Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از ایلام؛ حیدرزاده اظهار داشت :با پیگیری های که  با مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی انجام گرفت، مبلغ ۶ میلیارد تومان جذب صد درصدی اعتبار برای بازسازی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری عدالت شهر ایلام  اختصاص یافت.

او افزود؛ این اعتبار برای بازسازی وتکمیل کامل این پروژه مهم هزینه می گردد.

او با اشاره به تکمیل پروژهای  نیمه کار ورزشی درسطح استان گفت :با پیگیری های انجام شده در آینده نزدیک ضمن جذب اعتبار لازم کلیه این پروژهای ورزشی به بهره برداری می رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیر عامل شرکت وزارت ورزش برنا اختصاص ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۷۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار مازندران بر تعریض و تکمیل پل فجر ساری

استاندار مازندران ضمن درخواست از مسئولان شهری برای تکمیل فوری پل فجر ساری گفت: بودجه ۵۰ میلیارد ریالی برای تکمیل تعریض و بهره‌برداری راه موقت به منظور اتصال به این پل اختصاص یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، اواخر سال گذشته افتتاحیه پل گهرباران به فرح آباد در حالی انجام شد که با وجود بهره برداری پل امکان استفاده مردمی فراهم نشد و بازتاب‌های متفاوتی در فضای مجازی داشت و برخی مسئولان نیز نسبت به افتتاحیه ناقص این پل اعتراضاتی داشتند.

حالا استاندار مازندران در بازدید از پل فجر شهرستان ساری بر تکمیل فوری این پل تاکید کرد و گفت: منطقه فرح آباد ظرفیت بالایی در گردشگری دارد و تسریع در روند اجرای عملیات عمرانی به گردشگری منطقه کمک می‌کند.

سید محمود حسینی‌پور ضمن درخواست از مسئولان برای انجام عملیات تعریض و بهسازی پل فرح آباد افزود: بودجه 50 میلیارد ریالی برای تکمیل تعریض و بهره‌برداری راه موقت به منظور اتصال به این پل اختصاص یافته است.

وی با اشاره به ورود فرماندار ساری و  اجرای پل فجر گفت: برای اجرای روگذر و کریدور اقتصادی تا بندر امیرآباد به 3000 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

استاندار مازندران از تامین این اعتبار در سفر ریاست جمهوری به مازندران خبر داد و افزود: برای بهره‌برداری کامل پل فجر، قراردادی بین پیمانکار و شهرداری فرح آباد منعقد می‌شود و بهسازی و آسفالت و تعریض و روشنایی معابر و سرعت گاه ضرورت دارد.

تملک زمین‌های منطقه لازم است

فرماندار ساری اما گفت: اجرای کامل پروژه پل نیاز دارد تا بخشی از زمین‌های  منطقه تملک شود.

محمد علی نوبخت افزود: باید با ایجاد کارگروه مشترک آب منطقه‌ای، راه و شهرسازی و مالکان نسبت به رفع اختلافات و توافقات اولیه اقدام کنیم.

وی یادآور شد: تعریض و بهسازی راه موقت  پل گهرباران به فرح آباد به 50 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

فرماندار ساری خاطرنشان کرد: به محض تخصیص این اعتبار، پروژه بدون تشریفات در اختیار شهرداری فرح آباد قرار می‌گیرد و عملیات عمرانی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل -میانه
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • تاکید استاندار مازندران بر تعریض و تکمیل پل فجر ساری
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تعریض و بهسازی پل فجر شهرستان ساری