Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار حسین رحیمی روز چهارشنبه در اولین مرحله اجرای طرح سراسری برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمان محلات اظهار داشت: در طرح رمضان برخورد با اراذل و اوباش نیز ۳۰۰ قهوه خانه و رستوران سنتی پلمب شد.

وی با اشاره به جزئیات طرح اولین مرحله برخورد با اراذل و اوباش محلات گفت: این طرح با تلاش نیروهای اطلاعاتی به مدت دو ماه با شناسایی اراذل و اوباش صورت گرفت و طی ۴۸ ساعت ۳۶۶ نفر دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: در مجموع ۲۵۰ پرونده تشکیل شد که ۱۴۲ مورد شرارت و درگیری، ۸۲ مورد مزاحمت در محلات و ۲۶ مورد تهیه و توزیع مواد مخدر بود.

وی ادامه داد: در این طرح در نهایت ۳۶۶ نفر دستگیر شدند که ۱۰۷ نفر از اراذل سطح دار و ۲۰۵ مزاحم نوامیس و ۵۴ نفر به خاطر حمل سلاح سرد بودند.

به گفته وی، ۲۵۰ نفر از این افراد سابقه دار هستند.

رحیمی بیان داشت: ۲۷ قبضه اسلحه، ۶۲ قبضه انواع سلاح سرد و شوکر و ۱۸ دستگاه موتور سیکلت و خودرو که این اراذل برای اقداماتشان از آن استفاده می‌کردند ضبط شد.

وی با بیان اینکه ۲۹۱ مکان در تهران پاکسازی شد گفت: ۱۷۱ مورد قهوه خانه، ۲۰ مورد باشگاه بدنسازی، ۶۶ مورد پارک و بوستان، ۳۴ محله و خیابان بود که بر اساس گزارشات مردمی پاکسازی صورت گرفت.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اضافه کرد: بیشتر محله‌ها مربوط به فرحزاد، ستارخان، نازی آباد، یاخچی آباد، نظام آباد، مشیریه، مسعودیه، علی آباد، وحیدیه، خاک سفید و سایر محله‌ها بوده است.

وی گروه سنی اراذل و اوباش دستگیر شده را بین ۱۸ تا ۳۰ سال عنوان کرد و گفت: متأسفانه اکثر این افراد جوان هستند و تعداد قابل توجه‌ای زیر ۱۸ سال بودند که به تعهد خانواده شأن آزاد شدند.

به گفته وی بیشترین سرقت‌ها در تهران مربوط به سرقت تلفن همراه است.

رحیمی با بیان اینکه ۱۱ پایگاه عملیاتی پلیس مخصوص تیم‌های زبده پلیس هستند که به عنوان نیروهای واکنش سریع پلیس فعالیت می‌کنند افزود: این تیم‌ها آموزش‌های لازم را برای اقدامات فوری و ضروری و موقعیت‌های خطرناک سپری کرده و به جدیدترین تجهیزات مجهز هستند.

تهرام/۸۱۳۸/۱۱۰۹/‏/‏۶۱۳۹

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۸۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش

فرمانده سپاه تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدار و ایام ارتش را به وی تبریک گفت.

فرماندهان سپاه تهران بزرگ و نیروی زمینی ارتش در این نشست بر تعامل، همراهی و هم‌فکری در عرصه‌های مختلف برای تحقق بخشیدن به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) تأکید کردند.

همچنین امیر حیدری، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ، تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تعقیب قضایی حدود۶ هزارقاچاقچی کالا وارز در کرمان
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس