Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@17:00:23 GMT

بوکوحرام دوباره جنایت آفرید

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۸۵۲۲

طبق گزارش خبرگزاری فرانسه، یک افسر نیجریه که خواست نامش فاش نشود، گفت که اجساد ۱۵ نظامی کشته شده در این حمله پیدا شد و همچنان تعدادی از نظامیان مفقود هستند.

اخبار بین الملل- یک منبع نظامی دیگر نیز حمله به پایگاه «گاگرام» را تأیید کرد.

برخی مسئولان نیجریه نیز روز دوشنبه گزارش دادند که سه عامل انتحاری خود را در روستای «کوندوگا» واقع در شمال شرقی نیجریه منفجر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستکم ۳۰ نفر در این حمله کشته شده‌اند.

دولت نیجریه می‌گوید که گروه تروریستی بوکوحرام و شاخه داعش در غرب آفریقا نفس‌های آخر خود را در این کشور می‌کشند اما تلاش‌های صورت گرفته برای نابودی این گروه‌ها با شکست مواجه شده و ارتش نیجریه خسارت‌های سنگینی متحمل شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نیجریه بوکوحرام دولت فرانسه نیجریه بوکوحرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۸۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق گرفتگی در مریوان حادثه آفرید

بی احتیاطی آرماتوربند و داربست‌کار در هنگام کار و عدم توجه به شبکه برق منجر به حادثه و سوختگی یک شخص در شهر مریوان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق کردستان؛ بی احتیاطی آرماتوربند و داربست کار در هنگام کار و عدم توجه به شبکه برق منجر به حادثه و سوختگی یک شخص در شهر مریوان شد.

با اعزام اکیپ‌های عملیاتی در کمترین زمان ممکن محل حادثه ایمن و فرد مجروح به بیمارستان منتقل شد.

ضروری است اصناف موارد ایمنی را رعایت کرده و قبل از انجام هر کاری تمام جوانب کار را سنجیده و در صورت در حریم بودن کار با شبکه برق، حتماً با واحد اتفاقات به شماره ۱۲۱ تماس بگیرند.

به گزارش ایمنا، این حادثه تلفات جانی نداشته است.

کد خبر 747064

دیگر خبرها

  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • لحظه هولناک تصادف ۲ بالگرد نظامی | ۱۰ سرنشین کشته شدند + فیلم
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم
  • برق گرفتگی در مریوان حادثه آفرید
  • حمله تند بشار اسد به آمریکا
  • شیخ زکزاکی: از حمله ایران به اسراییل از خوشحالی گریه کردم
  • واکنش رهبر شیعیان نیجریه به تنبیه رژیم صهیونیستی توسط ایران
  • واکنش شیخ زکزاکی به حمله ایران به اسرائیل
  • زکزاکی: در حمله ایران به اسرائیل از خوشحالی اشک ریختم