Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، محمدحسن برهانی فر ضمن ابراز بهبود شرایط فرهنگی موجود در واحد کرج،اظهارداشت: با تلاش و فعالیت بیشتر و موثرتر همه مسئولین، این روند ادامه یابد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی البرز و واحد کرج که در جلسه شورای این دانشگاه با حضور معاونین، روسای دانشکده ها و مدیران اجرایی سخن می گفت بر لزوم وجود تقوا در انجام وظایف دانشگاهی تاکید کرد و گفت: عقل همواره ملازم و همراه تقوا عنوان شده است و به عنوان عاملی مهم برای محافظت انسان از هر گونه لغزش و خطا در انجام وظایف محوله اثرگذار می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از به روز رسانی وب سایت انگلیسی واحد کرج خبر داد و از تلاش ها و پیگیری های بخش بین الملل این دانشگاه تقدیر کرده و توصیه هایی برای بهبود کیفیت آن ارائه کرد.

برهانی فر با اشاره به آمار دانشجویان واحدهای استان البرز، برخی مشکلات و سیاست های مالی و اجرایی ابلاغ شده به واحدها، توصیه هایی برای برون رفت از این مشکلات را مطرح کرده و تاسیس رشته های جدید با توجه توانمندی های واحد کرج، علوم روز و نیاز جامعه و استان را یکی از راه های افزایش جذب دانشجو در سال های آتی دانست و از مسئولین ذیربط خواست در این زمینه با تشکیل تیم های تخصصی اقدام نموده و پیگیری های لازم را به عمل آورند.

وی همچنین از تلاش در جهت نظم آموزشی و حضور مسئولین، استادان و مدیران گروه های آموزشی، برگزاری منظم کلاس های آموزشی، حفظ انسجام و همدلی پرسنل و مسئولین، تشکیل جلسات مستمر مسئولین و پاسخ به پرسش ها و شبهات دانشجویان، استادان و کارمندان و ایجاد انگیزه و امید در محیط دانشگاهی، کارکرد موثر و دلسوزانه در رفع نقایص و حل مشکلات اداری و اجرایی تقدیر کرده و این اقدامات را از نکات امیدوارکننده موجود در واحد کرج برشمرد.

298 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج استان البرز هیأت رئیسه فعالیت های فرهنگی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج استان البرز هیأت رئیسه فعالیت های فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۶۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به مقوله حجاب و عفاف مهم‌ترین رکن در سعادت جامعه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیام خدایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در جلسه شورای فرهنگی با محور هماهنگی برای تأسیس مرکز نیکوکاری در این واحد دانشگاهی اظهار کرد:  پرداختن به مقوله حجاب و عفاف از مهم‌ترین ارکان در سعادت و تعالی یک جامعه به شمار می‌آید و برای ساختن جامعه‌ای متعالی رعایت شئونات اسلامی و ترویج فرهنگ اصیل اسلامی در آن جامعه از اهم وظایف افراد آن جامعه است که باید همگان این اصل مهم را در سرلوحه امورات زندگی فردی و اجتماعی خویش قرار دهند.

دانشگاه سنگر فرهنگ و دانش در برابر جنگ نرم

امام جمعه میاندوآب نیز دانشگاه را به‌عنوان سنگر فرهنگ و دانش در برابر جنگ نرم و فرهنگ تحریف شده غرب برشمرد و گفت: تدوین و ارائه برنامه‌های فرهنگی در حوزه فرهنگ نیاز به برنامه‌ریزی‌های اساسی و مدون دارد و مشارکت مردمی در این حوزه بسیار مهم است.

حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده افزود: برای نظم دهی به اصول و قواعد فرهنگی در ترویج فرهنگ اسلامی و برخورد با بی‌حجابی و رفتار‌های ضد ارزشی استفاده از ظرفیت‌های مساجد، نمازخانه‌ها و کتابخانه‌ها و نیز برگزاری همایش‌های فرهنگی بسیار مهم و باید در سرلوحه برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها و سایر نهاد‌ها قرار گیرد.

سرمست چوپان‌نژاد رئیس کمیته امداد امام خمینی میاندوآب نیز با استقبال از راه‌اندازی مرکز نیکوکاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب که برای نخستین‌بار این مهم در دانشگاه‌ها اتفاق می‌افتد،‌ تأسیس این مرکز را گامی مهم در همکاری با این نهاد ارزشمند و یادگار بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته و کمک به قشر کم‌درآمد و بی‌بضاعت برای ادامه تحصیل در خانه علم مردمی را از اهم واجبات و یک تکلیف مهم الهی و انسانی برشمرد.

به گزارش آنا؛ همکاری و هماهنگی برای تأسیس مرکز نیکوکاری در دانشگاه، برگزاری همایش برای بزرگداشت سالروز شهادت آیت اله مطهری و تجلیل از استادان دانشگاه، برگزاری اردوی علمی، فرهنگی و کوهنوردی برای استادان، کارکنان و دانشجویان واحد، اعطای تخفیف شهریه و تشویق از دانشجویانی که حجاب و عفاف را در دانشگاه رعایت می‌کنند، برگزاری منظم نماز جماعت در واحد، برگزاری مسابقه نقاشی فرزندان کارکنان با محور غزه و جبهه مقاومت، برگزاری کارگاه مشاوره فرهنگی ویژه خانواده دانشگاهیان از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیپلماسی فعال انرژی بسترساز بهبود شرایط اقتصادی است/ صدور خدمات فنی و مهندسی به دیگر کشور‌ها اهمیت دارد
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • برگزاری رویداد فرهنگی سازمان همکاری اسلامی و دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی
  • مسئولین استان نسبت به کتابخانه‌ها متفاوت عمل کنند
  • آیا رفع بی‌نظمی‌های زندگی در بهبود سلامت روان موثر است؟
  • کیومرث هاشمی: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه مسائل فرهنگی است
  • شورای فرهنگی محیط زیست در همه استان‌ها فعال می‌شود
  • توجه به مقوله حجاب و عفاف مهم‌ترین رکن در سعادت جامعه است