Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@20:10:56 GMT

معرفی برجهای معروف دبی در تور دبی

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۸۰۵۲

معرفی برجهای معروف دبی در تور دبی

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، این برجها با داشتن ویژگی های بسیار خاص و جذاب توانسته اند به یکی از مهم ترین جاذبه ها توریستی این شهر تبدیل شود.

دبی بزرگترین شهر ایالت متحده عربی، به داشتن برج های بسیار بلند و آسمان خراش های چشم نواز بسیار مشهور است. این شهر واقع در اطراف خلیج فارس می باشد و جزء زیباترین شهرهای دنیا می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معرفی برخی از برجهای معروف دبی 

برجهای معروف دبی بسیار زیاد هستند و این شهر توانسته با ایجاد برج ها و آسمان خراش های بسیار بلند، اسم خود را به عنوان یکی از شهرهای توریستی و بسیار زیبا در دنیا به ثبت برساند.

معرفی برج الخلیفه

برج الخلیفه  در تور دبی یکی از برجهای معروف دبی و درعین حال مستحکم ترین برج های دنیا می باشد که ساخت آن از سال 2004 آغاز و در سال 2010 پایان یافت. این برج با داشتن 808 متر ارتفاع، یکی از بزرگترین برج های مسکونی جهان می باشد . این برج توانسته با داشتن ویژگی های بسیار خارق العاده به عناوین مختلف دست پیدا کند و خود را در دنیا به شهر برساند. هزینه ساخت برج الخلیفه به بیش از 1.5 میلیارد دلار می رسد و دارای بیش از 160 طبقه است که تعدادی از این طبقات برای نگهداری و محافظت از برج می باشد. این برج دارای بیش از 30000 هزار خانه، بیش از 7.5 هکتار پارک و بیش از 30 هکتار دریاچه مصنوعی را به خود اختصاص داده است. شهر دبی با بررسی های اولیه در سال های توانسته با همکاری شرکت های بزرگ معماری صنعت توریستی خود را تا حدود بسیاری پیشرفت دهد و این شهر حال یکی از شهرهای تجاری و لوکس در جهان می باشد.

معرفی برج پرنسس

یکی از برجهای معروف دبی که توانسته عنوان سومین سازه بلند دبی را به خود اختصاص دهد برج پرنسس می باشد. این برج در خیابان بسیار معروف مارینا ساخته شده است و بیش از 763 واحد، 957 پارکینگ زیرزمینی و 8 فروشگاه می باشد. همچنین این بنا در سال 2010 توسط شرکت بزرگ Tameer Holdings توسعه یافته و در آن سالن های سرپوشیده و سرباز، استخر، سالن کامل بدن سازی و بسیاری از بخش های دیگر ایجاد شده است. این برج در رتبه 29ام بزرگترین برج های جهان قرار دارد و توسط سید مجید هاشمی و محمدعلی آل وکیلی طراحی شده است.

معرفی برج الماس

یکی از برجهای معروف دبی برج الماس می باشد که در کنار دریاچه جمیرا واقع شده است. این برج دارای بیش از 68 طبقه است و در کل دارای بیش از 360 متر ارتفاع می باشد. همچنین این برج به بزرگترین برج اداری شهر دبی نیز معروف می باشد. ساخت برج الماس در سال 2005 شروع شده و در سال 2009 به پایان رسید. این برج حال به یکی از مراکز بزرگ فروش الماس و سنگ های قیمتی تبدیل شده است و در آن می توان به راحتی انواع مختلفی از سنگ های با ارزش را خریداری کرده و این مکان حال به نام DMCC معروف است.

معرفی برج JW Marriott Marquis Dubai

تنوع و کاربرد برج های ساخته شده در دبی و تور ارزان دبی  بسیار زیاد می باشد. یکی از بزرگترین برج ها و هتل های موجود در جهان، برج JW Marriott Marquis  یکی از برجهای معروف دبی می باشد که دارای بیش از 350 متر ارتفاع و 77 طبقه است. این برج در کنار خیابان شیخ زاید یکی از زیباترین خیابان های دبی برپا شده است. همچنین این برج ها دارای بیش از 14 فروشگاه غذایی و فست فود می باشد و مرکز مراجعه بسیاری از آشپزان و علاقه مندان به آشپزی می باشد.

معرفی برج مشعل مارینا

یکی از برجهای معروف دبی، برج مشعل مارینا می باشد که به یکی از بزرگترین برج های جهان در سال 2011 معروف است. این برج بیش از 366.8 متر ارتقاع دارد و دارای 79 طبقه می باشد که آن را به یکی از زیباترین مناطق مسکونی دبی تبدیل کرده است. این برج دارای فراز و فرودهای بسیاری زیادی بوده است و در سال های 2016 و 2017 متاسفانه بخشی از آن آتش گرفته است و در حال بازسازی می باشد و کارهای آن در حال اتمام است. بیشتر بخوانید:

راهنمای خواندنی و مفید سفر به شهر دبی

معرفی برج العرب

یکی از برجهای معروف دبی در تور دبی لحظه آخری ، برج العرب میباشد. این برج در واقع یکی از بزرگترین هتل های لوکس شهر دبی می باشد که توانسته نظر بسیاری از گردشگران را به خود جذب کند. این برج پنجمین هتل بزرگ جهان می باشد و شکل ساختار اصلی آن همانند یک بادبان می باشد. این برج بر روی یک منطقه کاملا دست ساز و یک ساحل زیبا در کنار ساحل جمیره ایجاد شده است که توانسته زیبایی خاصی را به شهر دبی بدهد.

معرفی برج HHHR

به گزارش سفر باتو ، یکی برجهای معروف دبی، برج HHHR می باشد که با نام برج آبی نیز به شهرت رسیده است. این برج دارای بیش از 72 طبقه است و ارتفاع آن به حدود 317 متر میرسد. پروژه ساخت این برج در سال 2006 آغاز شده و در سال 2010 به پایان رسیده است. طراحی این برج توسط الهاشمی صورت گرفته است و اغلب بخش های این برج به صورتی مسکونی می باشد و در کنار آن نیز یک ساختمان بزرگ تجاری قرار گرفته است که، زیبایی خاصی را به این برج داده است. این برج 5امین برج بلند مسکونی در شهر دبی می باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برج دبی دلار زیبایی معماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۸۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعی جمله معروف کمالوند را بازسازی کرد

به گزارش "ورزش ‎‌سه"، نتایج فولاد خوزستان که تیمی قابل احترام و مدعی در فوتبال ایران به شمار می‌رود، در فصل جاری کابوس وار بوده است. آنها در 24 مسابقه قبلی 13 باخت، 5 برد و 6 تساوی را تجربه کرده‌اند تا حالا با توجه به نتایجی که تیم‌های قعرنشین جدول کسب کرده‌اند، به صورت رسمی در منطقه سقوط قرار گرفته باشند.
در حال حاضر فولاد 21 امتیاز دارد و فاصله‌ای یک امتیازی با منطقه سقوط پیدا کرده است.

در این شرایط شکست مقابل مس رفسنجان خبر بد دیگری برای قرمزپوشان اهوازی بود و بازیکنان این تیم پس از رقم خوردن سیزدهمین شکست فصل با سری پایین اقدام به ترک ورزشگاه کردند.

خبرنگاری در هنگام خروج علی شجاعی سعی کرد با این بازیکن گفتگویی داشته باشد که او در واکنش به این سوال در حالی که از نتیجه کسب شده ناراحت بود، گفت: «بهتره بریم بمیریم.» 

فولاد در 6 بازی باقی مانده با توجه به نتایج ضعیفی که این روزها کسب می‌کند کار بسیار سختی برای بقا دارد و باید دید عبدالله ویسی و شاگردانش به چه نتایجی تا پایان مسابقات دست پیدا خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • رمزگشایی از ۲۵ فقره سرقت از فروشگاه‌های معروف در زابل
  • شجاعی جمله معروف کمالوند را بازسازی کرد
  • (تصاویر) حضور علی دایی در مراسم ختم همسر سیاستمدار معروف اصلاح‌طلب
  • تیپ «شتر گاو پلنگ» بازیگر معروف زن در یک مراسم رسمی | تصویر
  • بیش از ۹۰ درصد مردم کردستان از اجرای طرح نور استقبال کردند
  • واکنش دبیر سابق ستاد امر به معروف به فعالیت مجدد گشت ارشاد در خیابان‌ها به سبک قدیم
  • لباس عروس لاکچری بازیگر زن معروف؛ «سوگل خلیق» عروس شد؟ + عکس
  • بلایی که بازیگر زن معروف در کودکی بر سر گربه‌ها آورد + ویدئو
  • (ویدئو) بزرگراه معروف شیخ زاید دبی بعد از بارندگی!
  • محله‌ای در تهران که با سیب‌هایش معروف شد