Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@13:13:54 GMT

جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه اصفهان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۶۷۵۰

جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه اصفهان افتتاح شد

جایگاه تشریفات اختصاصی (CIP) فرودگاه اصفهان امروز با حور رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران افتتاح شد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، امروز چهارشنبه -۲۹ خردادماه- پروژه جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان که مرداد سال ۱۳۹۶ کلنگ زنی شده بود پس از گذشت کمتر از دو سال و با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع و زیر بنای ۶۶۰ مترمربع با حضور مدیران ارشد شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و مقامات استانی افتتاح رسمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراسم افتتاح جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه اصفهان، سیاوش امیرمکری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با ابراز خرسندی از اجرای این طرح، گفت: از سرمایه گذارانی که در پروژه‌های ملی فرودگاهی مشارکت می کنند، استقبال می کنیم.

مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان نیز اظهار کرد: اصفهان از نظر گردشگری و داشتن صنایع،‌ مراکز علمی و نیز مراکز درمانی از استان های مهم کشور است و احداث جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه نقش به‌سزایی در رونق کسب و کار این استان خواهد داشت.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شرکت فرودگاه های کشور فرودگاه فرودگاه شهید بهشتی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۶۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 738453

دیگر خبرها

  • کاهش ۵۰ درصدی نرخ بازگشت پروازها در ایام نوروز به دلیل نقص فنی
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • افتتاح مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان
  • استقرار اورژانس هوایی در بام نفت ایران
  • فرودگاه کیش، سومین فرودگاه پر تردد در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز چهار شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳