Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاهی در عربستان استاد خود را به دلیل انتقاد از ولیعهد این کشور اخراج کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، دانشگاه ملک خالد عربستان اعلام کرد که یکی از اعضای هیئت علمی این دانشگاه را به دلیل انتقاد از رهبری این کشور در توییتر اخراج کرده است.

در همین راستا، عبد الله حامد، سخنگوی دانشگاه ملک خالد اظهار کرد: به دنبال اقدام یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه و انتشار توییتی در صفحه خود در انتقاد از عربستان، رهبری و ملت آن، دانشگاه نیز وی را اخراج کرد و یک کمیته برای بازجویی از او نیز تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا، دانشگاه ملک خالد درباره انجام اقدامات قانونی مناسب علیه این استاد با طرف‌های امنیتی مربوطه ارتباط برقرار کرد.

رسانه‌های عربستان هویت این استاد را فاش نکرده‌اند اما یکی از این رسانه‌ها تصویری از صفحه‌ای در توییتر تحت عنوان "Nawsher khan" منتشر کرد که در یک توییت به شدت از محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان انتقاد کرده بود.

طبق این گزارش، تعدادی از فعالان با عصبانیت به این توییت پاسخ داده و یکی از آنها از مقامات کشورش خواست تا اقدامات قاطعی را علیه این استاد دانشگاه انجام دهد.

ولیعهد سعودی مدتی است که با به راه انداختن یک کمپین برای سرکوب مخالفان و فعالان، تعداد زیادی از فعالان حقوق بشر، روزنامه نگاران و روحانیون را بازداشت کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سركوب عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۷۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون اول دولت احمدی نژاد درگذشت

پرویز داوودی معاون اول دولت نهم و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی امروز پنج شنبه دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پرویز داوودی معاون اول دولت نهم و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی صبح امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ دار فانی را وداع گفت.

پرویز داوودی در سال ۱۳۳۱ در تهران زاده شد. وی دکتری اقتصاد را در سال ۱۳۵۹ از دانشگاه ایالتی آیووا دریافت کرد. او استاد اقتصاد در دانشگاه شهید بهشتی بود. داوودی پیش‌تر مشاور و معاون اقتصادی رئیس قوه قضائیه بود. وی مدتی نیز در دوران ریاست جمهوری اکبر هاشمی رفسنجانی، معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی بود.

کد خبر 745759

دیگر خبرها

  • برای استادی ادیب و فرزانه: پزشکی که عاشق نوزادان بود و ایران
  • فراتی، استاد دانشگاه: طرح خاورمیانه جدید بعد از حمله ایران شکل می‌گیرد
  • معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت/ پرویز داوودی که بود؟
  • معاون اول دولت احمدی نژاد درگذشت
  • مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» دانشگاه آزاد میاندوآب مجوز انتشار گرفت
  • انتقاد گوندوعان از آرائوخو: گل‌خوردن بهتر از این است که اخراج شوید و تیم را به کشتن دهید
  • انتقاد داور سرشناس از تصمیم جنجالی داور رومانیایی
  • طعنه گوندوغان به آرائوخو؛ ما پیروزی را به پاریسی ها دادیم
  • انتقاد گوندوگان از آرائوخو: تیم را نابود کردی!
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه