Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@17:30:35 GMT

۲۲۱ تصفیه خانه فاضلاب در کشور فعال است

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۷۴۵۹

۲۲۱ تصفیه خانه فاضلاب در کشور فعال است

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا اردکانیان در مراسم بهره برداری از تصفیه خانه و فاز اول شبکه فاضلاب خوانسار با هزینه ای بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال با بیان اینکه دیر یا زود همه ما مسئولان به اقتضای محدودیت های مسئولیت، شرایط سنی و سایر حوادث و اتفاقات اجتناب ناپذیر از مسئولیت دور می شویم و این دوره هایی که بر ی خدمت گزاری وجود دارد پشت سر می گذاریم، گفت: دغدغه و هدف مشترک همه ما این است که احساس رضامندی را در مردم افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هرکسی در هر مسئولیتی که هست هدف مشترک افزایش احساس رضامندی را دنبال می کند، گرچه شاخص ها در هر منطقه متفاوت است اما اینکه مردم احساس کنند شرایط بهتر شده و رضایت داشته باشند بسیار اهمیت دارد و اینکه بعدها هرکدام از ما چه سهمی در افزایش رضامندی مردم داشته بسیار اهمیت دارد.

اردکانیان در پایان اظهارامیدواری کرد که با گشایشی که در آینده نزدیک در کشور ایجاد خواهد شد و مشارکت بیشتر بخش خصوصی به ویژه در بخش طرح های فاضلاب، بتوانیم تعداد قابل توجهی طرح های این بخش را تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری برسانیم.

کد خبر 4645219

منبع: مهر

کلیدواژه: خوانسار رضا اردکانیان تصفیه خانه فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۷۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرعامل ، سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب و رئیس اداره بهره بردای آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی در سمینار توسعه نیروگاههای تجدیدپذیر در تبریز حضور یافتند

این سمینار با هدف ترغیب فعالان عرصه صنعت برای ایجاد نیروگاه های تجدیدپذیر به استناد ماده 16 قانون جهش تولید دانش بنیان در محل هتل پتروشیمی تبریز برگزار شد.

در این سمینار عنوان شد، صنایع با قدرت قراردادی بیش از یک مگا وات موظفند معادل یک درصد از برق مصرفی سالیانه خود را از طریق احداث نیروگاه های تجدیدپذیر تامین نمایند.

در حاشیه این سمینار یداله سلطانی مدیر آب و فاضلاب شهرستان خوی با بیان اینکه ظرفیت اسمی تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی بیش از یک مگا وات است، اظهار داشت: باید برنامه ریزی لازم برای احداث نیروگاه تجدید پذیر جهت تولید حداقل یک درصد از مصرف سالیانه خود انجام شود.

دیگر خبرها

  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه