Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@00:49:29 GMT

تدوین برنامه مدون راه رفع مشکل صنعت است

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۷۱۲۹

تدوین برنامه مدون راه رفع مشکل صنعت است

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ علی نقیب به مناسبت 10 تیرماه روز صنعت  افزود: هر چند قوانین مختلفی از جمله برنامه چشم انداز 20 ساله در کشور وجود دارد اما به باورم تاکنون حمایت کافی از این برنامه ها انجام نگرفته و به همین دلیل این برنامه به طور کامل محقق نشده است.

وی اظهار داشت: قوانین زیادی در بخش صنعت وجود دارد اما وقتی به صورت کامل و صحیح اجرا نشود نمی توان انتظاری در رفع مشکلات این بخش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقیب تصریح کرد: وضع قوانین به خودی خود نمی تواند مشکلی را رفع کند بلکه شکل اجرای درست و دقیق آن می تواند نتایج مورد نظر قانونگذاران را محقق سازد.

این کارشناس اقتصادی گفت: باید فرهنگ اجرای قوانین بیشتر در جامعه مورد توجه قرار گیرد و در این صورت برنامه ها و چشم اندازها مفید و مثمرثمر خواهند بود.

نقیب به سایر مشکلات بخش صنعت اشاره کرد و افزود: مشکل صنعت کشور فقط نقدینگی نیست بلکه تغییر قوانین از مشکلات دیگر این بخش است.

وی توضیح داد :هنوز در گمرکات مشکل ترخیص مواد اولیه کارخانه ها وجود دارد و برای رفع این مشکلات باید برنامه های مدون و عملی تدوین و اجرا شود.

نقیب به صدور بخشنامه در این بخش پرداخت و گفت: یکی از مشکلات بخش صنعت صدور بخشنامه های خلق الساعه است در حالی که اگر برنامه مدون وجود داشته باشد نیازی به صدور این بخشنامه ها نیست.

10 تیرماه در تقویم رسمی کشور به عنوان روز صنعت نامگذاری شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران سلامت صنایع و معادن صنعت مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۷۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست استقلال: مشکل تیم ما مالی است

به گزارش ورزش سه، نصرالله خواجه‌گیری سرپرست باشگاه استقلال پس از پیروزی ۳ بر ۲ این تیم مقابل شمس آذر قزوین در گفتگو با خبرنگاران گفت: نماینده فدراسیون فوتبال که نماینده بازی بود، چند بار تاکید داشت که من سمت رختکن نروم. در بازی با سپاهان در آزادی که آقای مورایس و سرپرستشان اینجا بود، تاکید کردند که من هم سمت رختکن نروم و جریمه سنگین کردند. رختکن هم به میکسدزون ورزشگاه اشراف داشت و من تا پایان بازی هم به رختکن نرفتم.

وی افزود: من سر تمرین کامل حضور داشتم و کل هفته بودم. رابطه من با آقای نکونام هم الحمدالله خوب است و به هواداران هم که آمده بودند این برد خوب را تبریک می‌گویم.

خواجه گیری تاکید کرد: مشکلاتی هست که اگر مشکلات کم شود، مطمئنا کار تیم جلو می‌افتد. ما تلاشمان را می‌کنیم تا از مشکلات کاسته شود و قهرمان شویم. مشکلات مالی است و اگر مالکیت حل شود، مشکلات هم حل می‌شود.

دیگر خبرها

  • برنامه مدون برای استانداردسازی اماکن گردشگری
  • سرپرست استقلال: مشکل تیم ما مالی است
  • هزینه سفر حج بسیار سنگین شده است
  • برنامه مدون اقتصادی همدان منطبق با تحقق شعار سال تکلیف شد
  • قوانین خلق الساعه مانع جهش تولید است
  • فسخ یکطرفه قراداد تامین آب منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم خلاف قوانین است/چوب لای چرخ صنعت نگذارید
  • اختلال در سامانه صدور پروانه وزارت بهداشت از زبان متقاضیان
  • وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود
  • وضع برخی قوانین موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود
  • ضرورت حمایت از کارآفرینان و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار