Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بانک توسعه تعاون ميزبان دومين نشست شوراي هماهنگي ورزش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي و سازمان‌هاي تابعه بود.
به گزارش خبرگزاري آريا، دومين نشست شوراي هماهنگي ورزش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي و سازمان‌هاي تابعه با حضور حيدري مديرکل امور ورزشي، دادکان مشاور وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي در امور تربيت‌بدني و ورزش، مسئولين ورزش سازمان‌هاي تابعه و برخي از مديران ستادي بانک به ميزباني بانک توسعه تعاون برگزار گرديد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد دادکان مشاور وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي در امور تربيت‌بدني و ورزش در اين جلسه ضمن تشکر و قدرداني از ميزباني مطلوب بانک توسعه تعاون گفت: بايد از ظرفيت‌هاي وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي و سازمان‌هاي تابعه در امور گسترش ورزش بهره‌مند شد و اثرات ورزش را در فعاليت‌هاي اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي مشاهده نمود و بر اين اساس ورزش در محيط‌هاي کاري سبب افزايش انسجام، همدلي، مشارکت و احساس موفقيت خواهد شد.
سعيد معادي مشاور مديرعامل و مدير امور روابط عمومي و حوزه مديريت ضمن خيرمقدم به حاضرين در جلسه، اينگونه نشست‌ها را بيانگر اهميت و جايگاه ارزشمند ورزش دانست و اظهارداشت: بدن مرکب روح است و نيازمند به رسيدگي است، بنابراين انسان موظف است به مرکب خود رسيدگي کرده و اين امر نيز از طريق ورزش امکان‌پذير است.
وي با اشاره به اينکه سلامتي از نعمت‌هاي بزرگ الهي به شمار مي‌آيد خاطرنشان کرد: انسان هميشه خواهان سلامتي و نشاط است و ورزش را مي‌توان عاملي براي دستيابي به اين هدف دانست. علاوه بر آن از ورزش مي‌توان در راستاي دستيابي به خودباوري، تقويت اراده، احساس موفقيت و شادابي و اقدامي براي تخليه هيجان و دوري از حالت بي‌تفاوتي و افسردگي استفاده نمود.
همچنين رسول ارجمند مدير امور سرمايه انساني بانک توسعه تعاون با اشاره به سندروم فرسودگي شغلي در اين خصوص افزود: توجه به نيروي انساني بايد توأم با نگاه سرمايه‌گذاري باشد چنانکه در جوامع کارمندي امروزي به دليل نداشتن فعاليت ورزشي کافي و تحرک لازم سبب پديد آمدن سندروم فرسودگي شغلي شده است. ازاين‌رو پرداختن به مقوله ورزش در سازمان‌ها مي‌تواند راهکاري براي جلوگيري از بروز اين پديده باشد و بر همين اساس بانک توسعه تعاون با برگزاري 9دوره المپياد ساليانه ورزشي براي آقايان و بانوان شاغل، توانسته نقش بسزايي در ترغيب پرسنل به امر ورزش داشته باشد؛ وي پيشنهاد نمود تا سازمان‌ها شرايطي را فراهم نمايند که کارکنان بتوانند با دوچرخه به محل کار خود تردد داشته باشند.
شايان‌ ذکر است در ادامه اين جلسه مسئولين ورزش سازمان‌هاي تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي به ارائه نقطه نظرات و مشکلات ورزشي کارکنان خود پرداختند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۶۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه رأی غیرمسئولانه و غیرسازنده ‎آمریکا در وتوی قطعنامه عضویت کامل ‎فلسطین در ‎سازمان ملل متحد را به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت امور خارجه، ‏ناصر کنعانی رأی غیرمسئولانه و غیرسازنده ‎آمریکا در وتوی قطعنامه عضویت کامل ‎فلسطین در سازمان ملل متحد را به شدت محکوم کرد.

کنعانی افزود: این اقدام واشنگتن، ماهیت مزوّرانه سیاست خارجی آمریکا و انزوای موضع این کشور نزد جامعه جهانی را بیش از پیش نزد افکار عمومی جهان برملا ساخت.

سخنگوی وزارت امور خارجه یادآور شد: حمایت یکجانبه و نامحدود رژیم آمریکا از رژیم صهیونیستی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی، حقوقی و بین‌المللی با هزینه مردم آمریکا و به بهای قربانی کردن صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی در بیش از هفت دهه گذشته، نه تنها کارکرد خود را از دست داده است، بلکه هیئت حاکمه آمریکا را نیز بیش از همیشه نزد افکار عمومی دنیا بی آبرو ساخته و ثابت کرده که این کشور بازیگر بی‌طرف و کنشگر مسئولی در جامعه جهانی نیست.

کنعانی بار دیگر بر حق مشروع و غیرقابل انکار ملت فلسطین در تشکیل دولت مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف در کل سرزمین تاریخی فلسطین از ‎بحر تا نهر تأکید کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که اراده ملت مقاوم و قهرمان فلسطین در نهایت بر اراده دشمنان ملت فلسطین و در رأس آن رژیم جعلی، آپارتاید و جنایتکار اسرائیل فائق خواهد آمد.

کد خبر 746010

دیگر خبرها

  • آخرین خبر از واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس
  • طالبان خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام سازمان ملل شد
  • کنعانی وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا را محکوم کرد
  • اعتبار بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار واگذار شد
  • تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • تغییر رویکرد بانک‌های استان بوشهر به توسعه محوری
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • واکنش وزارت ورزش به شایعات پتروشیمی و بانکی
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها