Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر همتی با صدور پیامی، مردم را به شرکت در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی استانداری، دکتر « فریدون همتی » با اشاره به اهمیت نهادینه سازی فرهنگ کتابخوانی در کشور بیان کرد: نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی به صورت سراسری در سراسر کشور با هدف ترویج کتابخوانی و شناخت معصومین در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همتی با بیان اینکه این رخداد برای چهارمین سال در استان هرمزگان اجرا می‌شود، اذعان کرد: متأسفانه حضور مردم استان در این جشنواره در سالهای پیشین کمرنگ بوده است و با توجه به اینکه این جشنواره از تنوع منابع و تنوع اجرایی برخوردار است، مردم می توانند متناسب با علاقه و سن خود منابع مختلفی را برای مطالعه و شرکت در این مسابقه انتخاب نمایند.

 

وی ادامه داد: این جشنواره به دو شکل آنلاین و مکتوب برگزار میشود و منابع جشنواره هم به صورت الکترونیکی قابل دانلود است و هم میتوان با مراجعه به کتابخانه های عمومی، این منابع را دریافت کرد و انتظار می رود علاقه مندان و عاشقان اهل بیت با حضور پرشور و گسترده خود در این جشنواره، معرفتشان را نسبت به اهل بیت افزایش داده و آنچه را که نسبت به این بزرگان دینی یاد می گیرند سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

 

استاندار هرمزگان افزود: مردم، صدا و سیما و رسانه‌های مختلف دیگر بتوانند مشارکت و استقبال گسترده‌ای از این حرکت عظیم فرهنگی داشته باشند تا شاهد جریان سازی  قابل توجهی در این زمینه باشیم.

 

گفتنی است مهلت شرکت در این جشنواره تا 15 تیرماه تمدید شده است و کتابخوانان میتوانند با مراجعه به سایت www.razavi.iranpl.ir  در این جشنواره شرکت کنند. 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز دهه کرامت دهه کرامت در فارس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد وزیر علوم تحقیقات و فناوری مجلس کانون های مساجد بیرجند استاندار هرمزگان جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت از مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۷۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب ارزشی نهادینه در میان بانوان زرندی است

ابوالفضل فرحبخش رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: در خصوص پدیده‌های اجتماعی و اجرای برنامه‌های فرهنگی، مهم ترین موضوعی که بایستی به آن توجه کرد، همراهی شهروندان با اجرای طرح یا اقناع سازی است که می‌تواند منجر به موفقیت و دستیابی به اهداف مد نظر باشد.

وی با اشاره به آمار پرونده‌های تشکیل شده با موضوع حجاب در حوزه قضایی زرند تصریح کرد: شهرستان زرند دارای کمترین میزان پرونده‌های کشف حجاب در استان است که نشان از توجه عملی به آموزه‌های دینی، نهادینه بودن حجاب در میان اکثریت شهروندان زرندی است که به همین جهت بایستی از پیشگامی بانوان در خصوص رعایت حجاب که مصونیت فرد و جامعه از تعرض و آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد، قدردانی کرد. 

فرحبخش با اشاره به همراهی دستگاه قضایی با مطالبه مردم در برخورد با بی حجابی و اجرای هماهنگ طرح عفاف و حجاب گفت: دستگاه قضایی در برخورد با فساد اجتماعی و فرهنگی هیچ گاه ملاحظه‌ای ندارد و حجاب به عنوان واجبی شرعی و حکمی الهی که به صراحت در قانون بر رعایت آن تاکید شده است، بایستی اجرایی شود و در نتیجه با اندک متخلفین نیز به اقتضای شرایط فرد و انگیزه‌های پیدا و پنهان آن بدون مماشات برخورد شود.

رئیس دادگستری شهرستان زرند تصریح کرد: همانگونه که رئیس قوه قضاییه نیز به درستی اشاره کرده اند، اقدامات قضایی و مجازات افراد آخرین راهکار مقابله با پدیده بی حجابی است و علی رغم آنکه بایستی اقدامات پیشگیرانه با انجام رسالت فرهنگی دستگاه‌های متولی که برابر مصوبات شورای عالی فرهنگی قریب بر ۳۰ دستگاه هستند پیگیری شود، نگاه برخی به سمت دستگاه قضایی و برخورد‌های قهرآمیز است که این موضوع نیز می‌تواند آسیب‌های به دنبال داشته باشد.

این مقام قضایی با اشاره به رهنمود‌های رهبر انقلاب مبنی بر ضرورت التزام به شعائر دینی توام با حفظ اتحاد میان مردم گفت: حجاب امروز به عنوانی سلاح دشمن برای ایجاد دو دستگی در جامعه، تضعیف بنیان خانواده و در مرحله نهایی ضربه زدن به نظام تبدیل شده و بنابراین در کنار اقدامات سلبی بایستی با برنامه‌ای منسجم و منطقی و سیاست‌گذاری‌های دقیق این سلاح را با همراهی مردم از دشمن گرفت.

رئیس حوزه قضایی زرند بیان کرد: دستگاه قضایی زرند طی یک سال گذشته به دور از هیجان زدگی و تاثیر پذیری از هجمه‌های دشمنان صدور آرای متناسب و بازدارنده را در دستور کار خود قرار داده و در این خصوص ضمن اعمال محکومیت افراد به بالاترین مجازات قانونی، شرکت در دوره آموزش عمومی تحت عنوان ریحانه‌های بهشتی را نیز برای برخی که از روی سهل انگاری مرتکب جرم شده و از کشف حجاب اظهار پشیمانی کرده اند در نظر گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کنایه همتی به رئیسی با انتشار یک ویدئو
  • حجاب ارزشی نهادینه در میان بانوان زرندی است
  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • فیلمسازی در حوزه اقوام یک گام بزرگ است/ اهمیت خرده‌فرهنگ‌ها
  • بازگشت ۷ واحد راکد در تربت حیدریه به چرخه تولید
  • استاندار تهران: ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند/ دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند تا اعتقادات مردم را مورد هدف قرار دهد/ به عنوان افسران جنگ نرم موظف هستیم جلوی جریان سازی های دشمن بایستیم
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خوی
  • سبک زندگی ایرانی - اسلامی باید در جامعه نهادینه شود
  • اعلام گروه‌های منتخب جشنواره آیین‌های نمایشی روستایی رضوی