Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@11:34:57 GMT

کشفیات مواد مخدر در نجف آباد ۲۵ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۶۹۱۷

کشفیات مواد مخدر در نجف آباد ۲۵ درصد افزایش یافت

مجتبی راعی روز چهارشنبه درگفتگو با ایرنا اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون میزان کشفیات مواد مخدر در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۵ درصدی داشته است.
وی اضافه کرد: با تلاش نیروی انتظامی و ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان و شناسایی افراد و خرده فروشان مواد مخدر در سه ماه اول سال جاری ۱۲۵ نفر در این خصوص دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


راعی یاآور شد: موقعیت شهرستان نجف آباد و قرار گرفتن درمسیر ترانزیتی چند استان باعث افزایش کشفیات در حوزه مواد مخدر شده و با هوشیاری و تلاش‌های شبانه روزی نیروی انتظامی و نظامی این شهرستان برای توزیع و عرضه کنندگان انواع مواد مخدر نا امن شده است.
وی افزود: هم اینک هفت مرکز ترک اعتیاد درسطح شهرستان فعالیت دارند که در سال گذشته چهار هزار و ۵۰۰ معتاد به این مراکز مراجعه ودرجهت درمان آنها اقدام شده است.

فرماندار نجف آباد همچنین از افزایش برگزاری کلاس‌ها آموزشی درسطح شهر ستان خبر داد و گفت: برنامه های آموزشی مبارزه با مواد مخدر و کمک به سلامت جامعه درسطح شهرستان و دانشگاه ها، مدارس، مهد های کودک و خانواده زندانیان برگزار شده وادامه خواهد داشت.

راعی اضافه کرد: مشارکت مردمی و پیشگیری در صدر برنامه‌های هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان قرار دارد و در این هفته برنامه‌هایی همچون اجرای نمایش خیابانی، اجرای نمایشگاه عکس و کتاب، توزیع بروشور و کتاب و مسابقات ورزش‌های بومی و محلی وسخنرانی درنماز جمعه برگزار می‌شود.
وی تاکید کرد: اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر در دولت تدبیر و امید تقویت شده و حضور و مشارکت سمن‌ها و اجرای برنامه‌های نشاط آور و مفرح از دیگر اهداف است.
وی بر ضرورت گسترش نشاط و ورزش در سطح جامعه بویژه بانوان تاکید وگفت: دراین هفته با مشارکت مردم و سمن‌ها فضاهای سبز، پارک‌ها و طبیعت پاک سازی می‌شوند.

غ / ‏‬ ک / ‏‬ ۶۰۲۲ 

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد

سردار حیدر سوسنی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور مقابله با مواد مخدر در استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته و شاهد دستیابی به کشفیات گسترده‌ای در این زمینه هستیم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به کشف ۲ هزار و ۷۹۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان بوشهر طی سال گذشته بیان کرد: سه هزار و ۱۹۳ نفر در این زمینه دستگیر شده‌اند.

وی از جمع‌آوری هزار و ۹۳۱ نفر معتاد عادی و ۴۴۵ نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب خبر داد و افزود: ۵۹ نفر قاچاقچی و ۷۵۸ نفر توزیع کننده و خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر شده‌اند.

سردار سوسنی از اجرای هزار و ۲۱۵ مرحله طرح پاکسازی در نقاط آلوده به مواد مخدر استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در عملیات‌های مشترک برون استانی هزار و ۱۵۸ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است.

کد خبر 6063363

دیگر خبرها

  • ممنوعیت کشت خشخاش بعد از یک سال از فرمان طالبان
  • واکنش رائفی‌پور به قتل حجت‌الاسلام اکرمی در ماهشهر
  • جمع‌آوری ۵۰۰معتاد متجاهر در طرح نوروزی در آذربایجان شرقی
  • کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران
  • افزایش کشفیات از ابتدای اجرای طرح نوروزی پلیس
  • ۲۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد
  • مسمومیت شدید جوان مشهدی در پی بلع مواد مخدر
  • کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر
  • ایستگاه پایانی توزیع کنندگان مواد مخدر
  • حجم مبادلات از مرز سرخس ۲۴ درصد افزایش داشته است