Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:13:57 GMT

بهرام رادان «خانه خوبان» را به حراج می‌گذارد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۷۶۲۵

بهرام رادان «خانه خوبان» را به حراج می‌گذارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، نمایشگاه فروش آثار استادان و پیشکسوتان هنرهای تجسمی با عنوان «خانه خوبان» توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با مشارکت اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه تصویر شهر، سازمان نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس کشور، خانه سینما و قرارگاه فرهنگی حمایت از سیل زدگان روز جمعه ۲۴ خردادماه با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهردای تهران و مدیر کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان در گالری پردیس سینمایی ملت افتتاح شد که برنامه چکش زنی و حراج این آثار روز جمعه ۳۱ خردادماه با اجرای بهرام رادان در همین مکان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه ۱۲۷ اثر از ۸۴ هنرمند از جمله کامبیز درمبخش، فخرالدین فخرالدینی، حسین محجوبی، یدالله کابلی خوانساری، کوروش شیشه‌گران، طاهر شیخ‌الحکمایی، جواد بختیاری، عین‌الدین صادق‌زاده، معصومه مظفری و… به نمایش گذاشته شده که قرار است بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد فروش آثار خود را به آسیب دیدگان سیل اهدا کنند.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۳۱ خرداد به گالری پردیس ملت به نشانی خیابان ولی عصر (عج)، ابتدای بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی، رو به روی بزرگراه کردستان، پردیس سینمایی ملت، طبقه منفی ۲ مراجعه کنند.

کد خبر 4645128 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: بهرام رادان خانه سینما جواد بختیاری کامبیز درم بخش موسسه تصویر شهر اکبر هاشمی رفسنجانی حسین محجوبی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۷۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، اولین نشست تخصصی نمایشگاه «بر فراز دشت» با موضوع «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» با حضور مسیحا ربیعی، پژوهشگر و عضو هیات‌علمی دانشگاه تهران و کیوریتور نمایشگاه، شهریار زرشناس پژوهشگر و عضو هیات‌علمی دانشگاه سوره، سمیه رمضان ماهی پژوهشگر و عضو هیات علمی دانشگاه سوره و امیر دستمردی هنرمند تجسمی و مدرس دانشگاه و دبیر جلسه، روز شنبه ۸ اردیبهشت‌ از ساعت ۱۴ در کتابخانه موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

در نمایشگاه «بر فراز دشت»، ۷۲ اثر از ۱۸ هنرمند ایرانی و ۶ هنرمند خارجی از مجموعه گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش‌درآمده است. این نمایشگاه با رویکردهای طبیعت‌گرایانه، بخش بزرگی از تاریخ هنرهای بصری جهان را به خود اختصاص داده و تا ۱۶ اردیبهشت همه‌روزه به جز دوشنبه‌ها و تعطیلات رسمی برای بازدید عموم علاقه‌مندان برقرار است.

حضور در این نشست برای همه علاقه‌مندان آزاد است.

کد خبر 6086711

دیگر خبرها

  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر
  • آثار مکرمه قنبری به نمایش درمی‌آید/ قصه‌هایی از دری‌کنده
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • سومین نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی برای حمایت از کودکان غزه
  • انزوای مطلق رژیم صهیونیستی در المپیک هنرهای تجسمی جهان
  • برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران
  • طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس
  • طرح‌های گرافیکی سالروز شکست آمریکا در واقعه طبس منتشر شد