Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه بازدید از یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در اصفهان، صبح امروز از پایگاه هوانیروز این استان، مرکز آموزش خلبانی شهید وطن‌پور، صنایع «یاعلی» و پایگاه چهارم رزمی، پشتیبانی عمومی اصفهان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه بازدید از یگان‌های ارتش در اصفهان، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با حضور در یگان‌های؛ پایگاه هوانیروز اصفهان، مرکز آموزش خلبانی شهید وطن‌پور، صنایع «یاعلی» و پایگاه چهارم رزمی، پشتیبانی عمومی اصفهان بازدید و آمادگی رزمی، تاکتیکی و عملیاتی این یگان‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

برپایی نشست های تخصصی و صمیمانه با فرماندهان و مسئولان مرکز آموزش خلبانی شهید وطن‌پور، متخصصان و کارکنان صنایع «یا علی» و پایگاه چهارم رزمی، پشتیبانی عمومی اصفهان از برنامه‌های فرمانده کل ارتش در این بازدید بود.

بر اساس این گزارش، فرمانده کل ارتش، ضمن حضور در کلاس دانشجویان دوره خلبانی، از شبیه‌ساز مرکز آموزش خلبانی شهید وطن‌پور بازدید کرد.

همچنین به منظور رسیدگی به اراضی آجا در اصفهان، جلسه مشترکی با حضور فرمانده کل ارتش، فرمانده نیروی زمینی و مسئولان شهرداری اصفهان تشکیل شد.

گفتنی است، امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرلشکر موسوی را در این بازدید همراهی کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۶۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپهبدی که به رهبر انقلاب، پیشنهاد درجه سرهنگی داد! + فیلم

پس از پیروزی انقلاب، در ۲۳ بهمن، سرلشکر قرنی، ضمن اعاده به ارتش با درجه سرلشکری به عنوان رئیس ستاد ارتش انقلاب، با حکم امام خمینی (ره) منصوب شد خدمات بسیار زیادی را انقلاب انجام داد، اما روز سوم اردیبهشت ۱۳۵۸، ساعت ۱۱ سرلشکر سید محمد ولی قرنی که در منزل شخصی‌اش توسط حمید نیکنام یکی از اعضای گروهک محارب و منحرف فرقان ترور شد.

ترور شهید سرلشکر قرنی، نخستین جنایت گروهک تروریستی فرقان است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش رژیم صهیونیستی
  • استعفای فرمانده یگان ویژه ارتش اسرائیل
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم صهیونیستی
  • فرمانده یگان ۸۲۰۰ ارتش رژیم صهیونیستی در صف برکناری
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • شغل جالب و عجیب عمو کاووس نون خ ۵
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • انجام ۵ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • برکناری سرلشکر آهارون هالیوا رئیس اطلاعات ارتش اشغالگر
  • سپهبدی که به رهبر انقلاب، پیشنهاد درجه سرهنگی داد! + فیلم