Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@06:02:01 GMT

بانک سينا زمينه اشتغال 25.000 جوان را فراهم کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۶۵۸۷

بانک سينا زمينه اشتغال 25.000 جوان را فراهم کرد

خبرگزاري آريا - بانک سينا در تداوم ايفاي مسووليت هاي اجتماعي خود، حمايت از اشتغالزايي در مناطق روستايي و کم برخوردار را در دستور کار قرار داده که اين حمايت ها به بهره برداري از بيش از 1700 طرح در اين زمينه تاکنون، منتهي شده است.
به گزارش خبرگزاري آريا، بانک سينا در اين راستا، تا پايان خردادماه سال جاري سه هزار و 500 طرح اشتغالزايي در مناطق روستايي و کم برخوردار را که در بخش هاي کشاورزي، صنعت، خدمات، معدن و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تامين مالي کرده که در نتيجه اين اقدام، زمينه اشتغال براي 25 هزار نفر از جوانان اين مرز و بوم فراهم شده است.
بر اساس اين گزارش، بانک سينا با هدف حمايت از طرح هاي اشتغالزا در مناطق کمتر توسعه يافته کشور نسبت به امضاي تفاهم نامه با 30 استانداري کشور به عنوان بازوي اجرايي معاونت توسعه روستايي و مناطق محروم رياست جمهوري اقدام کرده است که براساس اين تفاهم نامه ها، طرح هايي که با اولويت اشتغالزايي و رفع محروميت در مناطق کمتر توسعه يافته و همچنين ايجاد و حفظ اشتغال در بخش هاي کشاورزي، توليدي صنعتي و خدمات باشند مورد حمايت اين بانک خصوصي قرار مي گيرند.
بر اين اساس، کار آفريناني که طرح و پروژه هاي توليدي در منطقه ارائه کنند، مورد حمايت بانک سينا قرار مي گيرند و تسهيلات يارانه اي به آنها اعطا خواهد شد.
اين تسهيلات در قالب تفاهم نامه اي که بين بانک سينا، بنياد علوي و استانداري هاي کشور ( ذيل معاونت توسعه روستايي و مناطق محروم رياست جمهوري) به امضا رسيده، به متقاضيان واجد شرايط پرداخت خواهد شد.
همچنين بانک سينا به منظور کمک به رفع تنگناهاي معيشتي مددجويان کميته امداد حضرت امام (ره) و کمک به توسعه حمل و نقل روستايي کشور، نسبت به اعطاي تسهيلات خريد خودروي حمل بار و مسافر به واجدان شرايط اقدام مي کند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۶۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر توسعه روابط تجاری وبازرگانی اصفهان وازبکستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان در این دیدار تراز ۵۰۰ میلیون دلاری روابط تجاری بین دو کشور و قرار گرفتن در رتبه ۱۸ ارتباطات تجاری را قابل قبول ندانست و گفت: در سفر رییس جمهور ایران به ازبکستان در سال گذشته مقرر شد حجم روابط تجاری بین دو کشور به یک میلیارد دلار افزایش یابد.
استاندار اصفهان، جایگاه اصفهان را به عنوان کلانشهری با نقش تاثیرگذار در اقتصاد، فرهنگ و علم در کشور ایران معرفی کرد و افزود: فراهم کردن زمینه‌های گسترش ارتباطات تجاری و بازرگانی بین ازبکستان و اصفهان می‌تواند شرایط مناسبی را برای تحقق سیاست یک میلیارد دلاری روابط، تجاری دو کشور فراهم کند.
فریدالدین نصراوف سفیر ازبکستان نیز در این نشست از آمادگی و اراده مسوولان این کشور برای توسعه روابط تجاری و بازرگانی با تولیدکنندگان اصفهانی خبر داد.
سفیر ازبکستان، اصفهان را شهری زیبا با آثار تاریخی فراوان و ظرفیت‌های گسترده در حوزه اقتصاد، علم و فناوری عنوان کرد و گفت: فراهم کردن شرایط ارتباط بین اتاق‌های بازرگانی ازبکستان و اصفهان می‌تواند به گسترش روابط کمک کند.
وی در این دیدار پیشنهاد برگزاری نشستی در قالب ویدیو کنفرانس بین تجار و بازرگانان ازبکستانی و اصفهانی در اتاق بازرگانی را مطرح کرد که استاندار اصفهان امادگی کامل برقراری این نشست را در هفته آینده اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • تاکید بر توسعه روابط تجاری وبازرگانی اصفهان وازبکستان
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • رویداد صدرا در اشتغال‌زایی نسل جوان نقش دارد
  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج
  • زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری ایران و پاکستان در حوزه انرژی فراهم است
  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند