Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:22:28 GMT

تغییر نام خیابان فردوس غرب به نام زنده یاد حجازی

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۷۰۰۳

تغییر نام خیابان فردوس غرب به نام زنده یاد حجازی

به گزارش خبرگزاری مهر، با اعلام حجت نظری عضو کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران بلوار فردوس غرب به نام مرحوم حجازی تغییر نام داد.

همسر مرحوم حجازی ضمن قدردانی از مسئولان شهرداری برای این اقدام گفت: از شهردار محترم و مسئولان شهرداری و شورای شهر برای این اقدام که ادای احترام به ناصر حجازی بود، تشکر و قدردانی می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امیدوارم اقداماتی از این دست همچنان ادامه داشته باشد و مسئولان از حالا به فکر پیشکسوتانی که در قید حیات هستند، باشند و با چنین اقداماتی از آنها تجلیل شود.

کد خبر 4645182 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: ناصر حجازی تیم فوتبال استقلال تهران شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۷۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به «ایران» تغییر یافت

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، رسانه‌های پاکستان اعلام کردند که دولت فدرال این کشور به نشانه اعلام همبستگی با ایران تصمیم گرفت که نام یک بزرگراه در اسلام‌آباد را به «کشور برادر» ایران تغییر دهد.

وب‌سایت «جئونیوز» به نقل از منابع آگاه دولتی نوشت: دولت فدرال تصمیم گرفته نام «خیابان یازدهم» را به «خیابان ایران» تغییر دهد.

به نوشته جئونیوز این تصمیم دولت پاکستان در آستانه سفر رسمی سیدابراهیم رییسی، رییس‌جمهور ایران به پاکستان اتخاذ شده؛ سفر رییسی به اسلام‌آباد اولین سفر یک رییس دولت به پاکستان پس از انتخابات سراسری ۸ فوریه است.

گفتنی است، سید ابراهیم رییسی صبح امروز دوشنبه (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در رأس یک هیأت عالی رتبه سیاسی - اقتصادی وارد پایتخت پاکستان شد و در بدو ورود به فرودگاه اسلام‌آباد از سوی وزیر مسکن کشور میزبان مورد استقبال قرار گرفت

دیگر خبرها

  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد/نامگذاری یکی از خیابان‌های سنندج بنام آرمان بنفشی
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • نامگذاری یکی از خیابان‌های سنندج به نام «آرمان بنفشی»
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • عوامل برنامه‌های قرآنی با حضور «حجت‌الاسلام قمی» قدردانی شدند
  • نادر کاشانی درگذشت + سوابق
  • پاکستان نام یکی از خیابان‌ها را به «ایران» تغییر داد
  • نام یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به «ایران» تغییر یافت