Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نیروهای یمنی با وجود حملات سنگین در استان صعده یمن در نهایت موفق شدند چند فرمانده ارشد میدانی مزودوران سعودی را به هلاکت رسانده و چند خودروی نظامی را منهدم کنند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، صد‌ها تن از نیرو‌های مزدور چند ملیتی رژیم سعودی، حملات گسترده‌ای را از ۶ محور علیه مواضع نیرو‌های ارتش و رزمندگان کمیته‌های دفاع مردمی یمن در شمال شرق استان صعده انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس اطلاعات به دست آمده، مزدوران در قالب ۶ گروه و با پشتیبانی جنگنده‌ها و بالگرد‌های سعودی به نیرو‌های یمنی در صحرای «الاجاشر» در شمال شرق استان صعده حمله کردند و مواضع آنان را به شدت هدف قرار دادند.

یک منبع میدانی در گفت‎وگو با میزان به جزئیات عملیات مزدوران سعودی اشاره کرد و افزود: رزمندگان یمنی با وجود حملات سنگین هوایی جنگنده‌ها و بالگرد‌ها فقط از برخی مناطق به صورت معدود عقب نشینی کردند و در سایر نقاط ماندند.      
این منبع میدانی تصریح کرد: نیرو‌های ارتش و رزمندگان کمیته‌های دفاع مردمی یمن پس از ۱۵ ساعت درگیری سنگین و نفس‎گیر موفق شدند معدود مناطق اشغال شده را بازپس بگیرند و حملات نیرو‌های مزدور سعودی را به طور کامل در صحرای «الاجاشر» دفع کنند.

وی از زخمی شدن و به هلاکت رسیدن ده‌ها تن از مزدوران سعودی از جمله چند فرمانده میدانی ارشد آنان خبر داد و گفت: نیرو‌های یمنی خسارت‌های سنگینی به نیرو‌های مزدور وارد و ۸ خودروی نظامی آنان را منهدم کردند.

سایر نیرو‌های مزدور سعودی پس از متحمل شدن ضربات مهلک از صحرای الاجاشر متواری شدند و به سمت مناطق جنوبی استان نجران عربستان عقب نشینی کردند.

براساس اطلاعات به دست آمده، همزمان با دفع، گروهی مشترک از نیرو‌های ارتش و کمیته‌های دفاع مردمی حملات غافلگیرانه‌ای را در منطقه «الربعه» انجام دادند و ده‌ها تن از نیرو‌های مزدور سعودی را کشته و زخمی کردند.

به گفته منابع میدانی، نیرو‌های یگان مهندسی در ۲۴ ساعت گذشته نیرو‌های مزدور سعودی را در جریان عملیات‌های دقیق در کمین تله‌های انفجاری گرفتار و ده‌ها تن از آنان را کشته و زخمی کردند.

مزدوران رژیم سعودی تلاش می‌کنند مناطق بیشتری از شمال شرق استان صعده (مهم‌ترین پایگاه انصارالله) را به اشغال دربیاورند تا فشار نیرو‌های یمنی را در مناطق جنوبی عربستان از جمله استان نجران کاهش دهند.

از سوی دیگر رزمندگان جبهه مقاومت انصارالله و نیرو‌های ارتش یمن درصدد هستند با سیطره بر بخش‌های وسیعی تری از مناطق جنوبی و جنوب شرقی استان جیزان عربستان، مزدوران سعودی را در مناطق اشغالی شمال شرق استان صعده دور بزنند و به محاصره دربیاورند.



انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یمن عربستان سعودی هلاکت عملیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۶۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید میدانی وزیر کشور از نحوه امدادرسانی در مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان

احمد وحیدی وزیرکشور به همراه محمدکرمی استاندار سیستان و بلوچستان به صورت میدانی از نحوه امدادرسانی به مناطق سیل زده این استان بازدید کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انفجار بمب در خودروی یکی از مسئولان ارشد اتحادیه میهنی عراق
  • خط و نشان فرمانده ارشد نظامی ایران برای اسرائیل: آماده هرنوع برخوردی هستیم
  • دستورات میدانی وزیر کشور در مناطق سیل‌زده کنارک
  • دستورات میدانی وزیر کشور در مناطق سیل‌زده کنارک + فیلم
  • بازدید میدانی وزیر کشور از نحوه امدادرسانی در مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان
  • حضور میدانی استاندار سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب
  • حضور میدانی استاندار سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب در جنوب استان
  • ادعای فرماندهی مرکزی آمریکا درباره مقابله با دو پهپاد یمنی
  • عملیات وعده صادق موازنه قدرت نظامی در منطقه را تثبیت کرد
  • ادعای سنتکام درباره مقابله با ۲ پهپاد یمنی