Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@09:53:01 GMT

رونمایی از سایت جدید انجمن مستندسازان سینمای ایران

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۷۶۷۱

رونمایی از سایت جدید انجمن مستندسازان سینمای ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن مستندسازان، سایت جدید انجمن مستندسازان سینمای ایران با طرح و رویکردی جامع در حوزه سینمای مستند، شب گذشته سه شنبه ۲۸ خرداد، طی مراسمی با حضور برخی از مستندسازان رونمایی و آغاز به کار کرد.

در این مراسم مسئولان انجمن مستندسازان ضمن اشاره به اهمیت و اعتبار بالای سایت انجمن مستندسازان به عنوان بزرگترین و قدیمی‌ترین انجمن سینمای مستند کشور به واسطه سال ها فعالیت و تولید محتوا در این حوزه بیان کردند سایت جدید انجمن مستندسازان به آدرس irandocfilm.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

org پایگاه داده بزرگی از اطلاعات، بیوگرافی و فیلموگرافی مستندسازان کشور و فیلم هایشان خواهد بود تا علاقه‌مندان به شناخت و ارتباط با سینمای مستند و مستندسازان ایران در داخل و خارج از کشور بتوانند از این طریق در ۲ بخش فارسی و انگلیسی سایت، با فیلم ها و سینماگران موردعلاقه خود آشنا شده و ارتباط پیدا کنند.

از دیگر بخش های جدید این سایت تالاری برای بحث و گفتگوی مستقیم میان مستندسازان و علاقه مندان فیلم مستند در حوزه های مختلف سینمای مستند است.

به طور کلی تولید محتوا در حوزه سینمای مستند اعم از اخبار، پادکست، نقدها، مقالات آموزشی و پژوهش های مستند و به طور کلی هر آنچه که در جهان گسترده سینمای مستند قرار دارد در حوزه رویکرد جدید هیأت تحریریه سایت انجمن مستندسازان سینمای ایران قرار می گیرد که در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

سایت جدید انجمن مستندسازان در آدرس www.IRANDOCFILM.ORG قابل دسترسی ست.

کد خبر 4645191 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: انجمن مستندسازان سینمای ایران سینمای مستند مستندساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۷۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی تمبر هزار و هفتاد و دومین سال بنای مسجد جمکران+عکس

آیین رونمایی از تمبر هزار و هفتاد و دومین سال بنای آستان مسجد جمکران برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیین رونمایی از تمبر هزار و هفتاد و دومین(1072) سال بنای آستان مقدس مسجد جمکران با حضور آیت الله سعیدی امام جمعه قم و تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، سردار موحد فرمانده سپاه استان قم، سید محمد آقامیری استاندار قم و فرماندهان ارشد نظامی استان، مدیران و مسئولین استانی، اعضای محترم جامعه مدرسین به میزبانی حجت الاسلام و المسلمین اجاق نژاد تولیت آستان مقدس مسجد جمکران برگزار شد.

عکاس: رضا رمضانی

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • رونمایی تمبر هزار و هفتاد و دومین سال بنای مسجد جمکران+عکس
  • رونمایی از تمبر یادبود مسجد مقدس جمکران
  • توجه ویژه به غزه و فلسطین از اهداف اصلی بخش بین الملل بود
  • چطور پرویز دهداری و سعید پورصمیمی ۴۰ سال بعد به هم رسیدند؟
  • راهیابی آثار ۵ سینماگر ایرانی به جشنواره هات داکس
  • «مستندفرهنگ» راوی پدر بیماران جذامی
  • «تمساح خونی» در یک روز ٧ میلیارد تومان فروخت
  • خانۀ سپنتا را به موزۀ سینمای اصفهان تبدیل کنید
  • تلاش برای ساماندهی مراکز غیرمجاز نگهداری پسماند در قم/ وجود ۳۶۰ مرکز غیرمجاز
  • بیش از ۱۰۰ مرکز قرآنی وابسته به انجمن قرآن‌پژوهی حوزه در قم فعال است