Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@16:15:09 GMT

مجسمه ستاره سینما از بلوار هالیوود به سرقت رفت!

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۷۴۵۷

مجسمه ستاره سینما از بلوار هالیوود به سرقت رفت!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، مجسمه‌ای از مرلین مونرو در ساعات اولیه صبح روز سه‌شنبه در لس‌آنجلس به سرقت رفت و حالا پلیس مشغول تحقیق در این مورد است.

پلیس گفت این سرقت حدود ساعت ۳ صبح در محدوده بولوار هالیوود و شمال لابریا به وقوع پیوست. این مجسمه از آلاچیق «چهار بانوی هالیوود» به سرقت رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف راه‌اندازی این آلاچیق تجلیل از زنان در صنعت فیلم بوده و در آن مجسمه‌هایی از دولورس دل ریو، دوروتی دندریج، می وست و آنا می وانگ دیده می‌شد. هر یک از این چهار بازیگر یکی از ستون‌های این آلاچیق بودند.

فردی که این جرم را مشاهده کرده گفت مردی را دیده که با استفاده از یک اره مجسمه مونرو را از جا درآورده و با خود برده است. پلیس در حال حاضر هیچ مظنونی ندارد و تحقیقاتش ادامه دارد.

مونرو در سال ۱۹۶۲ در ۳۶ سالگی جان خود را از دست داد و میراثی به عنوان یکی از نمادین‌ترین بازیگران زن هالیوودی به جا گذاشت.

کد خبر 4645065

منبع: مهر

کلیدواژه: هالیوود بازیگر سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۷۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: سارق خودرو که قصد تعرض به مأموران انتظامی و فرار از محل را داشت، با شلیک به موقع ماموران به لاستیک، خودرو متوقف و فرد سارق دستگیر شد.

هادی کیان مهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: در راستای طرح پیشگیری از سرقت در ایام نوروز، شب گذشته مأموران انتظامی یگان امداد این شهرستان در حین گشت زنی در انتهای خیابان حافظ شمالی شاهین شهر، یک دستگاه سواری پراید را که چند روز قبل از سطح شهرستان سرقت شده بود مشاهده و سریعاً برای توقیف خودرو وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: فرد سارق که خود را در چنگال قانون می‌دید به‌وسیله خودرو، قصد تعرض به مأموران انتظامی و فرار از محل را داشت که با شلیک به موقع مأموران به لاستیک، خودرو متوقف و فرد سارق دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی از شهروندان خواست با رعایت هشدارهای پلیسی فرصت را از سارقان سلب و در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 739509

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۴ درصدی کشف سلاح و مهمات در کرمانشاه
  • یک دستگاه خودرو سرقتی در بیجار کشف شد
  • تصادف‌های فوتی در استان سمنان ۵۰ درصد کاهش یافت
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • کشف ۸ فقره سرقت کابل برق در جیرفت
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در شهرستان ایلام
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • کاهش ۵۳ درصدی سرقت‌ها در آبادان
  • مدیرعامل OpenAI می‌خواهد هوش مصنوعی Sora را به هالیوود ببرد
  • کاهش ۳۱ درصدی سرقت‌ها از ابتدای طرح نوروزی در همدان