Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران سررشته در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، درباره نیازهای تیم ملی در مسیر جام جهانی ۲۰۱۹ اظهار کرد: تیم ملی ما اگر می‌خواهد در جام جهانی به موفقیت برسد به موارد مختلفی نیاز دارد. اول از همه برای جام جهانی همدلی و اتحاد نیاز است.

سررشته ادامه داد: این موضوع خیلی مهم است. یکی از فاکتورهای تیم ملی ایران در کاپ آسیا که برای اولین بار با حضور نیوزلند و استرالیا برگزار شد، اتحاد تیمی بود که ما توانستیم بهترین تیم آسیا شویم و نتیجه‌ای خوب کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت دیدارهای تدارکاتی تصریح کرد: دومین مساله مهم بازی‌های تدارکاتی است. بازی‌های تدارکاتی اهمیت بسیار زیادی دارد و تیمی که قرار است در جام جهانی به میدان برود نیاز دارد بازی تدارکاتی داشته باشد. با توجه به اینکه جام جهانی نیز اهمیت زیادی دارد باید تیم ملی حتماً دیدارهای با کیفیتی داشته باشد تا تیم هماهنگ شود.

سرپرست سابق تیم ملی بسکتبال سومین مساله مهم را فراموش کردن حواشی درون تیم دانست و گفت: موضوع بعدی اهمیت ویژه‌ای دارد. من در این مدت با دوستان صحبت کرده‌ام و می‌دانم که بازیکنان یک مقدار گله دارند. اخیراً مصاحبه صمد را نیز خوانده‌ام که دوباره به ماجرای ماست و دوغ و نوشابه کنایه زده است.

سررشته افزود: وقتی می‌خواهیم یک تیم باشیم و به جام جهانی برویم باید همه مسائل را کنار بگذاریم تا همه برای تیم ملی باشیم. هم از طرف فدراسیون، هم کادرفنی و هم بازیکنان باید حواشی را فراموش کنند و به فکر تیم ملی باشند.

وی با بیان این مطلب که شانس کسب نتیجه در جام جهانی کم است، تصریح کرد: از نظر من نباید زیاد به کسب نتیجه ایده آل در جام جهانی امیدوار باشیم و فرقی هم نمی کند با چه بازیکنی به این مسابقات برویم. البته همیشه گفته‌ام که حامد حدادی یک استثنا در ایران و آسیا است.

سرپرست سابق تیم ملی بسکتبال افزود: وجود او یک قوت قلب برای دیگران است اما شرایط سایر بازیکنان مشابه است و می‌توانیم با یک ترکیب نسبتاً جوان راهی چین شویم که آینده خودمان را هم بسازیم.

سررشته در پاسخ به این سوال که به نظرش تیم ملی نمی‌تواند در جام جهانی سهمیه المپیک بگیرد؟ تصریح کرد: به نظر من سهمیه گرفتن بسیار مشکل است. خیلی سخت است که بتوانیم در جام جهانی بهترین تیم آسیایی شویم. چین همیشه برای مسابقات انتخابی المپیک میزبان بوده و حالا نیز میزبان جام جهانی است و قطعاً به دنبال کسب سهمیه المپیک است و شانس بیشتری نسبت به ما دارد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به حواشی یک سال گذشته در تیم ملی بحث مدیریت این تیم را چطور ارزیابی می‌کند؟ اظهار کرد: به موضوع خیلی خوبی اشاره کردید. مدیریت تیم ملی را به چهار قسمت تقسیم می‌کنم. فدراسیون، مدیر تیم، کادرفنی و خود بازیکنان به خصوص کاپیتان در این مدیریت تأثیر گذار هستند.

سررشته ادامه داد: به نظرم این حواشی که اتفاقاً ارزش زیادی هم نداشت باعث شد تیم ملی ضربه سنگینی بخورد و ابعاد بسیار گسترده ای هم پیدا کرد.

سرپرست سابق تیم ملی بسکتبال با اشاره به تجربه خود در تیم ملی تاکید کرد: ما هم با مسائلی روبه رو بودیم. بارها نتوانستیم برای حامد حدادی، اصغر کاردوست، روزبه ارغوان و دیگر بازیکنان بلند قدمان مثلاً بلیت بیزینس بخریم اما مدیریت کردیم تا ملی‌پوشان مشکلی نداشته باشند و راضی شوند. یا اگر مشکلی بود درون تیم حل می‌شد.

وی افزود: یک دوغ و ماست یا املت نباید مشکلی به این بزرگی بسازد و باعث شود که بازیکنی مثل ارسلان کاظمی که می‌تواند در جام جهانی به تیم ملی کمک کند حذف شود. نباید فراموش کنیم که تیم ملی ما در دیدار با قطر به میزبانی دوحه تقریباً باخته بود اما همین ارسلان کاظمی بود که باعث برد تیم شد و ما را در انتخابی جام‌جهانی امیدوار نگه داشت.

سررشته در پاسخ به این سوال که حریفان ایران در جام‌جهانی را چطور ارزیابی می‌کند؟ گفت: اسپانیا و پورتوریکو خیلی قوی هستند. اسپانیا یکی از قدرت های دنیا است و نمی توانیم مقابل این تیم به دنبال پیروزی باشیم. امیدوارم که در دیدار مقابل تون بتوانیم به پیروزی برسیم و شانس خوبی برای تیم ملی در این دیدار قائل هستم.

وی در پایان گفت: با جسارتی که در بین بازیکنانی چون محمد جمشیدی، سجاد مشایخی، بهنام یخچالی و دیگر ملی پوشان داریم شاید بتوانیم دست به کار بزرگی بزنیم. به هر حال با اینکه کارمان خیلی سخت است اما بسکتبال بازی اتفاق‌ها است.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۶۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمشیربازی ایران؛ قطعی شدن سهمیه تیمی و سه نماینده در المپیک پاریس

شمشیربازی ایران در اسلحه سابر ضوری مقترانه در پاریس خواهد داشت

طرفداری | فدراسیون جهانی شمشیربازی با انتشار فهرست نهایی تیم‌های المپیکی، حضور تیم ملی اسلحه سابر مردان ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را تایید کرد.

علاوه بر سهمیه تیمی، ایران در بخش انفرادی اسلحه سابر نیز صاحب سه نماینده خواهد بود.

این موفقیت در پی کسب سهمیه تیمی توسط شمشیربازان ایرانی در جریان جام جهانی مجارستان به دست آمده است.

رقابت‌های شمشیربازی المپیک در هر اسلحه با حضور 8 تیم برگزار می‌شود و ایران در کنار تیم‌های قدرتمندی مانند کره جنوبی، آمریکا، مجارستان، فرانسه، ایتالیا، مصر و کانادا در اسلحه سابر مردان به رقابت خواهد پرداخت.

همچنین بر اساس سهمیه تیمی کسب شده، ایران مجاز به اعزام سه نماینده در بخش انفرادی اسلحه سابر به المپیک خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

تیم منتخب زلاتان؛ نه رونالدو هست و نه مسی! فوتبالیست قمارباز لیگ برتری روی نتایج تیم خودی شرط می‌بست! رییس جنجالی چلسی عزل می‌شود سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده نهم آسیا

دیگر خبرها

  • رحمان عموزاد سهمیه المپیک پاریس را در کرواسی کسب کرد | سهمیه‌های المپیکی
  • شمشیربازی ایران؛ قطعی شدن سهمیه تیمی و سه نماینده در المپیک پاریس
  • از رفت و آمد رییس سابق تا محرومیت دو ساله/ چالش بزرگ در سال جدید
  • فدراسیون جهانی شمشیربازی سهمیه المپیکی ایران را تایید کرد
  • لزوم حمایت مسئولین از بوکسور بجنوردی جهت کسب سهمیه المپیک
  • مهران برخورداری؛ دشت اولین سهمیه تکواندو در پاریس | سهمیه‌های المپیکی
  • ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند
  • محمدرضا گرایی؛ مرد یخی در پاریس طلا می‌خواهد؛ سهمیه‌های المپیکی
  • در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد
  • هادی ساعی: در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد