Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پیشین پرسپولیس در صفحه اجتماعی خود در پستی ازهواداران تیم پرسپولی قدر دانی و خداحافظی کرد. پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ از تیم فوتبال پرسپولیس، او با عقد قراردادی ۲ ساله سرمربی الاهلی عربستان شد.

برانکو ۶۵ ساله در ۴ سال اخیر در پرسپولیس عملکرد فوق العاده‌ای داشت و موفق به قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام شد و همچنین نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو به زودی برای نهایی کردن قراردادش با الاهلی عربستان وارد جده خواهد شد

در ادامه پست  خداحافظی برانکو ایوانکوویچ را مشاهده می کنید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۷۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد

به گزارش "ورزش سه"، در مسابقه معوقه هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال السد که محمدامین حزباوی را در لیست بازیکنان خود می‌بیند، از ساعت 21 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه الثمامه دوحه مقابل تیم رده نُهمی الاهلی قرار می‌گیرد.

محمدامین حزباوی که در دیدار حساس هفته گذشته لیگ ستارگان قطر حضور ثابت در ترکیب السد مقابل الدحیل داشت و در روز شکست تیمش نمایش خوبی ارائه کرده بود، امشب هم بین 11 نفر اصلی برابر الاهلی حاضر است.

ملی پوش ایرانی السد که در 17 بازی از 19 مسابقه این فصل لیگ ستارگان قطر به میدان رفته و در دیدار رفت مقابل الاهلی گل اول تیمش را به ثمر رسانده بود، امشب هم امیدوار به درخشش در بازی برگشت است.

تیم فوتبال السد با 13 پیروزی، چهار مساوی و دو شکست در این فصل 43 امتیازی و تیم صدرنشین لیگ ستارگان قطر است که فاصله دو امتیازی با الغرافه رده دومی دارد.

یاران حزباوی در صورت پیروزی در مسابقه امشب مقابل الاهلی، فاصله 5 امتیازی با تیم دوم جدول پیدا می‌کنند و با توجه به دو بازیِ باقی مانده در لیگ ستارگان قطر شانس بالایی برای قهرمانی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • فلاحت زاده: امیدوارم بگذارند استقلال قهرمان شود
  • صادقی: قهرمانی پرسپولیس؟ وزیر رفت
  • تقدیر از ۲۱ حافظ قران هرمزگانی
  • تشکر باشگاه سپاهان از تیم فوتبال و حمایت هواداران تیم
  • ستاره سابق نفت مشتاق قهرمانی پرسپولیس!
  • عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد
  • نگرانی بزرگ اوسمار در پرسپولیس | او نمی خواهد قهرمانی را به رقیب سنتی واگذار کند
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!