Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، حشمت‌ الله فلاحت‌ پیشه در گفتگو با مهر با اشاره به برنامه‌های آتی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برای بازدید از مراکز هسته‌ای، اظهار داشت: قرار است اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی پس از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه این کمیسیون، از دستاوردهای جدید هسته‌ ای که اخیراً رونمایی شده است، بازدید به عمل آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: سازمان انرژی اتمی هم یکسری برنامه‌های بازدید را برای اعضای کمیسیون امنیت ملی در نظر گرفته است که این موارد هم در دستور کار ما قرار خواهد گرفت.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: هسته ای حشمت الله فلاحت پیشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۸۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران فدراسیون شطرنج مشخص شدند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اسامی داوطلبان و رای دهندگان واجد شرایط حضور در انتخابات کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون شطرنج مشخص شدند.   کمیسیون مربیان: رئیس کمیسیون: عباس خاکپور نمایندگان مربیان در مجمع: عباس خاکپور، اصغر گلی زاده، مونا سعیدپور، خدیجه شریف نتاج    کمیسیون داوران: رئیس کمیسیون: مهرداد پهلوان زاده نمایندگان داوران در مجمع: حمیدرضا جدیدی، رینا فقیه   کمیسیون ورزشکاران: رئیس کمیسیون: پرهام مقصودلو نمایندگان کمیسیون در مجمع: پرهام مقصودلو محمدامین طباطبایی، شاهین لرپری زنگنه مبینا علی نسب، آناهیتا زاهدی فر، پروا بهزاد نظیف

دیگر خبرها

  • حضور وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس
  • امیرعبداللهیان: پاسخ ایران به اسرائیل لازم و مشروع بود
  • موافقت کمیسیون اجتماعی با تعطیلی پنجشنبه‌ها
  • موافقت کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی پنجشنبه‌ها
  • ببینید | خط و نشان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای اسرائیل و آمریکا
  • بولتون: حمله ایران شکست بزرگ سیاست بازدارندگی اسرائیل و آمریکاست
  • کمیسیون امنیت ملی درباره عملیات «وعده صادق» جلسه برگزار می‌کند
  • عضو کمیسیون امنیت ملی: سازوکارهای حمایتی تحقق شعار سال با لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم محقق می شود
  • اعضای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران فدراسیون شطرنج مشخص شدند
  • وزیر امور خارجه به کمیسیون امنیت ملی مجلس می‌‌رود