Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@10:15:19 GMT

آمریکا گردشگران خارجی را از سفر به ایران می‌ترساند

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۷۸۳۴

آمریکا گردشگران خارجی را از سفر به ایران می‌ترساند

به گزارش خبرنگار مهر، علی ربیعی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره مباحث صورت گرفته در جلسه امروز (چهارشنبه) دولت اظهار داشت: در این جلسه گزارشی در مورد ضرورت ارتقای گردشگری و تمهیدات لازم برای جذب بیشتر گردشگران به کشورمان مطرح شد.

وی افزود: متأسفانه ایالات متحده آمریکا با برنامه‌های تروریسم اقتصادی خود اقداماتی را انجام می‌دهد تا گردشگران از سفر به کشور ما واهمه داشته باشند که قرار بر این شد تمهیدات لازم برای جذب بیشتر گردشگران در کشور در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دولت تصریح کرد: رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت به معاونان خود و همچنین وزرا و معاونان وزرا تأکید کرد برنامه گفتگو و ارتباط مستقیم با مردم را در دستورکار خود داشته و گسترش دهند و بیش از پیش به استان‌ها و شهرستان‌های مختلف سفر کنند.

ربیعی با اشاره به اینکه در این جلسه درباره تمهیدات لازم برای تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان مباحثی مطرح شد، گفت: باید در این زمینه هم سیاست گذاری‌های لازم صورت گیرد که رئیس صدا و سیما گزارشی در این خصوص صادر کرد و قرار بر این شد که وزارت آموزش و پرورش و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برنامه‌های خود در این زمینه را به هیئت دولت ارائه کنند تا دانش آموزان در تابستان اوقات فراغت مفرحی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین امروز مصوبه‌ای برای جانبازان و معلولان داشتیم مبنی بر اینکه کسانی که جانباز ۷۰ درصد هستند برای واردات خودرو مشمول شرایط سال ۸۷ می‌شوند و ۵۰۰ دستگاه خودرو به آنان داده می‌شود و این افراد از هزینه شماره گذاری، عوارض، گمرک و اسقاط معاف هستند.

ربیعی تأکید کرد: در این جلسه در مورد مسائل مختلف سیاست خارجی، مباحثی از سوی رئیس جمهور صورت گرفت.

ادامه دارد…

کد خبر 4645235 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: علی ربیعی وزارت آموزش و پرورش گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۷۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال رفتنی شد

جلسه کمیته فنی فدراسیون بسکتبال ایران برای معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال برگزار شد.

به گفته سعید تابش‌نیا چند گزینه ایرانی و خارجی در این جلسه معرفی شدند و رزومه‌های مربیان خارجی از کشورهای صاحب‌سبک در بسکتبال و پیشرفته به کمیته فنی ارائه شد.

در جلسه بعدی کمیته فنی، اعضا رزومه مربیان خارجی را بررسی کرده و نظر خود را در مورد مربیان ایرانی اعلام می‌کنند.

در حال حاضر هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال خارج از ایران حضور دارد و هدایت تیم مانیسا در لیگ برتر ترکیه را بر عهده دارد. به این ترتیب می‌توان گفت جدایی او از تیم ملی تا حدودی زیادی قطعی شده است.

دیگر خبرها

  • بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد/ در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد/ دولت همچنان خواهان افزایش تعطیلات آخر هفته است
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان
  • توسعه زیرساخت‌های گردشگری در مسیر رشد ۲۵ درصدی جذب گردشگران
  • استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان
  • سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال رفتنی شد
  • در عملیات وعده صادق رژیم صهیونیستی پاسخ لازم را دریافت کرد
  • رأی مثبت سنای آمریکا به برنامه نظارت خارجی
  • تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغات گردشگران خارجی در قزوین
  • آغاز تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغات گردشگران خارجی در قزوین