Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@10:22:47 GMT

‌‌دیر یا زود طومار استکبار جهانی جمع می‌شود‌

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۷۵۸۰

‌‌دیر یا زود طومار استکبار جهانی جمع می‌شود‌

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دیر یا زود طومار استکبار جهانی جمع می‌شود و اکنون بهترین فرصت است چون دشمن ماهیت خود را نشان داده است گفت: عربده‌کشی‌های استکبار جهانی نشان از افول و رسوایی اوست. ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱ خراسان جنوبی نظرات - اخبار خراسان جنوبی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با اساتید بسیجی دانشگاه‌های خراسان جنوبی و اعضای شورای عالی بسیج اساتید اظهار داشت: عربده‌کشی‌های استکبار جهانی نشان از افول و رسوایی اوست، قرن 21 به نوعی قرن بازگشت انسان به دیانت الهی است که اساتید بسیجی باید این فرصت را قدر بدانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زیبایی علم همواره در کنار اخلاق است و از آنجایی که دین به علم در اختیار بشر جهت درست و مفید بودن می‌دهد می‌توان گفت همه علوم به نوعی دینی هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر حس پرستش را بدون علم داشته باشیم دچار خرافه می‌شویم و داشتن علم بدون حس بندگی و پرستش نیز جنایت آفرین است.

اگر انسان در مسیر بندگی حق قرار نگیرد در بند طاغوت‌ها می‌شود

عبادی بیان کرد: اگر علم در اختیار انسان‌های در بند طاغوت و هوس قرار گیرد جنایت می‌آفریند و امروزه شاهد هستیم استکبار با استفاده نادرست و بدون جهت‌گیری مناسب از علم چگونه در کشورهای مختلف علیه بشریت جنایت می‌کند.

وی افزود: استکبار جهانی و دشمنان حقیقی بشریت می‌خواهند جامعه را از منظر علمی در جایگاه پایین نگه داشته و در عقب ماندگی علمی و فناوری باشیم که این به واسطه ترس از قدرت گرفتن ما است.

سردار سلامی: نتیجه مذاکره تسلیم در برابر دشمن استامام جمعه زنجان: شیرینی ایستادگی در مقابل دشمن بسیار بیش‌تر از سختی آن است ‌آیت‌الله سعیدی: دشمنان به دنبال دوری نظام اسلامی از دستاوردهای موشکی هستند

امام جمعه بیرجند اظهار داشت: اگر روزی دنیا به واسطه جهل و فاصله گرفتن از علم به خاک مذلت کشیده شده بود امروز به علت استفاده نادرست از علم دچار مشکل شده است اگر انسان در مسیر و مدار بندگی حق قرار نگیرد بی‌شک در بند طاغوت‌ها، شهوت پرستی‌ها و خودپرستی‌ها می‌شود.

دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب در استان راه‌اندازی شود

رئیس بسیج اساتید خراسان جنوبی نیز در این دیدار اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بهترین منشور برای پیشرفت است که برای جامه عمل پوشاندن به آنها باید بیش از گذشته فعالیت کرد.

دیانی گفت: لازم است دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب در دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تشکیل شود تا این دبیرخانه برای تحقق توصیه‌های رهبری در گام دوم انقلاب شکل گیرد.

وی با بیان اینکه با بهره‌گیری از 15 کشور منطقه که 600 میلیون جمعیت دارند می‌توانیم اقتصاد ایران را از رکورد خارج کنیم افزود: مقام معظم رهبری نشان دادند آمریکا لیاقت ندارد حتی برای او پیام بفرستند چه برسد به مذاکره!

معضلاتی امروز جامعه به علت عدم توجه به پتانسیل‌های داخلی کشور است

رئیس سازمان بسیج اساتید خراسان جنوبی گفت: بسیاری از معضلاتی که امروز جامعه از آن رنج می‌برد به علت عدم توجه به پتانسیل‌های داخلی کشور است.

دیانی تصریح کرد: مهمترین ماموریت و وظایفی که تمام اساتید دغدغه‌مند نسبت به انقلاب و نظام اسلامی دارند براساس فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه علم و پرژوهش، معنویت و اخلاق و حاکم کردن روحیه انقلابی و جهادی در بین دانشگاهیان است.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف اساتید حاکم کردن روحیه انقلابی و جهادی در بین دانشگاهیان و حضور در میادین انقلابی و تحقق بخشیدن به دغدغه معمار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر وحدت حوزه و دانشگاه است گفت: باید فرهیختگان بسیجی در این زمینه جلودار و طلایه‌دار باشند.

بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بهترین منشور برای پیشرفت است

رئیس سازمان بسیج اساتید خراسان جنوبی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بهترین منشور برای پیشرفت است مقام معظم رهبری در این بیانیه هفت توصیه داشتند که برای جامه عمل پوشاندن به آنان باید بیش از گذشته فعالیت داشته باشیم و بسیجیان اگر بخواهند به طرح اعتلای بسیج جامعه عمل بپوشانند باید به این بیانیه توجه کنند.

دیانی عنوامن کرد: باید به زنجیره علم، فناوری، صنعت و پیشرفت توجه کنیم چراکه این امر موجب اجتماعی‌سازی و تجاری‌سازی علم می‌شود و بسیاری از مشکلات با این امر قابل رفع خواهد بود.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۷۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

به نقل از روابط عمومی مرکز اسلامی استان گلستان؛ علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان ضمن محکومیت اقدام وحشیانه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی، در بیانیه‌ای، اعلام کردند: حمله به بیمارستان‌ها جنایت بزرگی است که هرگز از تاریخ بشریت پاک نخواهد شد.

در این پیام آمده است: اقدام جنایتکارانه رژیم کودک کش و درنده خوی صهیونیستی در حمله به بیمارستان شفا غزه در سحرگاه دوازدهم رمضان ۱۴۴۵ و هتک حرمت بیماران و خصوصا زنان و دختران مظلوم و بی‌دفاع فلسطینی جنایتی بزرگ و غصه‌ای دردناک است که هرگز از حافظه تاریخ بشریت محو نخواهد شد.

تردیدی نیست این فاجعه ننگین و آشکار رژیم منحوس صهیونیست‌ی ناشی از سکوت مجامع و مراجع بین‌المللی و به طور آشکار حمایت وقیحانه استکبار جهانی از رژیم جعلی و جنایتکار اشغالگر قدس و فلسطین بوده و پایان بخشیدن به این ستمگری‌ها و درنده خویی ها، نیازمند عزمی راسخ و اراده‌ای جهانی است که بیش از همه مدعیان حقوق بشر را مخاطب قرار می‌دهد.

ضمن محکومیت شدید این جنایت و یادآوری مجدد مسئولیت جامعه جهانی در قبال وضعیت دردناک فلسطین بویژه نوار غزه و وظیفه مراجع بین‌المللی و دولت‌های اسلامی در پیشگیری از تداوم جنایات جنگی رژیم غاصب صهیونیستی، حمایت از مقاومت اسلامی فلسطین و مردم مظلوم غزه را تکلیف آحاد ملل اسلامی دانسته و تاکید می‌کند به فضل الهی جنایت‌ها و بی‌رحمی‌های رژیم درنده خوی صهیونیستی که مرز‌های وقاحت و شیطان صفتی را جا به جا کرده است، رو به پایان است و انشاالله اینگونه حرکات وحشیانه و به دور از انسانیت، نشان از نابودی و از بین رفتن رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • سقوط یک اتوبوس به دره در آفریقا ۴۵ کشته بر جای گذاشت
  • سقوط یک اتوبوس به دره در آفریقای جنوبی ۴۵ کشته بر جای گذاشت
  • تدابیر جدید دیوان لاهه در رابطه با جنگ در غزه
  • روز جهانی قدس؛ روز فریاد امت اسلامی بر ضد استکبار و رژیم صهیونیستی
  • روز قدس فرصتی برای کنار زدن نقاب های دروغین استکبار است
  • بیانیه علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • بیانیه علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی
  • بسیج اساتید یزد جنایات صهیونیست‌ها در بیمارستان غزه را محکوم کرد
  • بیانیه بسیج اساتید در محکومیت جنایات اخیر در عزه
  • اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان تشکیل شود