Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@05:21:55 GMT

جیمی کراگر و امیدواری به کسب توپ طلای لیونل مسی

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۷۱۶۱

به گزارش ایلنا،با توجه به اینکه لیورپول قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد این احتمال زیاد است که بازیکنی از این تیم توپ طلا ۲۰۱۹ را به دست آورد. با این حال جیمی کاراگر یکی از اسطوره‌های لیورپول بر این باور است که باز هم مسی توپ طلا را به دست می‌آورد. او گفت‌: بسیاری از شانس فن‌دایک برای توپ طلا سخن به میان می‌آورند اما به ندرت یک مدافع توپ طلا را به دست می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین مدافعی که توپ طلا را کسب کرده کاناوارو در سال ۲۰۰۶ بوده است. پیکه و راموس هم با وجود اینکه جام‌های زیادی به دست آوردند اما از رسیدن به این عنوان ناکام ماندند.

ستاره سابق لیورپول در پایان صحبت‌های خود گفت‌: فان‌دایک فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و نشان داد که شایستگی توپ طلا را دارد اما توپ طلا در نهایت به لیونل مسی خواهد رسید.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیورپول انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۷۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمد حسن سلامی پیش ازظهر دوشنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران تقدیم ۱۰ هزار و چهارصد شهید و ۱۷۴ هزار رزمنده و ایثارگران دیار علویان را نشانه‌ای از ولایتمداری و مجاهدت مردمان این خطه عنوان کرد.

این مسئول با اعلام اینکه اعتبارات سفر اول ریاست جمهوری در خصوص مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران تقریباً به طور کامل جذب شده است، اظهار امیدواری کرد نگاه ویژه‌ای در خصوص مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در سفر دوم بوجود آید.

در این نشست محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور با تجلیل از تلاش‌ها و مجاهدت‌های مردم مازندران در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار امیدواری کرد با اختصاص اعتبارات لازم، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران در حداقل زمان ممکن مورد بهره برداری مردم و جوانان استان قرار گیرد.

در حاشیه این دیدار جلسه‌ای با حضور سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران و «علی بابایی کارنامی» نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی و «محمدعلی نوبخت» فرماندار ساری و «علی طالبی» فرماندار میاندورود در دفتر معاون اجرایی رئیس جمهوری برگزار شد و آخرین وضعیت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران بررسی شد.

کد خبر 6085387

دیگر خبرها

  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • دعوای حقوقی بر سر حراج دستمال‌کاغذی معروف لیونل مسی؛ مالک واقعی آن کیست؟
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • ابراز امیدواری وزیر نفت برای آغاز صادرات گاز به پاکستان
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان
  • اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد