Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز٬ عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس در پنجمین اجلاس شورای دانشگاه آزاد اسلامی که امروز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد اظهار کرد: دانشگاه‌های کشور می‌توانند در راستای رفع مشکلات راهگشا باشند، همچنین دانشگاهیان می‌توانند چالش‌هایی که کشور با آن مواجه است را برطرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی همواره در توسعه کشور پیشتاز بوده است و رسالت این دانشگاه درحال حاضر این است که علاوه بر توجه به امور پژوهشی، به حوزه کار آفرینی و اقتصاد مولد ورود کند و همچنین به دنبال تربیت نیروهای متخصص و متعهد باشد.

استاندار فارس با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی این ظرفیت را دارد که انسان‌هایی مسئولیت‌پذیر و تعالی گرا تربیت کند، عنوان کرد: قطعا در نظام اجرایی کشور حلقه‌های مفقوده‌ای وجود داشته که می‌توان با استفاده از متفکران و دانشگاهیان برای رفع نقیصه‌ها گام‌های مثبتی برداشت.

رحیمی با تاکید بر حرکت به سمت دانشگاه‌های نسل جدید گفت: لازم است پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی تحصیلات تکمیلی را در جهت رفع مشکلات کشور سوق داد.

وی با بیان اینکه خلاقیت منبع خدادادی است که هرچقدر از آن برداشت شود چیزی از آن کم نخواهد شد، ادامه داد: کشورهای توسعه‌یافته برروی انسان‌های متفکر و اندیشمند سرمایه‌گذاری می‌کنند. کشورهای صنعتی محصول فکر خود را عرضه می‌کنند در حالی که کشورهای درحال توسعه مواد اولیه و نیروی کار و به اصطلاح زوربازوی خود را عرضه می‌کنند.

استاندار فارس تصریح کرد: دانشگاه می‌تواند برای اینکه محصول نیروی متفکر را در جهت رفع مشکلات کشور به کار گیرد، نقش مهمی را ایفا کند برای رسیدن به این هدف لازم است نقشه راه علمی کشور را به سمتی پیش ببریم که منجر به تربیت انسان‌های متخلق به اخلاق انسانی اسلامی شود.

انتهای پیام/

31 / 31 عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استاندار فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۷۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و شرکت توسعه آزاد پاسارگاد در راستای تسریع در اجرایی و عملیاتی شدن پروژه ساخت مسکن برای کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه، استفاده از ظرفیت‌های موجود در مراکز رشد و سرا‌های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه‌ای با حضور رئیس و معاونان این واحد دانشگاهی، مدیرعامل شرکت توسعه آزاد پاسارگاد (شتاپ) و مدیران شرکت‌های فناور در حوزه صنعت ساختمان به امضا رسید.

فریده دوکانه‌ای‌فرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در این جلسه با معرفی ظرفیت‌های مرکز رشد این واحد دانشگاهی اظهار کرد: این مرکز رشد با مجوز ۷۰ درصدی در صنعت ساختمان و فناوری نوین و مصالح ساختمانی در این حوزه با استفاده از ظرفیت‌های علمی و گروه‌های متخصص متقاضی استقرار در مرکز رشد، در پرورش و رشد کسب‌وکار‌ها در زمینه تولید و تجهیز ساختار صنعت ساختمان با الگوی جامع و با بهره‌گیری از تحقیقات روزآمد با وجود فضا‌های کارگاهی به‌منظور راه‌اندازی خط تولید از مزیت‌های این مجموعه و افزایش فعالیت‌های ساختمانی تأثیر بسزایی داشته است.
به گزارش آنا، در پایان از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن مزرعه آموزشی کولیک بازدید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد برای پویایی و شکوفایی کشور
  • اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • انتشار پایان‌نامه‌های برتر تقاضا محور برای مهار تورم و رشد تولید از دانشگاه شهرکرد
  • بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشی دانشگاه آزاد برای توسعه و تعالی چابهار و سواحل مکران