Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@06:34:39 GMT

مسابقات انتخابی کشتی نیروهای مسلح برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۶۹۲۷

مسابقات انتخابی کشتی نیروهای مسلح برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات انتخابی کشتی نیروهای مسلح ایران به منظور اعزام کشتی‌گیران به بازی‌های نیروهای مسلح جهان در اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۴، ۸۶، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد و ۶۰، ۶۷، ۷۷، ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی برگزار خواهد شد.

مسابقات کشتی هفتمین دوره بازی‌های نیروهای مسلح جهان روزهای ۲۶ مهر تا ۵ آبان ماه سال جاری در شهر ووهان کشور چین برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4645074

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی فرنگی نیروهای مسلح مسابقات قهرمانی جهان انتخابی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۶۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی

 سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روز‌های ۲۷ و ۲۸ فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و در پایان سعید اسماعیلی در وزن ۶۷ کیلوگرم، ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم، محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، پویا دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم، محمدرضا رستمی در وزن ۷۲ کیلوگرم و رسول گرمسری در وزن ۸۲ کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند و امیررضا ده بزرگی و ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیدند.

در رده بندی تیمی ایران مقتدرانه و با کسب ۲۰۰ امتیاز به عنوان قهرمانی رسید و تیم‌های قرقیزستان با ۱۴۴ امتیاز و ژاپن با ۱۴۲ امتیاز دوم و سوم شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۰ فروردین
  • در گزینشی المپیک حریفان را دست کم نگیرید
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید، کسب سهمیه برایتان راحت تر است
  • کشتی انتخابی المپیک؛ نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان
  • رژه نیروهای مسلح زنجان به مناسبت روز ارتش برگزار شد
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی
  • اسماعیلی با طلای آسیا به رقابت انتخابی با قهرمان المپیک رسید
  • آغاز دومین روز مسابقات کشتی جهانی در مازندران
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت