Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@22:42:22 GMT

وزش باد نسبتا شدید در تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۸۴۵۶

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به اینکه کیفیت هوای تهران منتهی به ۱۱ صبح امروز با میانگین ۱۲۰ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت از وزش باد نسبتا شدید در تهران طی عصر امروز (۲۹ خرداد) خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسین شهبازی اظهار کرد: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش غلظت ذرات معلق طی امروز (۲۹ خرداد) است و در برخی ساعات وضعیت کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران در آستانه شرایط نامطلوب به‌ویژه برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در طول روز بین ساعات ۱۴ تا ۱۸ بعد ازظهر افزایش نسبی در غلظت آلاینده ازن مشاهده می‌شود، تصریح کرد: با افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی تا بعد ازظهر برای برخی ساعات افزایش میزان ابرناکی و وزش باد نسبتا شدید به بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه انتظار می‌رود که در برخی ساعات سبب افزایش موقتی غلظت ذرات معلق می‌شود.

به گفته شهبازی با تداوم این شرایط جوی تا فردا (۳۰ خرداد) برای برخی ساعات وزش باد شدید به بزرگی بالاتر از ۸ متر بر ثانیه انتظار می‌رود که احتمال خیزش گرد و خاک و افزایش غلظت ذرات معلق را به دنبال دارد.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه انتظار می‌رود همراه با افزایش موقتی غلظت آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق و آلاینده ازن در برخی ساعات فردا (۳۰ خرداد) وضعیت کیفیت هوای برخی مناطق پایتخت در شرایط نامطلوب به ویژه برای گروه‌های حساس قرار گیرد، گفت: دمای هوا در تهران تا روز آینده روند کاهشی دارد.

شهبازی در پایان با بیان اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۱۱ صبح امروز با میانگین ۱۲۰ با شاخص آلاینده ازن در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت، تصریح کرد: کیفیت هوای هم اکنون نیز با میانگین ۹۷ در آستانه شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: وزش باد نسبتا شدید تهران محمد مرسی شیرمحمدعلی ترمینال سلام اردبیل اس 400 علی شمخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۸۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۴ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۳ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۸ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۶ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6084959

دیگر خبرها

  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | منتظر رعد و برق‌ های شدید باشید
  • آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
  • حال هوای تهران خوب است
  • کیفیت هوای تهران در روز جاری
  • ثبت هوای پاک در ۶ منطقه تهران
  • وضعیت کیفیت هوای تهران چگونه است؟
  • کیفیت هوای تهران در چه وضعی است؟
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه | باران و تگرگ به تهران می رسد
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است