Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، "‌سیدعلیرضا آوایی" ‌وزیر دادگستری به همراه "محمدعلی طالبی" استاندار یزد، معاونان استاندار و جمعی از مقامات و مدیران استان ‌از سازمان تعزیرات حکومتی استان یزد بازدید و با مدیران، ‌قاضیان و کارکنان این سازمان دیدار و گفت و گو کرد.

وزیر دادگستری در این دیدار فلسفه وجودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برقراری عدالت و جلوگیری از ظلم به مردم عنوان کرد و گفت: در تمام تصمیمات و رای های قضایی، لازم است رضایت خدا و آبروی مردم را مدنظر قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"‌سیدعلیرضا آوایی" ادامه داد: نظام ‌و دولت بر حفظ کرامت و حرمت مردم تاکید فراوان دارند و در حال حاضر مردم به شدت نیازمند احترام از سوی مسئولان هستند.

وی با بیان اینکه سازمان تعزیرات حکومتی باید انگیزه و تحرک خوبی برای خدمت به مردم داشته باشد، انجام وظیفه در این سازمان را یک رسالت بزرگ دانست.

وزیر دادگستری در پایان سخنان خود با تاکید براینکه برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید از همه ظرفیت ها استفاده شود، خاطرنشان کرد: با وجود قاچاق، تولید ملی ما دچار آسیب می شود و وظیفه همه ما گرفتن تصمیماتی درست و منصفانه برای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدکنندگان در سال رونق تولید است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعزیرات تولید ملی دولت مبارزه با قاچاق کالا یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۷۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرمت «ماه رمضان» حفظ شود/ ضرورت دوری از بدعت‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلای بزرگ این شهرستان ضمن اشاره به تقارن ایام شهادت امام علی (ع) و روز طبیعت، تاکید کرد: ما باید از نوروز خوبی‌ها را بگیریم و از محسنات و سنت‌های آن بهره بگیریم که بسیار خوب هستند اما باید شجاعت داشته باشیم و بدعت‌های آن را هم دور بریزیم برای مثال چهارشنبه آخر سال بدعت است و تعجب می‌کنیم از مسئولان که برای این بدعت برنامه‌ریزی می‌کنند لذا برنامه‌ریزی برای یک بدعت معنایی ندارد.

وی با بیان اینکه برخی مسائل ریشه در علم و دین و عقل ندارد برای مثال نحوست عدد ۱۳ خرافه است، تاکید کرد: احترام به طبیعت بسیار خوب است اما باید امسال مراقب بود زیرا نیاز است که حریم ماه مبارک رمضان و امیرالمومنین (ع) حفظ شود زیرا حریم‌شکنی آثار بدی دارد.

امام جمعه شاهرود همچنین به الزامات تحقق شعار سال ۱۴۰۳ بیان کرد: امسال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده و این به آن معنی نیست که مردم عادی به تولید بیایند لذا باید متخصصان تولید به این حوزه ورود داشته باشند.

امینی با بیان اینکه یکی از مهمترین و مردمی‌ترین ارکان اقتصاد که در قانون اساسی هم به آن اشاره شده، تعاونی‌ها است، ابراز کرد: متأسفانه علیرغم اینکه تعاونی‌ها حتی دارای وزارتخانه هستند و از اوایل انقلاب هم به آن توجه خوبی صورت گرفته بود، تعاونی‌ها آنچنان که باید و شاید در کشورمان فعالیت ندارند.

وی با بیان اینکه تعاونی‌ها مردم را به تولید گره می‌زنند، تاکید کرد: تعاونی‌ها باید رشد پیدا کنند و در کنار آن باید خصوصی سازی و اصل ۴۴ قانون اساسی را نیز مورد لحاظ قرار داد.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه خصوصی سازی از سابق تاکنون روند خوبی نداشته است، گفت: تسهیلگری یکی از مهمترین اقداماتی است که دولت‌ها باید صورت دهند برای مثال بورس یکی از نمادهای مشارکت مردم در اقتصاد است اما گاهی وقت‌ها با بورس و سرمایه‌های مردم بازی می‌شود و آنها را به باد می‌دهند لیکن اگر قرار است مردم در اقتصاد مشارکت داشته باشند باید بورس ما دارای قاعده و قانون باشد.

امینی با بیان اینکه جمعه هفته آتی روز قدس است، تاکید کرد: روز قدس یادگار امام راحل (ره) است و ما چهار دهه است که حمایت از مردم فلسطین را در کشورمان داریم اما شاهد هستیم ۱۸۰ روز است که مردم غزه بدترین جنایت‌های بشری را شاهد هستند لذا قدس امسال باید پرشور و متفاوت‌تر از سال‌های قبل باشد.

کد خبر 6064851

دیگر خبرها

  • حرمت «ماه رمضان» حفظ شود/ ضرورت دوری از بدعت‌ها
  • مشارکت مردم در روز قدس پیام ایمان و مسجد دوستی را نشان می‌دهد
  • مشارکت مردم در قدس پیام ایمان و مسجد دوستی را نشان می‌دهد
  • دارو و پودر بدنسازی قاچاق در اهواز کشف شد
  • کشف دارو و پودر بدنسازی قاچاق در اهواز
  • قاچاق می‌تواند جهش تولید را با مشکل مواجه کند
  • انتصاب رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی
  • کشف ۳۰۰ کارتن تنباکو قاچاق در اسلامشهر
  • شبکه نظام‌مند توزیع کالا‌های اساسی با شناسایی ۲۵۰ کاسب امین در قم اجرایی شد
  • راه اندازی شبکه نظام‌مند توزیع کالا‌های اساسی در قم با شناسایی ۲۵۰ کاسب امین