Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-23@21:43:59 GMT

غیبت سید والیبال ایران در بازی با پرتغال

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۶۷۶۲

غیبت سید والیبال ایران در بازی با پرتغال

به گزارش وانانیوز، 

محمد موسوی والیبالیست تیم ملی ایران که در بازی برابر روسیه دچار مصدومیت شد به احتمال زیاد دو دیدار ابتدایی هفته چهارم لیگ ملتها را از دست خواهد داد. محمد موسوی درباره وضعیت آسیب دیدگی خود که در بازی برابر روسیه رخ داد می گوید: شرایطم از روز بازی با روسیه بهتر است اما تعریفی هم ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید دید که در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.
در حال حاضر تمرین و فیزیوتراپی را انجام می‌دهم و منتظرم ببینم چه اتفاقی خواهد افتاد، احتمال دارد دو بازی ابتدایی را از دست بدهم و بازی نکنم.

ایران در هفته چهارم در اردبیل میزبان پرتغال، استرالیا و فرانسه خواهد بود.

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۶۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بروید به سلامت، فراموش نمی‌کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مرندی دومین بازیکنی بود که رسما انصراف خود را از حضور در تیم ملی والیبال ایران اعلام کرد. پیش از این محمد فلاح، هم‌تیمی او در فولاد سیرجان نیز به دلیلی مشابه یعنی مصدومیت از حضور در اردوی شاگردان موریسیو موتا پائز انصراف داده بود.

به‌جز این دو نفر که به شکل رسمی انصراف دادند نام چند بازیکن دیگر نیز مطرح شده که گفته می‌شود حاضر به همراهی تیم ملی نیستند. سیدمحمد موسوی بزرگ‌ترین نام در بین آن‌هاست؛ ارزشمندترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر که به نظر می‌رسد او نیز مثل دو هم‌باشگاهی دیگر خود قرار نیست به اردوی تیم ملی ملحق شود.

سرعتی‌زن یکی از شلوغ‌ترین پست‌های تیم ملی والیبال ایران است. جایی که پائز با داشتن بازیکنانی نظیر محمد ولی‌زاده، مهدی جلوه، علی‌اصغر مجرد، علی شفیعی، محمد ولی‌زاده، امیرحسین توخته، امیررضا سرلک، علیرضا مصلح‌آبادی فراهانی، یوسف کاظمی و متین احمدی احساس کمبود نمی‌کند. با این همه بازیکن شاید انصراف بازیکنی مثل فلاح به چشم نیاید اما در مورد ستاره‌ها اوضاع همیشه فرق می‌کند. محمد موسوی در این سن و سال نیز نشان داده که هنوز یکی از بهترین مدافعان دنیاست و بودنش اهمیت ویژه‌ای برای تیم ملی خواهد داشت. با این حال باید منتظر تصمیم نهایی و رسمی این بازیکن بمانیم.

محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی و مهران توانا هم سه بازیکن تیم ملی والیبال ایران در پست لیبرو هستند. در واقع با وجود محمدرضا حضرت‌پور و آرمان صالحی احتمالا تیم ملی در این پست هم دغدغه‌ و نگرانی خاصی بابت انصراف مرندی نخواهد داشت.

اما شواهد حاکی از آن است که تعداد انصرافی‌های تیم ملی در روزهای آینده افزایش خواهد یافت. سه بازیکن دیگر تقریبا به شکل قطعی تصمیم خود را برای عدم حضور در اردوی تیم ملی گرفته‌اند اما هنوز چیزی به شکل رسمی اعلام نشده است. در این بین یکی از بازیکنان در پست سرعتی است و دو بازیکن دیگر به‌عنوان قطر پاسور بازی می‌کنند.

البته به‌طور قطع فدراسیون والیبال ایران نیز به این اتفاقات واکنش نشان خواهد داد و بعید نیست که حتی رئیس جدید یعنی میلاد تقوی تصمیم بگیرد تنبیهاتی را برای بازیکنانی که بدون دلیل موجه از تیم ملی انصراف می‌دهند، در نظر بگیرد. البته می‌شود به این قضیه دو نگاه متفاوت داشت، یکی اینکه جا برای بقیه و حتی جوان‌ترها باز می‌شود و نیمه خالی و تلخ لیوان اینکه بازیکنان از عمل به یک تعهد به نام تیم سر باز می‌زنند. جایی که یکی از مهم‌ترین نقش‌ها را در رسیدن خیلی از آنها به جایگاه کنونی ایفا کرد.

همچنین قرار است لژیونرهای والیبال ایران مثل میلاد عبادی‌پور، امین اسماعیل‌نژاد، مرتضی شریفی، مهدی جلوه، بردیا سعادت، محمد بربست، جواد کریمی، امیرحسین اسفندیار جواد کریمی طی روزهای آینده به جمع ملی‌پوشان حاضر در اردو اضافه شوند.

گفتنی است موریسیو موتا پائز از فردا خودش نظارت بر تمرینات تیم ملی والیبال ایران را بر عهده خواهد گرفت. تیم ملی با توجه به نتایج کابوس‌وار سال گذشته شانس بسیار کمی برای رسیدن به المپیک دارد و به‌نوعی می‌توان گفت پائز یک عملیات سخت را در لیگ ملت‌ها با تیم ملی ایران پیش رو دارد.

دیگر خبرها

  • جواب یک سوال ساده: بعد از سید کاپیتان کیست!
  • بروید به سلامت، فراموش نمی‌کنیم!
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • تصمیم شوکه کننده و غیرمنتظره کاپیتان تیم ملی؛ موسوی رفت
  • ناگهانی و غافلگیرکننده ؛ دست رد کاپیتان به سینه تیم ملی
  • دست رد کاپیتان به سینه تیم ملی
  • فوری واختصاصی: دست رد کاپیتان به سینه تیم ملی
  • احتمال تقابل دو قدرت فوتسال آسیا/ حفظ رکورد یا انتخاب مسیر آسان؟
  • احتمال غیبت بازیکن آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • والیبال ایران و احتمال بالای یک قهرمانی در اروپا!