Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@07:58:33 GMT

انهدام1گروهک تروریستی در مراکش

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۷۶۳۲

مقامات مراکش از انهدام یک گروهک تروریستی وابسته به داعش که برای انجام یک "عملیات ویژه" در این کشور برنامه‌ریزی کرده بود، خبر دادند. ناطقان: به نقل از روسیا الیوم، دفتر مرکزی تحقیقات قضایی مراکش در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای آن موفق شدند یک گروهک تروریستی متشکل از پنج عضو را که با اعضای داعش در ارتباط بودند و برای انجام یک عملیات تروریستی ویژه در این کشور برنامه‌ریزی کرده بودند، منهدم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق این بیانیه، اعضای این گروهک تروریستی که حدود ۲۳ تا ۳۳ سال سن داشتند، در شهر "تطوان" واقع در  شمال مراکش بازداشت کنند.

در این بیانیه همچنین آمده است: نیروهای امنیتی مراکش متوجه شدند که اعضای این گروهک برای انجام عملیات تروریستی و جنایتی در مراکش برنامه‌ریزی می‌کنند، آنها با سرکرده داعش بیعت کرده و با نیروهای داعش در سوریه و عراق با هدف استفاده از تجارب و اطلاعاتشان در ارتباط بودند.

مقامات مراکش تاکنون چندین بار از انهدام گروهک‌های تروریستی خبر داده‌اند. منبع: ایسنا برچسب ها: گروهک تروریستی ، انهدام ، مراکش

منبع: ناطقان

کلیدواژه: گروهک تروریستی انهدام مراکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۷۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری یکی از اعضای گروهک تروریستی جیش الظلم در هرمزگان

سردار"علی اکبر جاویدان" فرمانده انتظامی هرمزگان  بیان داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قشم با هوشیاری و تسلط اطلاعاتی یکی از اعضاء گروه تروریستی چیش الظلم بنام " الف صدیقی" را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: در تحقیقات بعمل آمده مشخص شد متهم دارای سوابق متعدد ضدامنیتی و کیفری، سرقت مسلحانه، کلاهبرداری بوده و تحت تعقیب چندین استان می‌باشد.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان این که متهم دستگیر شده در سال ۱۴۰۱ نیز به اتهام اقدامات ضدامنیتی در ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان دستگیر شده است، اظهار داشت: تحقیقات فنی و پلیسی لازم بر روی این متهم همچنان ادامه دارد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • جولان داعشی‌ها در ترکیه
  • بازداشت ۱۴۷ مظنون داعشی در ترکیه
  • شهادت یک نوزاد بر اثر تیراندازی گروهک تروریستی در جاده خاش_ایرانشهر
  • شهادت یک تکاور در درگیری با گروهک تروریستی
  • شهادت یک نفر از پرسنل یگان انتظامی خاش
  • درگیری پلیس خاش با گروهک تروریستی جیش الظلم
  • مامور یگان تکاوری پلیس در خاش به شهادت رسید
  • دستگیری یکی از اعضای گروهک تروریستی جیش الظلم در هرمزگان
  • دستگیری عضو گروهک تروریستی جیش الظلم در هرمزگان
  • شناسایی و دستگیری یکی از اعضای گروهک تروریستی جیش الظلم در هرمزگان