Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته‌ آموزش و برنامه‌ریزی جودو استان خوزستان گفت: برنامه‌ آینده ما سرمایه گذاری در مدارس است و با انتخاب یک کمیته‌ استعدادیابی قصد داریم این ورزش را به‌ صورت حرفه‌ای و تخصصی از سنین ده‌سالگی به‌صورت آکادمی انجام دهیم. ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

عادل مدحج در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: تمام تمرکز ما بر روی رشته‌های جودو و آمادگی جسمانی است زیرا جودو یک‌ رشته‌ آکادمی  و از اولین رشته‌های المپیک بوده همچنین  قدمت زیادی در استان  خوزستان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دفاع شخصی نیز از دیگر ورزش‌هایی است که از محبوبیت خاصی بین ورزش دوستان  برخوردار است، گفت: برای توسعه ورزش جودو به تشکیل کمیته آموزش و برنامه‌ریزی روی آوردیم همچنین مسئولیت کمیته‌های آموزش، بانوان، پیشکسوتان، مربیان و استعدادیابی را به دوستان که در ورزش از جایگاه معتبری  برخوردار بودند، سپردیم.

رئیس کمیته‌ آموزش و برنامه‌ریزی جودو استان خوزستان افزود: در بحث آموزش در راستای تحقق دو هدف اصلی یعنی افزایش دانش ورزشکاران، آموزش فنون و علوم تخصص جودو گام برداشتیم و با مجوز اداره کل ورزش و جوانان پنج دوره تخصصی زیر نظر برترین اساتید داخلی و خارجی برگزار کردیم به طوری که در سال 97 پنج دوره عمومی و دو دوره برنامه مکمل‌های غذایی، مکمل‌های پروتئینی، مکمل‌های ورزش در ورزش‌های استقامتی و قدرتی زیر نظر دکتر مجتبی کاویانی از دانشگاه اکادا کانادا برگزار شد.

برگزاری دومین مرحله اردوی تیم جودوی نابینایان و کم‌بینایاناعلام ترکیب تیم جودوی جوانان در مسابقات قهرمانی آسیامسابقات انتخابی تیم جوانان جودو 19 خرداد ماه برگزار می‌شود

وی بیان کرد: استان خوزستان از نظر ورزش سطح بسیار وسیعی دارد اما بسیاری از هیات‌های ورزشی از نظر مالی و امکانات بسیار ضعیف هستند و برای آن‌ها مقدور نیست که در مرکز استان حضور پیدا کنند به همین دلیل استان را به سه قسمت شمال، جنوب و مرکز تقسیم و مربیانی را که در تیم ملی فعالیت می‌کنند جهت آموزش به این مناطق اعزام کردیم.

مدحج افزود: برنامه‌ آینده ما سرمایه گذاری درمدارس است و با انتخاب یک کمیته‌ استعدادیابی قصد داریم این ورزش را به‌ صورت حرفه‌ای و تخصصی از سنین ده‌سالگی به‌صورت آکادمی انجام دهیم تا در درازمدت شاهد شکوفایی این استعدادها باشیم.

وی گفت: در ورزش قهرمانی ما قانونی وجود ندارد که قهرمان را جذب و او را به خدمت بگیرد اما در هیات جودو استان خوزستان سعی کردیم دوستانی که در جودو فعالیت می‌کنند را جذب کرده و در بخش‌هایی از هیات مشغول کنیم و این  برنامه کاملاً فردی بوده و در این رابطه قانونی وجود ندارد.

به گزارش تسنیم، جودو از ورزش‌های کم درآمد محسوب می‌شود، قهرمانان ملی بعد کسب مقام‌های قهرمانی به آن‌ها توجه کافی نمی‌شود و مسئولان از آن‌ها حمایت نمی‌کنند. مشکل اصلی ورزشکاران اشتغال است در صورتی که  ورزشکاران حرفه‌ای تمرین‌های پرفشاری را حمل می‌کنند و تغذیه آن‌ها بسیار پرهزینه و در چندین مورد ورزشکاران برای تهیه البسه ورزشی و مکمل‌های غذای مدال‌های خود را فروخته‌اند که این مسئله بسیار ناخوشایند است.

انتهای پیام/ ت

R41468/P1336/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۷۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی آذربایجان‌غربی برای میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد؛ استاندار آذربایجان‌غربی در دیدار با معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به زیرساختهای خوب ورزشی و نیز تجربه برگزاری رویدادهای ملی و جهانی، از آمادگی استان برای میزبانی رویدادهای ورزش دانش آموزی خبر داد.

محمدصادق معتمدیان افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته و حمایتهای دولت مردمی، شاهد ارتقای سرانه های آموزشی هستیم.

معتمدیان گفت: برای پوشش دادن خلاهای موجود، در دولت سیزدهم کارگروهها و برنامه‌های مختلفی طراحی و نقشه راه را تدوین کردیم تا در زمینه شاخص‌ها رشد مطلوبی داشته باشیم.

وی، با بیان اینکه توجه به مناطق محروم و کمتربرخوردار از مهمترین محورهای اقدامات دولت در استان است، افزود: برای جبران عقب افتادگی‌ها برنامه داریم و هر مسیری را که برای ارتقای سطح آموزش و پرورش ممکن باشد، می‌پیماییم تا به بهترین سطح برسیم.

معتمدیان، بهینه سازی دارایی‌ها و مولد سازی را جزو اولویتهای استان برشمرد و گفت: یکی از راهبردهای جبران سرانه های آموزشی، بهره گیری از ظرفیت قانونی مولدسازی است.

استاندار آذربایجان‌غربی، کیفیت بخشی آموزشی را مهم دانست و گفت: عدالت محوری در حوزه آموزش و پرورش را از طریق سفرهای شهرستانی و حضور میدانی پیگیری می کنیم چرا که آموزش و پرورش پله نخست شناسایی جوانان مستعد است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش هم در این دیدار ضمن قدردانی از حمایتهای ویژه استاندار آذربایجان‌غربی از فعالیت‌ای دانش آموزشی، ورزش دانش‌آموزی این استان را دارای ظرفیت بالایی دانست و گفت: آذربایجان‌غربی به دلیل برخورداری از ظرفیت های کم نظیر ورزشی، همواره یکی از ارکان اصلی ورزشهای پایه در سطح ملی است.

دیگر خبرها

  • اجلاسیه مدیران و معاونان آموزش حوزه‌های علمیه گیلان
  • آیین‌نامه‌های شورا‌های عالی آموزش و پرورش استان‌ها بازنگری می‌شوند
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • آمادگی آذربایجان‌غربی برای میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزی
  • اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در خوزستان
  • تدوین طرح مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس
  • تربیت معلم مهمترین گام در مسیر تقویت تربیت دینی در مدارس است
  • آموزش راهکارهای بیماری پارکینسون در برنامه نفس دوم