Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گمرک ایران، علی وکیلی، سرپرست مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه در بخشنامه‌ای به کلیه گمرکات اجرایی کشور، «امکان تمدید و ویرایش ثبت‌سفارش های گروه‌های کالایی جدید مربوط به ۵۵۰ ردیف تعرفه» را ابلاغ کرد.

در این بخشنامه که پیرو بخشنامه مدیرکل دفتر مقررات واردات و صادرات وزارت صمت ابلاغ شده، آمده است:

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت‌سفارش های بانکی که تا تاریخ ۹۸/۰۲/۰۸ تأمین ارز شده و ثبت‌سفارش های بدون انتقال ارز از محل ماده ۳۸ چنانچه بارنامه و یا قبض انبار آنها قبل از ۹۸/۰۲/۰۸ باشد امکان تمدید، ویرایش ثبت‌سفارش داشته و پس از انجام تشریفات گمرکی امکان ترخیص را خواهند داشت.

۲. وجود قبض انبار و بارنامه برای ثبت سفارشات بانکی که تأمین ارز نشده باشند ملاک عمل نبوده و تبدیل ثبت سفارش‌های بانکی نیز به صورت بدون انتقال ارز امکان پذیر نمی‌باشد.

۳. این بخشنامه صرفاً مختص ردیف تعرفه‌هایی می‌باشد که در تغییر اخیر گروه کالایی به گروه ۴ تغییر یافته اند و شامل ردیف‌هایی که قبل از بخشنامه ۹۸/‏۳۳۹۵۶۱‬ مورخ ۱۸/‏۰۲/‏۹۸‬ گروه ۴ اعلام گردیده بودند نمی‌گردد.

کد خبر 4645096 سمیه رسولی

منبع: مهر

کلیدواژه: گمرک ایران صادرات و واردات وزارت صنعت معدن و تجارت ثبت سفارش واردات کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۶۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات موز صرفاً از محل صادرات گروهی از کالاها مجاز است

به گزارش خبرگزاری مهر، ضوابط تأمین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات» اعلام شد.

بر اساس سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی، واردات گروهی از کالاها صرفاً از محل صادرات گروه مشخصی از کالاها امکان پذیر است؛ به عنوان مثال واردات موز صرفاً از محل صادرات گروهی از کالاها (مانند سیب) مجاز است؛ بنابراین در زمان ثبت درخواست تأمین ارز واردات موز، الزاماً باید کوتاژ صادراتی گروه مجاز ارائه شود، در غیر این صورت امکان تأمین ارز و پیشبرد فرآیند واردات وجود نخواهد داشت.

کد خبر 6087587

دیگر خبرها

  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • واردات موز صرفاً از محل صادرات گروهی از کالاها مجاز است
  • سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی دوبرابر شد
  • افزایش دو برابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی
  • سقف تراکنش‌ها در شبکه بانکی تغییر یافت
  • سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد ؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • دو برابر شدن سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی در راه ایران
  • تمدید مهلت رای گیری «قهرمان ایران»