Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@08:45:07 GMT

رئیس جدید دانشگاه مازندران معارفه شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۶۶۱۵

رئیس جدید دانشگاه مازندران معارفه شد

به گزارش خبرنگار مهر، خلاق میرنیا رئیس سابق دانشگاه مازندران پیش ازظهر چهارشنبه در این آئین تودیع و معارفه با انتقاد به حاشیه‌های به وجود آمده برای وی در دانشگاه مازندران اظهار کرد: تنها کسی که می‌تواند به انسان‌ها عزت و احترام یا حقارت و خواری دهد خداوند است و انسان‌ها نمی‌توانند با تهمت و حاشیه سازی از احترام و عزت کسی بکاهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اینکه ۷ ماه بعد از کناره گیری بنده تازه شاهد مراسم معارفه سرپرست جدید هستیم، ضعف وزارتخانه نیست بلکه معضل اصلی گپ فرهنگی استان ماست که این مراسم را به تعویق انداخت.

میرنیا با تبریک به دکتر نوذری سرپرست جدید دانشگاه مازندران بیان کرد: امیدوارم حاشیه‌ها متوجه آقای نوذری نباشد و ایشان بتوانند به دور از تمام حاشیه‌هایی که ممکن است برایشان بوجود آورند به فعالیت خود ادامه دهند.

وی در پایان گفت: با دعوا و درگیری و فحش و تهمت دانشگاه مازندران توسعه نمی‌یابد بلکه در سایه وحدت و همدلی می‌توانیم به رشد و توسعه در دانشگاه دست یابیم.

طالبی سرپرست سابق دانشگاه مازندران نیز اظهار کرد: بنده سعی کردم به دور از هر گونه حواشی در مسیر توسعه گام بردارم و در راستای ارتقای شاخص‌های دانشگاه تلاش کنم.

وی افزود: اقداماتی که موجب حیات و پویایی دانشگاه می‌شود را انجام دادم و در حوزه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی اقدامات خوبی انجام دادم و سعی کردم پروژه‌های عمرانی نیمه تمام را اتمام برسانم.

وی افتتاح آمفی تئاتر روباز دانشگاه، اتمام پروژه پیاده رو دانشگاه، اتمام سلف سرویس ویژه خانم‌ها، برنامه ریزی برای اجرای برنامه فاز اول پروژه اقتصاد و مجوز اصول کنسولگری برای دانشجویان غیر ایرانی از جمله اقدامات ما در دانشگاه مازندران در این مدت بود.

در این مراسم کوروش نوذری به عنوان رئیس جدید دانشگاه مازندران معرفی شد.

کد خبر 4645133

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه مازندران مراسم تودیع و معارفه بابلسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر کشور به مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، وزیر کشور برای معارفه استاندار جدید مازندران، دقایقی قبل وارد فرودگاه شهدای ساری شد.


اقای وحیدی قرار است در مراسم معارفه یوسف نوری به عنوان استاندار جدید مازندران در ساری شرکت کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد
  • ورود وزیر کشور به مازندران
  • مراسم معارفه استاندار مازندران آغاز شد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم
  • استاندار جدید مازندران فردا معارفه می‌شود
  • سرپرست جدید پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار منصوب شد
  •  سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان منصوب شد
  • مجتبی ملکی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان شد