Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور روز چهارشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی و تعمیر ۵۰۲ واحد مسکونی سیل زده در دشت آزادگان و هویزه در غرب خوزستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: بسیج مستضعفین در سطح کشور احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی را در استان های مازندران گلستان، ایلام، لرستان، خوزستان و خراسان شمالی تعهد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: همچنین در دشت آزادگان و هویزه یک هزار واحد مسکونی سیل زده برای احداث و بازسازی پیش بینی شده که کار بین سپاه تهران، کرمان و خوزستان تقسیم شده است.
وی ادامه داد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب در خطبه های روز عید سعید فطر بر کمک رسانی هرچه بیشتر به مردم سیل زده خوزستان تاکید کردند، ما نیز تلاش داریم بر اساس برنامه زمان‌بندی شده اهداف خود را با سرعت پیش ببریم.
سرتیپ پاسدار غیب‌پرور گفت: تاکنون از برنامه های خود عقب نبوده و کارها به خوبی پیش رفته است و امید است در ادامه نیز بتوانیم در کوتاه ترین زمان خدمت شایانی به مردم این منطقه ارایه دهیم.
وی بیان کرد: روستای شاکریه از توابع دشت آزادگان نسبت به سایر روستاهای این منطقه بیشتر آسیب دیده اما با کمک سپاه اقلام مورد نیاز مردم به دست آنها رسیده و این خدمت رسانی همچنان ادامه دارد.
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در روستای شاکریه تعداد انگشت شماری از اهالی از دریافت اقلام حمایتی محروم مانده اند که در روزهای آینده کالاهای اساسی به دست این خانوارها می‌رسد.
وی ادامه داد: اکنون در ۲۸ روستای شهرستان دشت آزادگان اقدامات لازم در زمینه پاکسازی منازل، تخلیه آب، بازسازی مدارس و مساجد انجام شده و به مرحله ساخت و ساز رسیده ایم.
سرتیپ پاسدار غیب‌پرور بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده این پروژه‌ها باید در مدت چهار تا ۶ ماه به بهره برداری برسد.

بنابراین گزارش کارساخت و تعمیر ۵۰۲ واحد مسکونی سیل زده مددجویان کمیته امداد و بهزیستی شهرستان‌های دشت آزادگان، هویزه روز چهارشنبه در آیینی با حضور غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از مسئولان محلی در روستای سیل زده شاکریه دشت آزادگان آغاز شد.
۹۵۹۴ /‏۶۰۳۷

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۷۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد

مصطفی بیک مداح اظهار کرد: ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان در ساعات اولیه وقوع سیل و امدادرسانی به مناطق خسارت دیده از بارندگی در شهرهای جنوب استان حضوری فعال داشتند.

وی ادامه داد: تاکنون بر اساس برآورد اولیه یک‌هزار و ۵۰۰ واحد روستایی نیازمند تعمیر ناشی از سیلاب در سیستان و بلوچستان شناسایی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: همچنین در جریان بارندگی های رگباری اخیر استان و طغیان رودخانه های محلی ۵۰۰ واحد مسکونی در مناطق روستایی و ۱۵۰ واحد مسکونی در شهرهای جنوب استان کاملا تخریب شدند که نیازمند بازسازی مجدد هستند.

وی تاکید کرد: به محض تامین اعتبارات مورد نیاز تعمیر و بازسازی منازل شهروندان سیستان و بلوچستان از سوی این نهاد آغاز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • فرمانده بسیج : آینده جهان از شبی که عملیات وعده صادق انجام شد تغییر کرد / این عملیات قاعده جدیدی در دنیا بنیان کرد
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • آغاز ساخت ۳۵۰۰ مسکن سازمان انرژی اتمی در بوشهر +تصویر
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی