Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:25:04 GMT

مروری بر نشریات محلی البرز

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۸۳۰۳

مروری بر نشریات محلی البرز

به گزارش ایرنا، روزنامه پیام آشنا روز چهارشنبه در تازه ترین شماره خود در صفحه اصلی با تیتر درشت نوشته است: رئیس سازمان نقشه برداری در نامه ای به نوبخت، فرونشت ۲۹ سانتی متری استان البرز، وزیر بهداشت در ساوجبلاغ: اضطراب، کمبود دارو و تجهیزات پزشکی را نخواهیم داشت، استاندار شرایط آب استان خوب است و جوان گرایی نیاز امروز مدیریت شهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صفحه دوم روزنامه پیام آشنا به مطالبی از جمله ترسیم اطلس فقر در البرز ضروری است، قلیان سراهای فردیس زیر ذره بین پلیس، تسلیت محمد مرسی از سوی سخنگوی وزارت امور خارجه و ۱۰ هزار بسته لوازم خانگی آماده تحویل به خانواده های سیل زده پرداخته است.

این نشریه در صفحه دیگر خود به مطالبی همچون سهم ۱۳ درصدی کودکان کار از شاغلان ساختمانی، ۶۰ درصد تقاطع ها و میادین چراغدار کرج مجهز به دوربین ثبت تخلفات رانندگی، ۹۱ میلیارد دلار خانه بی استفاده در ایران و جاده چالوس پاکسازی شد، پرداخته است.

ضرورت توجه به موضوع پرورش در آموزش و پرورش البرز، ۷۴ دانش آموز البرزی به مسابقات کشوری قرآن راه یافتند و چشم انتظاری کتاب دوستان برای اجرای طرح تابستانه کتاب ۹۸ از دیگر مطالبی است که پیام آشنا در صفحات داخلی خود مورد توجه قرار داده است.

این نشریه در صفحه دیگری از تازه ترین شماره خود به مطالبی از جمله مسکن اقتصادی برای کارمندان ۲ هفته دیگر نهایی می شود، همتی: عملیات بازار باز بانکی نقش مهمی در کنترل تورم خواهد داشت، آغاز پروازهای خارجی از ترمینال سلام از اول تیرماه اشاره کرده است.

برانکو جدایی اش را از پرسپولیس تائید کرد، رقم حقوق ورزشکاران پاراالمپیکی مشخص شد و ۲ تورنمت بین المللی پیش روی فرنگی کاران است از دیگر مطالب روزنامه پیام آشنا در شماره روز چهارشنبه است.

روزنامه پیام آشنا به صاحب امتیازی موسسه همگامان اندیشه زمان و مدیر مسئولی محمود حیدری در استان البرز منتشر می شود.

روزنامه سراسری پیام زمان نیز که علاوه بر البرز در سطح کشور توزیع می شود، دیگر روزنامه ای است که در شمارگان تازه خود در صفحه اصلی به مطالبی از جمله، روحانی: با هیچ ملتی نمی جنگیم، هدف دشمن ناامیدی ملت ها است، معاون اول رئیس جمهور: کشور در شرایط پیچیده ای قرار دارد، مدیر کل ضد جاسوسی وزارت اطلاعات اعلام کرد: نخستین ضربه جهانی واجا به شبکه جاسوسی آمریکا و بازار داغ اجاره حساب های بانکی و کلاهبرداری های میلیاردی پرداخته است.

در صفحه دوم این روزنامه به مواردی از جمله همسان سازی حقوق کارکنان قراردادی و پیمانی در دستور کار دولت، استراتژی بازار محور جایگزین تولید گرای در تعاون های روستایی، فراخوان مشمولان فارغ التحصیل در تیرماه ۹۸، حمایت نمایندگان از مواضع رهبر انقلاب در دیدار با نخست وزیر ژاپن و پدافند هوایی خط مقدم دفاع از کشور اشاره شده است.

همچنین رونمایی از ۹ قلم داروی جدید برای اولین بار در البرز با حضور وزیر بهداشت، پذیرش ریسک سرمایه گذاری برای شرکت های دانش بنیان و دبیر شورای عالی امنیت ملی عنوان کرد: هویت و حاکمیت کشورها، هدف سیاست های تروریستی آمریکا از دیگر مطالب داخلی شماره جدید روزنامه پیام زمان است.

در دیگر صفحه روزنامه پیام زمان به مطالبی از جمله استاندار البرز تاکید کرد: ایجاد اشتغال مستقیم با راه اندازی شهرک صنعتی و دارویی برکت، فشار خون بیش از ۱۰ میلیون نفر ثبت شد، باز شدن قفل نوسازی اتوبوس ها، افتتاح سامانه جامع فرزند خواندگی و مروجان خشونت در فضای مجازی شناسایی و تحویل مراجع قضایی شده‌اند، پرداخته شده است.

روزنامه پیام سپیدار دیگر نشریه محلی استان البرز است، که در شماره تازه خود در روز چهارشنبه بیست و نهم خرداد ماه، به موضوعاتی از قبیل شبیه ساز مخازن نفتی کشور در البرز تولید شد، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری: رانندگان متخلف کرج با دوربین‌های نظارتی رصد و جریمه می‌شوند و مدیر کل بحران البرز: طرح بیابان زدایی شمال غرب استان البرز با جدیت اجرا شود، در صفحه اصلی خود عنوان کرده است.

در صفحه‌های داخلی این روزنامه به مطالب، استاندار: بازرسی‌ها در سطح ادارات و سازمان‌های استان باید پناه و مامن مردم باشد، تالاب صالحیه نیازمند توجه جدی است و توضیحات سازمان تامین اجتماعی درباره پرداخت نامنظم حقوق بازنشستگان، اشتغال و مشکلات اقتصادی اصلی ترین دلایل مهاجرت روستاییان به شهرها است پرداخته است.

تعطیلی مدارس فوتبال غیر مجاز در البرز، مناطق روستایی فردیس، تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی دریافت می‌کنند، توسعه اقتصادی مناطق روستایی، بستر ایجاد توسعه اشتغال استان را فراهم می‌کند و البرز در بخش عملکرد کلزا حائز رتبه دوم شد از دیگر مطالبی است که این روزنامه در شماره جدید روز چهارشنبه خود به آن اشاره کرده است.

روزنامه پیام سپیدار به صاحب امتیازی شرکت انتشاراتی تبلیغاتی گسترش رسانه سپیدار و مدیر مسئولی مهدی جعفری در استان البرز منتشر می شود.

۷۴۱۴/‌۶۹۹۳

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۸۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه اول روزنامه‌های چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 1228255 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • صفحه اول روزنامه‌های چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۵ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۴ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۴ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۴ اردیبهشت