Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@21:05:57 GMT

خطر جدی؛ استقلال در آستانه کسر 6 امتیاز

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۸۳۹۰

خطر جدی؛ استقلال در آستانه کسر 6 امتیاز

اگرچه دیروز پلیس ناچار شد برای متفرق کردن هواداران خشمگین پرسپولیس وارد عمل شود و خیابان پیروزان به حالت امنیتی در بیاید ولی این تنها حال پرسپولیس نیست که این روزها بد است.

به گزارش خبرآنلاین، استقلال انگار شرایطی بدتر دارد. آبی ها که با پدیده ویرانگر بازیکنان اسمی بی قرارداد روبروست ، از طرفی دیگر با جیبی خالی نمی تواند پز یک مدعی قهرمانی داشته باشد چون جذب مربی خارجی و دستیارانش برای شان ۷۰۰ هزار یورو هزینه داشته و با مالیات و سایر آپشن های شان تقریبا بخش عمده ای از درآمدهای شان هوا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته امسال اسپانسرشان هم دبه کرده و می گوید برند تبلیغاتی شان با این نتیجه نگرفتن ها دیگر آن رقم بیش از ۵۰ میلیاردی نمی رسد.

اصلا به همین خاطر است که امسال این همه دعوا و خواهش از وزیر و جنجال به راه افتاد تا آبی ها پول شان را بگیرند. در این شرایط اما استقلال برای فرار از فاجعه ۱۵ میلیارد تومان پول نیاز دارد.

این ها تازه دسته گل مدیران قبلی هستند که برای تیم مدیریت جدید به ارث رسیده اند.

پژمان نوری برای ۴۵۰ میلیون تومان از قراردادی که به سال ۱۳۹۱ بر می گردد. او از آبی ها شکایت کرده و اگر پولش را ندهند چون پرونده به ای اف سی هم رفته غیر از کسر امتیاز در نهایت به حذف این تیم از آسیا می انجامد.

تلخ‌تر این است که امیر قلعه نویی مربی پیشین آبی‌ها دوباره از آنها شکایت کرده. او سال قبل دنبال پول‌هایش بود اما ندادند و حالا این بدهی منجر به حکم کسر امتیاز داخلی برای آبی‌ها شده است.

دیگر پرونده محکومیت داخلی جدی هم آندو تیموریان است. او دوبار پیشتر شکایتش از استقلال را به ای اف سی کشانده اما انگار هنوز چک هایش کامل پاس نشده و در کنار این ها هم ۳۵۰ هزار دلار پروپئیچ است که پرونده اش می شود رقمی چشمگیر در حدود ۴ میلیارد تومان.

پیش بینی مدیران استقلال برای حل و صاف کردن تمام بدهی های قبلی رقمی معادل ۱۵ میلیارد تومان است که اگر تا یک ماه آینده اقلا این هایی که منجر به حکم شده را سرانجامی برایش نیابند هم دو بار ۶ امتیاز از آنها کم می شود و ممکن است لیگ را با ۱۲ امتیاز منفی شروع کنند و البته آسیا را همین پلی آفش را هم از دست بدهند!

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استقلال شکایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۸۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضیافت افطاری گروه جهادی شهید «یعقوب پرناک» در آستانه اشرفیه

دریافت 20 MB کد خبر 6063929

دیگر خبرها

  • شماره یک تیم ملی حق حسینی است | ۳ امتیاز بازی با ترکمنستان را مدیون دروازه بان استقلال هستیم
  • وضعیت آب و هوا در آستانه ۱۳ بدر | باران خواهیم داشت؟ +نقشه
  • ضیافت افطاری گروه جهادی شهید «یعقوب پرناک» در آستانه اشرفیه
  • مسجدسلیمانی‌ها لیگ یک فوتبال را در ۱۴۰۳ با برد شروع کردند/ ملاثانی باخت
  • دستیار نکونام در آستانه قهر و ترک ایران/ دلخوری شدید مربی استقلال از خطیر
  • برپایی ایستگاه صلواتی در حرم سید جلال الدین اشرف آستانه اشرفیه
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • شهدابی‌ها در آستانه صعود به فینال/ دبل پیروزی یزدی‌ها
  • لیگ برتر والیبال؛ شهدابی‌ها در آستانه صعود به مرحله نهایی