Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

تیم ملی کلمبیا امشب با هدایت کارلوس کی روش، سرمربی سابق تیم ملی کشورمان در دومین بازیش از مرحله گروهی مسابقات کوپا آمریکا 2019 به مصاف تیم ملی قطر می رود.

کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از این بازی به تمجید از قطری ها پرداخت و گفت: در 8 سال گذشته وقتی سرمربی ایران بودم بارها با تیم ملی قطر بازی کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی قطر پیشرفت بسیاری کرده است و تیمی جوان دارد که به شایستگی در جام ملت های آسیا 2019 قهرمان شد و به همین خاطر ما بازی سختی پیش رو خواهیم داشت.

وی افزود: قطری ها در تمام بازی های خود در جام ملت های آسیا 2019 به پیروزی رسیدند و نمایش خوبی در اولین بازی خود در کوپا آمریکا مقابل پاراگوئه داشتند. همچنین قبل از این رقابت ها نمایش خوبی را مقابل برزیل در یک بازی دوستانه داشتند. ما برای برد وارد زمین خواهیم شد تا به مرحله بعد صعود کنیم. به بازیکنان هشدار می دهم که نباید قطر را دست کم بگیرند.

انتهای پیام/ا

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۶۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان نویدکیا سیری‌ناپذیر در گلزنی!

به گزارش ورزش سه، محمدمهدی محبی سومین بازیکن مس‌رفسنجان بود که پس از حضور محرم نویدکیا در این تیم در یک مسابقه دو گل به ثمر رساند و این آمار جالب توجهی در تیم مس رفسنجان است!

اولین بریس بازیکنان مس‌رفسنجان توسط جلال‌الدین علی محمدی در بازی با نساجی مازندران در هفته هجدهم رقم خورد و هافبک مس در آن مسابقه دو گل و یک پاس گل به نام خود ثبت کرد تا پیروزی سه بر صفر برای این تیم رقم بخورد.

دومین بازیکنی که در این فصل بیش از یک گل به ثمر رساند منتظر محمد بود که در بازی با آلومینیوم به عنوان بازیکن جانشین از دقیقه 58 به میدان آمد و در دقایق 60 و 82 با دو ضربه مهار نشدنی پیروزی سه بر یک نارنجی‌پوشان را مقابل آلومینیوم رقم زد.

محمدمهدی محبی بازیکنی که در هفته های اخیر روند گلزنی و پاس گل خوبی داشته مقابل پیکان عملکرد خوبی داشت و در این بازی دو گل برای نارنجی‌پوشان رفسنجان به ثمر رساند تا سومین بریس هم در این مسابقه رقم بخورد اما برخلاف دو دیدار دیگری که مس پیروز از میدان خارج شده بود این مسابقه با نتیجه دو بر دو تساوی به پایان برسد!

سجاد شهباززاده دیگر مهاجم مس رفسنجان هنوز موفق به ثبت بریس نشده اما در دیدار مقابل استقلال یک گل و یک پاس گل به نام خود ثبت کرد تا او هم آمار خاصی در ترکیب نارنجی‌پوشان داشته باشد!

روند هجومی مس رفسنجان در بازی‌های اخیر پیشرفت قابل توجه‌ای داشته و بازیکنان در ساختار تیمی جدید به خوبی در فاز هجومی صاحب موقعیت می‌شوند و البته با هوشیاری موقعیت ها را به گل تبدیل می‌کنند.

دیگر خبرها

  • لیگ‌یک/ برد بزرگ سرآسیایی در کرج مقابل صدرنشین
  • تراکتور و سپاهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • تراکتور و سپهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • پرسپولیس این مدل قهرمان شدن را بلد است | استقلال صدر جدول را از دست خواهد داد
  • اسدی: پرسپولیس به قهرمانی در آسیا نیازمند است/ امیدوارم خصوصی سازی در حد حرف نباشد
  • تراکتور چگونه قهرمان فوتبال ایران می‌شود
  • ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم
  • با ملوان سهمیه می‌خواهیم
  • ژاوی: حالا به جنگ با پی‌اس‌جی فکر می‌کنیم
  • شاگردان نویدکیا سیری‌ناپذیر در گلزنی!