Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@07:08:11 GMT

مجسمه یادبود مرلین مونرو به سرقت رفت!

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۶۵۷۴

مجسمه یادبود مرلین مونرو به سرقت رفت!

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، در یکی از مکان‌های معروف هالیوود مجسمه‌هایی به رسم یادبود از بازیگران زن سینما مثل دلوریس دل ریو، دوروتی دندریج، مائه وست و آنا می‌وونگ قرار داده شده بود.

ساخت این آلاچیق به این صورت بود که مجسمه چهار بازیگر ذکر شده به عنوان ستون آن قرار داده شد و در بالای این آلاچیق مجسمه کوچک و برنزی مرلین مونرو قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجسمه مونرو به سرقت رفت و یک شاهد که در صحنه جرم حضور داشته اعلام کرده است، مردی را دیده که با ارّه در حال جدا کردن مجسمه مرلین مونرو بوده است!

پلیس تا کنون به کسی مظنون نبوده است، اما تحقیقات همچنان ادامه دارد.

پلیس لس آنجلس اعلام کرد بعد از انجام این سرقت تحقیقات خود را آغاز کرده است. گفته می‌شود این دزدی در حدود ساعت ۳ بامداد در یکی از خیابان‌های هالیوود به نام لابرا رخ داده است.

گفتنی است مرلین مونرو که در سال ۱۹۶۲ در سن ۳۶ سالگی به زندگی خودش پایان داد، تا به امروز به عنوان یکی از مهمترین بازیگران تاریخ هالیوود شناخته می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان بازیگر سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۶۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک هزار و ۷۶۰ عدد سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه

سرهنگ زینالی گفت: در جریان بازرسی عوامل فرماندهی انتظامی مراغه از منزلی شخصی در روستای  گل‌تپه علاوه بر یک هزار و ۷۶۰ عدد سکه تاریخی چند قلم اشیای تاریخی نیز کشف شد.

وی اظهار کرد: پس از کشف اشیای تاریخی عوامل یگان حفاظت شهرستان مراغه بلافاصله در محل حاضر شده و طی تفحص یک عدد مجسمه سفالی، مجسمه فلزی تاریخی، کتیبه گچی نقوش‌دار و یک هزار و ۷۶۰ عدد سکه فلزی تاریخی را کشف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل دادند.

سرهنگ زینالی گفت: مردم آذربایجان شرقی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه میراث فرهنگی مراتب را با تماس شماره ۰۹۶۶۲، مرکز پیام یگان حفاظت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود
  • کشف هزار و ۷۶۰ عدد سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه
  • مراسم یادبود آیت الله موسوی بجنوردی (ره) در موسسه یاسین + تصاویر
  • کشف یک هزار و ۷۶۰ عدد سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه
  • 2 بازیگر مطرح هالیوود طرفدار بایرن مونیخ شدند (+تصاویر)
  • مجسمه «بکن باوئر» در محوطه آلیانتس آرنا نصب می شود
  • مجسمه بکن‌باوئر در محوطه ورزشگاه بایرن نصب می‌شود
  • کشف و ضبط ۱۷۶۰ سکه فلزی در شهرستان مراغه
  • برپایی نمایشگاه مجسمه در قم
  • شباهت ارژنگ امیرفضلی به پسر محبوب هالیوود!