Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش آخرین نیوز، شرکت نکردن رائفی پور در انتخابات بارها توسط وی تکذیب شده است، ولی عده ای از محبوبیت این کارشناس مسائل سیاسی و اجتماعی در بین جوانان ایرانی به قدری عصبانی هستند که حاضرند دست به هر بداخلاقی بزنند تا شاید بتوانند با نمایش ساختگی و وارونه، سخنرانی های امثال استاد پناهیان، رائفی پور، حسن عباسی و غیره را از رونق بی اندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت خبری تفریحی برترینها با انتشار عکس زیر نوشته است! : «عکسی از رائفی‌پور، یامین‌پور و یاسر جبرائیلی در حال غذا خوردن در فضای مجازی منتشر شده است که برخی، گرد هم آمدن این سه شخصیت مشهور اصولگرا را نشان از احتمال کاندیداتوری برای انتخابات آینده مجلس می دانند! البته این‌ گفته ها فقط حدس و گمان بوده و از سوی کسی تایید و یا تکذیب نشده است. یاسر جبرائیلی پژوهشگری اقتصادی و یکی از منتقدین سرسخت برجام می باشد.»

این سایت با اطلاع از اینکه رائفی پور در توئیت خود صراحتاً این موضوع را تکذیب کرده است، بازهم در آماده سازی ذهنی و القای ادعای غلط در ابتدا گردآمدن این شخصیت ها را به انتخابات مجلس نسبت می دهد! سپس این موضوع را حدس معرفی می کند.

بهتر این بود که این سایت با رعایت اخلاق توئیت رائفی پور را در کنار حدس و گمان خود منتشر می کرد تا خواننده تصمیم بگیرد.

پیشتر علی اکبر رائفی پور خطاب به منتقدان باهوش! خود یادآور شده بود که برای شرکت در انتخابات مجلس نیازی نیست که استان به استان و شهر به شهر برای سخنرانی رفت چون انتخابات «مجلس» است!

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۶۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاهره بررسی طرح‌هایی برای یورش به رفح همراه با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد

رئیس سرویس اطلاع‌رسانی مصر خبر منتشر شده در یک روزنامه آمریکایی درباره بررسی طرح‌هایی برای یورش به رفح از سوی مصر با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، «ضیاء رشوان» رئیس سرویس اطلاع‌رسانی مصر خبر منتشر شده در یکی از روزنامه‌های مهم آمریکایی را مبنی بر اینکه مصر با طرف اسرائیلی درباره طرح‌هایی برای یورش احتمالی به رفح گفتگو کرده، قاطعانه رد کرد.

رشوان تاکید کرد: در موضعگیری ثابت مصر که بارها از سوی سران سیاسی اعلام شده، این یورش که به کشتارها و تلفات انسانی بزرگ و ویرانی گسترده منجر خواهد شد و بر رنج و مشکلات ملت فلسطین در نوار غزه طی ۲۰۰ روز حملات خونبار اسرائیل افزوده خواهد شد، کاملا رد است.

به گزارش شبکه خبری المیادین، رئیس سرویس اطلاع‌رسانی مصر در ادامه اظهار کرد: از همان زمان که طرف اسرائیلی ایده اجرای عملیات نظامی در رفح را مطرح کرد، به دلیل تلفات و خسارت‌های احتمالی آن و نیز پیامدهای بسیار منفی آن بر ثبات و آرامش کل منطقه، هشدارهای مکرر مصر از تمامی کانال‌ها به طرف اسرائیلی ابلاغ شده است.

او گفت: در حالی که اسرائیل به این یورش می‌اندیشد، مصر و تمام کشورهای جهان و نهادهای بین‌المللی آن مقابلش ایستادند، همچنین از زمان آغاز حملات اسرائیل، اقدامات مستمر مصر بر دستیابی به توافقی برای برقراری آتش‌بس و تبادل اسرا و بازداشت‌شدگان متمرکز بوده است.

رشوان در ادامه تاکید کرد: مصر برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به برادرانش در غزه به میزان کافی و برای تمامی مناطق آن به ویژه شمال نوار غزه و شهر غزه و نیز خارج کردن تعداد بیشتری از زخمی‌ها و بیماران از نوار غازه که تقریبا تمامی خدمات درمانی در آنجا تعطیل شده، جهت درمان در خارج از غزه تلاش می‌کند.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس پیشتر در گفتگویی با خبرگزاری «آناتولی» ترکیه تاکید کرده بود که «موضعگیری واشنگتن درباره یورش به رفح فریبنده است.»

همچنین هنیه تاکید کرد: اگر دشمن تصمیم بگیرد به رفح برود، مردم ما هرگز پرچم سفید بلند نخواهند کرد و مقاومت آماده دفاع از خود هست.

«پت رایدر» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اظهار کرد: در این مرحله هیچ نشانه‌ای از آغاز هرگونه عملیات زمینی بزرگ در رفح واقع در جنوب نوار غزه وجود ندارد.

رایدر در ادامه گفت: واشنگتن هنوز هیچ گونه طرح اسرائیلی دقیقی به دستش نرسیده که نگرانی‌های آمریکا درباره رفح را برطرف کند و آمریکا به بررسی نگرانی‌های مربوط به چگونگی در نظر گرفتن حفظ جان غیرنظامیان و کمک‌های بشردوستانه پیش از هرگونه عملیاتی ادامه خواهد داد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • معامله‌گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • توضیحات رائفی‌پور درباره اموالش: مستاجرم!
  • رائفی پور: ۶۰۰ میلیون تومان پول به یکی از دوستانم داده ام، هر ماه سود آن را می دهد /مستاجرم
  • قاهره بررسی طرح‌هایی برای یورش به رفح همراه با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • رائفی پور برای دور دوم انتخابات مجلس لیست می‌دهد؟
  • رائفی‌پور برای دور دوم هم لیست می‌دهد!
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است
  • طغیانی: اصلاح موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس