Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-03-28@22:09:07 GMT

سه نمایشگر برای گوشی جدید هواوی

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۷۲۰۰

سه نمایشگر برای گوشی جدید هواوی

ایتنا - در شرایطی که آمریکا هواوی را در فهرست سیاه قرار داده و سرنوشت عرضه گوشی دارای نمایشگر تاشوی این شرکت هم معلوم نیست، اختراع جدیدی توسط آن برای تولید گوشی 3 نمایشگره به ثبت رسیده است.

هواوی به تازگی اعلام کرده که عرضه گوشی دارای نمایشگر تاشوی میت ایکس را از این ماه تا شهریور به تأخیر انداخته و البته در مورد عملی شده این وعده نیز ابهاماتی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ظاهراً این شرکت وقت خود را صرف ابداع مدل جدیدی از گوشی کرده که دارای سه نمایشگر است که از دو قسمت تا می‌شود.

به گزارش ایتنا از مهر، گوشی یادشده در حالت بازشده به یک شبه لپ‌تاپ یا تبلت مبدل می‌شود و وقتی از دو قسمت تا شود یک گوشی هوشمند با ضخامت بالا را تشکیل خواهد داد. در حالت باز شده این گوشی علاوه بر نمایشگر عریض دارای دوربین، حسگر و دکمه هوم خواهد بود. البته سه نوع طراحی برای این گوشی پیشنهاد داده شده که در طراحی‌های دوم و سوم تفاوت‌هایی در مورد محل قرارگیری دوربین‌ها، تعداد حسگرها و نیز میزان فراگیری نمایشگر گوشی وجود دارد. به عنوان مثال در یکی از طراحی‌ها میزان فراگیری نمایشگر برابر با ۱۰۰ درصد است.

ظاهراً برای بسته شدن وثابت کردن نمایشگر این گوشی در زمان بسته شدن از آهن ربا استفاده می‌شود. همچنین دو لولای خاص برای گوشی مذکور در نظر گرفته شده است.

باید منتظر ماند و دید طراحی و عرضه احتمالی گوشی‌های خاصی از این دست می‌تواند جلوی کاهش فروش جهانی گوشی‌های هوشمند هواوی را بگیرد یا خیر. به خصوص که برخی منابع از احتمال کاهش ۶۰ درصدی فروش گوشی‌های هوشمند هواوی در بازارهای جهانی خبر می‌دهند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: موبایل هواوی گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۷۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی جنگنده های آینده با هوش مصنوعی (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • طراحی جنگنده های آینده با هوش مصنوعی (عکس)
  • هدفون جدید هواوی با قابلیت هوش‌مصنوعی‌ از راه رسید!
  • گلکسی M۵۵ رونمایی شد؛ دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی، شارژ ۴۵ وات و نمایشگر ۱۲۰ هرتز
  • (تصاویر) کره‌ای‌ها به رقابت با میباخ و بنتلی می‌روند
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۸ فروردین)
  • گوشی ریلمی 12X چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • کیفیت هوای مشهد سالم است
  • تجربه علمی-تخیلی رئال با نمایشگر 360 درجه!‏
  • تبلت سامسونگ گلکسی Tab S۱۰ Plus چه زمانی عرضه می‎‌شود؟
  • ساعت هوشمند Honor Watch GS 4 عرضه شد