Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ در این دیدار  شریعتمداری  با اشاره به ظرفیت های وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی  در حوزه های مختلف از جمله آموزش های فنی و حرفه ای ، ایمنی و بهداشت کار ، تعاون و روابط کار به توانمندی های این وزارتخانه  در بخش اقتصادی و هلدینگ های مختلف  غیره اشاره کرد.

وی گفت : با توجه به این میزان از توانایی ها زمینه  همکاری های فراوانی برای  وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و وزارت کار و حمایت های اجتماعی جمهوری آذربایجان  وجود دارد  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  شریعتمداری با اشاره  به امضای اسناد میان دو وزارتخانه افزود :  ارسال برنامه اقدام مشترک و یادداشت تفاهم در زمینه تبادل نیروی کار در همین راستا انجام شده است و ما امیدواریم با توجه به ارسال دعوتنامه رسمی برای شما طی چند ماه آینده میزبان شما در تهران باشیم .علاوه بر این یک برنامه اجرایی هم از سوی شما دریافت کرده ایم که امیدوارم با دیدار کارشناسان شما از ایران و تبادل تجربیات در زمینه های مورد اشاره زمینه های این  سفر فراهم  شود. 

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی همکاری  در بخش های  اقتصادی  ،  سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی میان دو کشور را نیز ممکن دانست . 

"ساحل بابایف " نیز در ادامه ضمن تشکر از  حضور وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی  در این ملاقات  به فعالیت های وزارت کار و حمایت های اجتماعی جمهوری آذربایجان در بخش    خدمات به بخش کارگری اشاره کرد .  

وی گفت :  در بخش روابط کار نیز  تلاش ما این است که علاوه بر کار گرانی که در بخش رسمی مشغول به کار و تحت پوشش بیمه ها هستند به کارگران در بخش اقتصاد و غیر رسمی نیز خدمات ارائه کنیم .

وزیر کار و حمایت های اجتماعی جمهوری آذربایجان تصریح کرد : مایل هستیم از تجربیات شما در بخش اشتغال و کارآفرینی بهره برداری کنیم . ارتباط اتحادیه های کارگری دوکشور بسیار مفید خواهد بود زیرا سه جانبه گرایی امر بسیارمهمی است و کشور من در حال پیاده سازی این الگو است . 

وزیر کار و حمایت های اجتماعی جمهوری آذربایجان افزود : ما مسئول  امور معلولان و افراد دارای ناتوانی جسمی نیز هستیم و می خواهیم  که در این بخش نیز از تجربیات شما استفاده کنیم . 

شریعتمداری گفت : در زمینه های گفته شده آماده همکاری و انتقال تجربیات هستیم و آمادگی داریم که در این فرصت ممکن از هیات کارشناسی شما میزبانی کنیم . 

وی افزود : در خصوص تبادل نیروی کار منتظر ارائه نظر شما درباره یادداشت تفاهم ارسال شده هستیم .علاوه بر این ما در حال بررسی الحاق به اساسنامه تاسیس مرکز مطالعات کاروابسته به سازمان همکاری اسلامی هستیم و آن را با  بررسی کرده و پاسخ خواهیم داد . 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران پوشش گرانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی سوئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۷۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرستان های فنی و حرفه ای کنار صنایع تشکیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین درویشی عصر سه شنبه در شورای هماهنگی بخش تعاون استان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و موفقیت‌های این اداره کل در دولت سیزدهم گفت: آموزش و تقاضامحوری در حوزه تولید و اشتغال باید زودبازده باشد.

درویشی با اشاره به اینکه ۱۹ گروه هدف داریم که آموزش‌ها توسط ۲۰ مرکز دولتی و ۲ هزار و ۵۸۳ آموزشگاه آزاد انجام می‌شود، تصریح کرد: آموزش برای ارتقای مهارت‌افزایی شاغلان در اولویت قرار گیرد.

وی خواستار تشکیل هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای در کنار صنایع شد و افزود: ۹۰ درصد آموزش جدید را با کمک بخش خصوصی اجرا می‌شود.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز در این جلسه از تدوین شیوه‌نامه برنامه‌های هفته کار و کارگر خبر داد و گفت: هفته کارگر فرصتی است که بتوانیم زحمات این عزیزان را به جامعه و مردم معرفی و از تلاشگران عرصه کار و تولید تجلیل کنیم.

ابوعلی مهدی زاده تصریح کرد: دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ضمن اعلام برنامه‌های شاخص در اجرای برنامه‌های هفته کار و کارگر اهتمام ویژه داشته باشند.

وی افزود: در هفته کارگر سعی داریم از کارگران، کارفرمایان، خانواده‌های آنان و خانواده معزز شهدا و مدیران و واحدهای نمونه استان به نحو شایسته ای تقدیر کنیم.

کد خبر 6080132

دیگر خبرها

  • فوت ۱۵ کردستانی در حوادث کار
  • نشست نمایندگان تشکل های کارگری وکارفرمایی با استاندار کردستان
  • هنرستان های فنی و حرفه ای کنار صنایع تشکیل شود
  • کاهش ساعت کاری شامل بخش خصوصی و کارگری هم می‌شود؟
  • اسلامی: فناوری‌ هسته‌ای موجب ارزش افزوده مضاعف می‌شود
  • ۱۱ بازرسی از کارگاه‌های سیستان و بلوچستان انجام شد
  • کارگاه‌های تولیدی سیستان و بلوچستان زیر ذره بین های نظارتی
  • تسویه ۱۰۰ درصدی مطالبات زرشک کاران سربیشه
  • هدف‌گذاری ایجاد ۱۸۰هزار شغل در تهران
  • پرداخت بیش از ۲میلیارد تومان از مطالبات زرشک کاران سربیشه