Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های اسنوکر پانزده توپ قهرمانی آسیا در مرحله گروهی انجام شد و طی آن امیر سرخوش و سیاوش مزینی راهی مرحله تک حذفی شدند. ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، رقابت‌های اسنوکر پانزده توپ قهرمانی آسیا در مرحله گروهی انجام شد و طی آن سیاوش مزینی مستقیم وارد مرحله یک هشتم پایانی شد و امیر سرخوش در یک مرحله عقب تر بین 24 بازیکن پایانی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارسلان اسماعیل نژاد و احسان حیدری نژاد موفق به کسب امتیاز لازم برای صعود نشدند و از دور این رقابت‌ها کنار رفتند.

در مرحله حذفی امروز چهارشنبه 29 خردادماه امیر سرخوش به مصاف حریفی از کشور مغولستان می‌رود و سیاوش مزینی با برنده حریفان بازی هند و اردن رقابت می‌کند.

تیم ملی اسنوکر کشورمان با ترکیب امیر سرخوش، احسان حیدری نژاد، سیاوش مزینی و ارسلان اسماعیل نژاد در این رقابت ها شرکت کرده است.

همچنین در بخش داوری این مسابقات حسن اسماعیل زاده، حسام قابلی و اسماعیل خادمی بمنظور قضاوت حضور دارند.

رقابت های اسنوکر پانزده توپ انفرادی و تیمی و شش توپ انفرادی قهرمانی آسیا 26 خردادماه تا هفتم تیرماه به میزبانی کشور قطر در حال برگزاری است.

سه پیروزی و سه شکست در روز دوم رقابت‌های اسنوکر قهرمانی آسیا

 

انتهای پیام/

 

R1435/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اسنوکر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسنوکر اسنوکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۸۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسنوکر قهرمانی جهان؛ شکست حسین وفایی در بخش نخست رقابت با ترامپ

بخش نخست رقابت وفایی و ترامپ در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های قهرمانی جهان با برتری حریف انگلیسی به پایان رسید، بخش دوم این رقابت فردا برگزار می گردد.

به گزارش مهر، دور یک شانزدهم نهایی رقابت‌های اسنوکر قهرمانیجهان ۲۰۲۴ از امروز شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و تا ۱۷ اردیبهشت ماه ادامه پیدا می کند. اسنوکر قهرمانی جهان یکی از مهمترین رویدادهای اسنوکر در دنیا می باشد و بیننندگان بسیاری را دارد. در مرحله یک شانزدهم این مسابقات حسین وفایی ملی پوش شایسته اسنوکر کشورمان در گام نخست با جاد ترامپ نفر دوم رنکینگ جهانی و قهرمان جهان در سال ۲۰۱۹رو به رو شد ودر بخش نخست این رقابت ها با نتیجه ۶ بر ۳ عقب افتاد. بخش دوم این رقابت جذاب فردا دوم اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ برگزار می شود.

لوکا برسل از بلژیک نیز مدافع عنوان قهرمانی می باشد. وفایی در صورت پیروزی در مسابقه نخست با برنده دیدار فورد و والدن رو به رومی گردد.

وفایی پیش از این در دورهای مقدماتی با شکست مارکو فو از هنگ کنگ و ژیان جون از چین به یک شانزدهم نهایی رسید و باید در این مرحله به مصاف جاد ترامپ برود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • یوزها در مسیر قهرمانی ؛ صعود بی‌دردسر ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا
  • پایان رقابت وفایی و ترامپ در اسنوکر قهرمانی جهان
  • پایان رقابت وفایی و «ترامپ» در اسنوکر قهرمانی جهان
  • قهرمانی اسنوکر جهان؛ نماینده ایران مغلوب ترامپ شد
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| مهمدی و کاویانی نژاد به مرحله نیمه نهایی راه یافتند
  • اسنوکر قهرمانی جهان؛ شکست حسین وفایی در بخش نخست رقابت با ترامپ
  • صعود ۲ قایقران ایرانی به فینال مسابقات قهرمانی آسیا 
  • خط و نشان ترامپ برای حسین وفایی!