Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، مهدی رفیعی دهکردی بیان کرد: این جشنواره همه ساله و با هدف توسعه فرهنگ پژوهشگری، افزایش توانمندی حرفه‌ای مدرسان از طریق فعالیت‌های فردی و گروهی به وسیله تبادل تجارب، بررسی و شناخت روش‌های مطلوب در تدریس درس تفکر و سبک زندگی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این جشنواره در سه سطح منطقه، ناحیه، استان و کشور برگزار می‌شود، افزود: پس از بررسی و داوری ۱۲۰ الگوی برتر ارسالی از مناطق و نواحی، ۲۵ اثر توسط داوران انتخاب، و برای شرکت و رقابت در جشنواره کشوری به دبیرخانه کشور معرفی شدند.

وی گفت: در این جشنواره مدرسان درس تفکر و سبک زندگی شرکت کرده اند که آمار شرکت کنندگان از خوزستان در جشنواره امسال با ۴۵۳ نفر، نسبت به جشنواره پارسال ۲۰ درصد رشد یافته است.

۷۱۵۸ / ‏‬ ۶۰۳۷

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۶۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی

ایسنا/خوزستان سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از کسب رتبه‌های برتر مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت توسط ۹ دانش‌آموز خوزستانی در خبر داد.

عبدالله حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت، ۹ دانش‌آموز خوزستانی در رشته های مختلف رتبه‌های برتر را کردند.

وی افزود: آنیتا سرسازی، سارینا مرامی و پارسا فرهادی در دوره دوم متوسطه، بهنوش محمدی درویش‌وند، رقیه محمدیان، ضحی احمدی‌کیا و آریانا بهنام‌فر در دوره متوسطه اول و آیسان نظریان و نیایش آدینه در دوره ابتدایی از خوزستان در این جشنواره مقام‌های برتر را کسب کردند.

حبیبی با بیان اینکه اجرای طرح سفیران سلامت، ارتقای سلامت دانش‌آموزان و جامعه را دنبال می‌کند، گفت: شعار دولت مردمی «پیشگیری مقدم بر درمان» است و معتقدیم دانش‌آموزان می‌توانند در طرح سلامت خانواده در کنار وزارت بهداشت باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • پرداخت ۱۸ میلیارد به شرکت‌های دانش‌بنیان کردستان
  • استفاده از الگوهای نوین مشارکتی در پروژه‌های شهری اصفهان
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • طراحی الگوهای جدید برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • پیگیری راه‌اندازی مقطع ارشد در دانشگاه فرهنگیان خوزستان
  • پذیرش بدون کنکور استعدادهای برتر ملی ‌در دانشگاه فرهنگیان
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود