Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حمیدرضا صادق‌زاده در گفت‌وگو با فارس با اشاره به صحبت‌های پروانه سلحشوری، عضو فراکسیون امید درباره امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: ایشان گفته‌اند که «امر به معروف حال مردم را بد می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند» و بیان این مسأله در قلمرو نمایندگی ایشان نیست.

جانشین مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با بیان این‌که هر مسلمانی که در دنیا قبول دارد امر به معروف از فروع دین است باید از ایشان شاکی باشد، افزود: در هفته گذشته رئیس قوه قضائیه حمایت خود را نسبت به آمران امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که ما خود را در شأنیتی نمی‌بینیم که از خانمی که نه سابقه سیاسی و دولتی دارد و بر اساس یک لیست ناامید در مجلس رفته از وی شکایت کنیم، گفت: ایشان اصل امر به معروف و نهی از منکر را زیر سؤال برده چه کسی قرار است با ایشان برخورد کند.

صادق‌زاده با بیان این‌که افرادی در تهران در این رابطه به دنبال شکایت قانونی خود می‌روند، بیان کرد: به عنوان مجمع رهروان امر به معروف که یک مجمع مردمی است، می‌خواهیم بدانیم کسی که یکی از فروع دین را که یکی از مباحث اصلی دین است و می‌گوید حال مردم را بد می‌کند، چه کسی می‌خواهد با او برخورد کند.

جانشین مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان ادامه داد: این‌ها یک فراکسیون هستند که با این مباحث کل کشور را از بین بردند و این حرف‌شان شامل همه مردم است و فقط تهران را شامل نمی‌شود.

وی با تأکید بر این‌ که به این شخص باید گفت آن مردی که زن خود را می‌کُشد، حال مردم را بد می‌کند، تصریح کرد: حال مردم را آن وزیر اصلاح‌طلب بد می‌کند که گفت «مانند چینی‌ها یک وعده غذا بخورید» بعد در فضای مجازی و رسانه‌ها فرزند این وزیر نشان داده شد که چه غذایی می‌خورد و در خارج از کشور زندگی می‌کند.

صادق‌زاد با بیان این‌که هر چه قیمت‌ها بالا می‌رود برای این افراد فرقی نمی‌کند و این امر حال مردم را بد می‌کند، خاطرنشان کرد: حال مردم را خشک شدن و انتقال آب زاینده‌رود در سال‌های دهه هفتاد، خراب می‌کند.

جانشین مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با بیان این‌که امر به معروف و نهی از منکر اگر اجرا شود جلوی این مسائل را می‌گیرد، ادامه داد: این افراد خیال کردند امر به معروف و نهی از منکر فقط در موضوع حجاب است.

وی با بیان این‌که امروز حرف خانم سلحشوری با  بری رسانه‌های معاند تقریباً به یک شکل است و این بی‌انصافی در حق امر به معروف است، اضافه کرد: به عنوان یک مسلمان، رئیس قوه قضائیه باید پاسخگو باشد که ایشان که امر به معروف را زیر سؤال برده به عنوان یک مدعی‌العموم وارد شوند و برخورد کنند.

صادق‌زاده ادامه داد: اگر برخورد انجام نشد، بیانیه می‌دهیم و اگر پاسخی دریافت نکردیم نامه می‌دهیم و اگر هم جواب ندادند، به دادگستری می‌رویم و می‌گوییم در راستای حمایت از آمران به معروف، این خانم قانون را زیر سؤال برده، باید به این رفتار جواب داده شود.

جانشین مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با بیان این‌که بعضی از خانم‌ها و آقایان هر چی دل‌شان خواست می‌گویند، گفت: اول انقلاب قصاص را نهضت آزادی زیر سؤال برد، امام(ره) در دهن‌شان زد؛ امروز این خانم می‌گوید امر به معروف و نهی از منکر حال مردم را بد می‌کند در حالی که امیرالمومنین(ع) فرمودند، همه کارهای نیک یک طرف و امر به معروف یک طرف.

وی با بیان این‌که مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با چنین تفکراتی مقابله خواهد داشت، بیان کرد: قبل از سلحشوری، طیبه سیاوشی، عضو دیگر فراکسیون امید نیز در اظهاراتی علیه گشت ارشاد تأکید کرده بود که این گشت‌ها فقط سبب بلند شدن جیغ و داد مردم شده است، این افراد قانون الهی و قانون کشور را زیر سؤال برده‌اند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۶۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️سرهنگ داود آقازاده گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی فردی با سلاح شکاری به سمت یکی از شهروندان بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ شهید مصطفی خمینی شهرستان گرمسار قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد که یک نفر به هویت معلوم به علت درگیری‌های قبلی در یکی از خیابان‌های شهر به سمت یکی از شهروندان با یک قبضه سلاح شکاری تیراندازی و از محل متواری شده است.
سرهنگ آقازاده تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۱ شهید مصطفی خمینی با اشراف فنی و راهنمایی شاکی پرونده، عامل این تیراندازی را شناسایی و در اقدامی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند که در بازجویی‌های فنی متهم انگیزه خود از تیراندازی را اختلافات شخصی با شاکی اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • نهادهای متولی فرهنگ از جامعه جامانده‌اند/ تذکر لسانی خودجوش مردمی موثرتر از نوع حاکمیتی است
  • نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با رویکرد طرح نور
  • مردم کردستان خواهان اجرای طرح نور در خصوص حجاب و عفاف هستند
  • دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان: طرح نور باید تمام و کمال اجرا شود
  • دستگیری عامل تیراندازی در گرمسار
  • امنیت آمران به معروف و نهی از منکر مهم است
  • معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکرمازندران
  • دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر: حجاب با هویت ایرانیان گره خورده است
  • لزوم ساماندهی بازار پوشاک/ حجاب با هویت ایرانیان گره خورده است
  • نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر در آبادان