Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای خاص، فکر سرمربیگری در فوتبال ملی را در سر دارد.

طرفداری - ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی و مطرح دنیای فوتبال، عنوان کرد که می خواهد سرمربیگری در فوتبال ملی را تجربه کند و با این صحبت ها، به نوعی به برنامه ریزی هایی که برای آینده دارد، اشاره کرد.

به گزارش Goal، مورینیو در اواسط فصلی که گذشت و پس از کسب نتایج ناامید کننده در منچستریونایتد، از هدایت این تیم برکنار شد و از آن زمان تاکنون، مقصد جدیدی را برای خودش انتخاب نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سرمربی پرتغالی و 56 ساله، در گفت و گویی با Eleven Sports، عنوان کرد که هنوز هم، اشتیاق لازم برای تجربه چالش های جدید در دنیای مربیگری را دارد. او گفت:

من می خواهم در رقابت های جدیدی حضور داشته باشم. به جام جهانی و جام ملت های اروپا فکر می کنم و می خواهم حضور در این رقابت ها را تجربه کنم. مدت زیادی است که اشتیاق لازم برای چنین ماجراجویی را دارم. در حال حاضر، بیشتر از حضور در یک باشگاه جدید، خودم را روی نیمکت یک تیم ملی تصور می کنم. 

او در ادامه در مورد این که آیا پرتغال مقصد مورد نظر اوست، عنوان کرد:

آیا پرتغال مقصد مناسبی برای من است؟ نه لزوما.

"آقای خاص" یکی پر افتخار ترین سرمربی های دنیای فوتبال محسوب می شود. او به همراه پورتو و اینتر، قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شده است و موفق شده است که در چهار لیگ معتبر اسپانیا، ایتالیا، انگلستان و پرتغال، به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۸۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمایان گردشگری کاشان دست از کار کشیدند | پای یک مسئول در میان است؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، بر اساس مشاهدات عینی صورت گرفته در چند روز گذشته در هیچ کدام از ابنیه تاریخی کاشان راهنمایان گردشگری وجود نداشت و این موضوع جای سوال داشت که در پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد برخورد نامناسب با یکی از راهنمایان گردشگری از سوی یکی از مسئولان موجب شده تا راهنمایان گردشگری ابراز ناراحتی و گلایه خود را با عدم حضور در ابنیه تاریخی اعلام کنند.

با پیگیری‌هایی که انجام داد مشخص شد که یکی از مسئولان شهرستان کاشان با یکی از راهنمایان گردشگری رفتار بسیار نامناسبی داشته است که این رفتار ناشی از قضاوت عجولانه بوده و همین موضوع باعث شد تا راهنمایان تصمیم بر عدم حضور در ابنیه تاریخی داشته باشند.

این در حالی است که راهنمایان گردشگری از هنرجویان و دانشجویانی هستند که بر اساس علاقه و به صورت رایگان در ایام پیک حضور گردشگر در ابنیه تاریخی حضور پیدا می کنند در حالی که پیش از حضور آموزش‌های لازم را می‌بینند، از آنان آزمون اخذ می‌شود و تاییدیه‌های لازم را اخذ می‌کنند.

این موضوع را مرتضی احمدی‌نجات، مدیر روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان پیگیری کردیم و وی در این زمینه توضیحاتی را ارائه داد و موضوع عدم حضور گردشگران را در روزهای گذشته تایید کرد.

مرتضی احمدی‌نجات با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته بخشی از راهنمایان گردشگری در ابنیه تاریخی کاشان مستقر شدند و پیگیری‌های لازم در زمینه استقرار سایر راهنمایان گردشگری در دیگر ابنیه تاریخی در حال انجام است.

مدیر روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان با بیان اینکه در حال حاضر راهنمایان گردشگری در باغی فین مستقر شدند، ابراز داشت: مشکلات پیش آمده از سوی متولیان در حال پیگیری و رفع است.

کد خبر 840894 برچسب‌ها خبر مهم كاشان نوروز

دیگر خبرها

  • ایران: جهان با ماجراجویی خطرناک اسرائیل مقابله کند
  • عزیزی: برای میزبانی بیشتر مسابقات بین‌المللی تلاش می‌کنیم
  • بوفون: انگیزه ندارم، 9 ماه است که ورزش نکرده‌ام!
  • بهترین سرمربی تاریخ فوتبال از نگاه جیمی کرگر
  • صدور مجوز حضور بانوان برای تماشای فوتبال در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • پرسش و پاسخ جالب تیری آنری و جیمی کرگر؛ بهترین سرمربی تاریخ فوتبال کیست؟
  • تولدت مبارک، تاثیرگذارترین دختر ورزش ایران
  • مسی: تا زمانی که بتوانم مفید باشم، به فوتبال ادامه می‌دهم؛ تمام رویاهایم را محقق کرده‌ام
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • راهنمایان گردشگری کاشان دست از کار کشیدند | پای یک مسئول در میان است؟