Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا این واحدهای مسکونی متعلق به مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و خانواده شهدا هستند که در جریان سیلاب اخیر خوزستان تخریب و یا آسیب دیده بودند.
شاکریه یکی از روستاهای شهرستان دشت آزادگان است که در سیلاب اخیر خسارت زیادی به منازل مسکونی آن وارد شد و سپاه تهران به عنوان استان معین به همراه گروه‌های جهادی در کنار نیروهای بسیج و سپاه خوزستان وظیفه بازسازی و تعمیر منازل مسکونی این منطقه را بر عهده گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده سپاه محمد رسول ا… (ص) تهران در این آیین بیان کرد: پس از وقوع سیل در روستاهای شهرستان دشت آزادگان، قرارگاه بازسازی و محرومیت زدایی سپاه تهران از ۴۰ روز پیش در این منطقه مستقر شد و با همکاری با بنیاد مسکن اقدامات لازم برای شناسایی اهالی آسیب دیده را آغاز کرد.
سرهنگ روح ا… قسام باشی افزود: مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و همچنین خانواده شهدا و جانبازان در مرحله نخست و سایر نیازمندان نیز در مرحله دوم شناسایی شدند.
وی گفت: تمام روستاهای آسیب‌دیده شهرستان دشت آزادگان و هویزه شناسایی و ارزیابی شده و بر اساس برنامه‌های زمان بندی شده برای بازسازی و تعمیر آنها اقدام می‌شود.
وی ادامه داد: از این ۵۰۲ واحد مسکونی ۲۰۲ واحد احداثی و ۳۰۰ واحد تعمیری و مرمتی است که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.
سرهنگ قسام باشی افزود: روستای شاکریه نسبت به سایر روستاهای دشت آزادگان بیشتر آسیب دیده بود که هفته گذشته مرحله نهایی تخلیه آب به همت گروه‌های جهادی از این منطقه انجام شد.
وی گفت: اکنون تخلیه آب از روستای زین العابدین هویزه باقی مانده که منتظر هستیم پس از قطعی آب و برق این روستا و آوار برداری توسط بنیاد مسکن برای تخلیه آب و بازسازی منازل اقدام کنیم.

۹۵۹۴ / ‏‬ ۶۰۳۷

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۷۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان

ایسنا/خوزستان معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از بهبود پایداری شبکه برق منطقه دشت آزادگان با تعویض زنجیره مقره‌های خط شمال غرب ـ سوسنگرد خبر داد.

علی اصغر خدامراد منگری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در قالب پروژه‌های نگهداری، تعمیرات، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه، ۴۸۹ زنجیره مقره پرسلینی خط ۲۳۰ کیلوولت شمال غرب ـ سوسنگرد با زنجیره مقره سیلیکونی تعویض و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: علاوه بر تعویض زنجیره مقره، تعداد ۳۸۷ خار ضد پرنده نیز در این خط ۲۳۰ کیلوولت نصب شده است.

خدامراد منگری با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه حدود هشت میلیارد تومان بوده است، عنوان کرد: این اقدامات باعث افزایش پایداری و کاهش خاموشی‌های ناخواسته ناشی از پدیده گرد و خاک و افزایش ضریب اطمینان و بهبود پایداری شبکه برق خصوصا منطقه دشت آزادگان خواهد شد.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی «منطقه ۱۷ تهران»
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • امکان ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر