Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام کمیته امداد امام (ره) کشور گفت: کمیته امداد سالانه ۱۷۰ هزار شغل برای مددجویان زیر پوشش این نهاد ایجاد می‌کند. ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سیدامیرمنصور برقعی ظهر امروز در حاشیه تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توانمندسازی محرومان و مددجویان زیر حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) از مهمترین اولویت‌های این نهاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6000 شغل در حوزه آبزی‌پروری گیلان ایجاد شد6650 فرصت شغلی جدید در استان سمنان ایجاد می‌شود214 عنوان شغلی سخت و زیان‌آور در استان اردبیل شناسایی شد‌

وی با اشاره به اینکه درسال 97، درآمد حاصل از طرح‌های اشتغال مددجویان کمیته امداد مبلغی بالغ بر 50 هزار میلیارد ریال بوده است گفت: این میزان برابر با کل مستمری پرداختی کمیته امداد به مددجویان این نهاد در سال گذشته بوده است.

قائم مقام کمیته امداد امام (ره) کشور با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) حدود 150 هزار شغل را در سال 97 در کشور ایجاد کرده است عنوان کرد: مجموع اشتغال ایجاد شده در سال گذشته در کشور 420 هزار شغل بوده است و بر این اساس می‌توان ادعا کرد که سهم کمیته امداد در این مهم یک سوم بوده است.

برقعی عنوان کرد: ایجاد 850 هزار اشتغال جدید در برنامه ششم توسعه کشور پیش‌بینی شده است که بر این اساس کمیته امداد از تعهد پیشی بینی شد؛ در سال سوم سبقت گرفته است.

وی با تأکید بر اهمیت حمایت از مددجویان و کارآفرینان خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به طور سالانه 170 هزار شغل برای مددجویان زیر پوشش این نهاد ایجاد می‌کند.

قائم مقام کمیته امداد امام (ره) کشور گفت: خوشبختانه با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده و با تصویب دولت تسهیلات اشتغال نیازمندان و مددجویان این نهاد از سقف 200 میلیون ریال به 500 میلیون ریال افزایش یافته است.

برقعی اظهار داشت: تلاش مجموعه کمیته امداد امام خمینی(ره) ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان و توانمندسازی این قشر از جامعه است و در این راه از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد شد.

به گزارش تسنیم، قائم مقام کمیته امداد امام (ره) کشور حکم انتصاب محسن مسعودیان راد را به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان به وی اعطا کرد.

انتهای پیام/ ت

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۸۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد

زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در مشهد مقدس افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد کشور در مراسم افتتاح  زائرسرای «کرامت 2» ویژه مددجویان کمیته امداد  که در مشهد برگزار شد با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، گفت: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

وی افزود: برای ساخت این مجموعه اقامتی شهرداری، شورای شهر و همه دستگاه‌ها پای کار آمدند و این پروژه با الگوگیری از زائرسرای کرامت یک به اتمام رسید و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

بختیاری با بیان اینکه زائرسرای شماره یک کرامت در سال 1401 میزبان 14 هزار 161 زائر و 105 گروه اردویی بود، اضافه کرد: این عدد در سال 1402 به 18 هزار و 63 مددجو افزایش یافت که با افتتاح مجموعه شماره 2 کرامت باید برای میزبانی از 40 هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم(ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد، خدمت به مددجویان را افتخار همه امدادگران در کمیته امداد عنوان کرد و گفت: باید همان‌گونه که برای فرزندان خود قدم برمی‌داریم برای این عزیزان هم قدم برداریم و همه عوامل کمیته امداد باید عزت و کرامت مددجویان را مدنظر داشته باشند.

بختیاری با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش 50 درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، افزود: زائرسرای کرامت 2 سالانه 20 هزار مددجو را پذیرا خواهد بود گفت: کمیته امداد یکی از نهادهای پیشران در اشتغال کشور است.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد