Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@06:11:13 GMT

برانکو با پرسپولیسی‌ها خداحافظی کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۷۵۰۸

برانکو با پرسپولیسی‌ها خداحافظی کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حضور برانکو ایوانکوویچ در الاهلی عربستان قطعی شد. سرمربی سابق پرسپولیس پس از سپری کردن دوره ای باشکوه در جمع سرخ پوشان تصمیم گرفت دوران حرفه ای خود را در کشور عربستان ادامه دهد.

پس از چند روز گذشت از جدایی از پرسپولیس، سرمربی کروات در صفحه شخصی در اینستاگرام پیامی برای هواداران پرسپولیس نوشت که به شرح زیر است:

"هواداران عزیز ارتش سرخ! من از شما، پرسپولیس و فوتبال ایران خداحافظی می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیمی سخت و غیرممکن گرفتم. زمانی ایده آل برای جدایی نبود. اگر می توانستیم، برای سال های بیشتری نیز کنار هم می ماندیم. کادر فنی و من همیشه بهترین عملکرد، دانش، تجربه، عشق و شور و انگیزه مان را برای کسب بهترین نتایج و کسب موفقیت در تاریخ باشگاه و تاریخ فوتبال ایران انجام دادیم. از شما بابت 4 سال حمایت و عشق بی اندازه به من و دستیارانم تشکر می کنم. عاشق آن هستم و هرگز آن را فراموش نخواهم کرد و تا ابد در یادم خواهد ماند. ارتش سرخ از شما ممنونم. بابت شکست های معدود، بازیهای بد یا اشتباهات از شما عذرخواهی می کنم ولی همیشه ما می خواستیم بهترین اتفاقات برای باشگاه و فوتبال ایران و شما هواداران رخ دهد. عاشقتان هستم. برانکو".

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس عربستان عشق فوتبال ایران برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۷۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی خمس با بازیکنان تراکتور

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بازیکنان این تیم خداحافظی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پاکو خمس سرمربی تیم فوتبال تراکتور که توافقاتی برای جدایی از جمع سرخپوشان تبریزی داشته است، امروز (دوشنبه) با بازیکنان این تیم نیز خداحافظی کرد و در آستانه ترک تبریز قرار دارد.

خمس قرار است تا ساعاتی دیگر برگه فسخ قرارداد خود را امضا کند و به‌صورت رسمی از تیم تراکتور جدا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمرین خاص پرسپولیسی ها با یک میهمان ویژه
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • خداحافظی خمس با بازیکنان تراکتور
  • واکنش وینگر ذوب‌آهن به احتمال حضورش در پرسپولیس یا استقلال
  • اوسمار از یحیی جلو زد/ در پرسپولیس کسی دلتنگ گل‌محمدی نیست!
  • بنگستون: هواداران پرسپولیس در جهان خاص هستند
  • پرسپولیسی‌ها برای رسیدن به گل، ۱۲ پاس به هم دادند
  • رقت‌انگیز مثل بیانیه‌های استقلال و پرسپولیس؛ گروگانی به نام فوتبال
  • خداحافظی کمک دیگر فغانی از داوری در ایران
  • ثبت یک رکورد خاص از سوی پرسپولیسی ها در لیگ برتر