Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه غرب استان تهران با اشاره به تردد ۸۳ هزار خودرو در محور آزادراه تهران- ساوه گفت: دادستان‌های شهرستان‌های غرب استان تهران می‌توانند به عنوان مدعی‌العلوم وارد مباحث نقاط حادثه‌خیز شده و پلیس راه را در اصلاح این نقاط یاری کنند. ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، سرهنگ قباد قیطاسی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیروهای پلیس راه غرب استان تهران در آماده‌باش کامل به سر می‌برند و تخلفات رانندگی و حادثه‌ساز را بدون هیچ اغماضی اعمال قانون خواهند کرد اظهار داشت: تصادفات فوتی در غرب استان تهران در 2 ماه سال جاری نسبت به سال گذشته 30 درصد رشد داشته است و 32 نفر در معابر غرب استان تهران جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: 51 نقطه حادثه‌خیر در شهرستان‌های غرب استان تهران شناسایی شده است که در مکاتبه با استانداری، شهرداری‌ها و راهداری درصدد اصلاح این نقاط هستیم تا تصادفات را تا حدی کاهش دهیم.‌

رئیس پلیس راه غرب استان تهران در ادامه از برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه راکبین موتورسیکلت خبر داد و گفت: کاهش تصادفات و تخلفات با فرهنگ‌سازی و آموزش میسر است و در این مسیر نیازمند اقدامات بیشتری هستیم.

قیطاسی بیان کرد: در محور تهران - ساوه بیشترین تصادفات را شاهد بودیم که این آزادراه از سمت تهران به طول 30 کیلومتر تا ابتدای شهر پرند به آزادراه شهری تبدیل شده است که یکی از پرحجم‌ترین و پرترددترین محورهای استان تهران به شمار می‌رود.

تلفات تصادفات درون شهری استان کرمان 42 درصد کاهش یافتآمار متوفیان تصادفات در خراسان جنوبی نگران‌کننده استتصادفات فوتی در غرب استان تهران 38 درصد کاهش یافت

وی ادامه داد: در 2 ماه نخست سال جاری در اجرای طرح‌های مختلف هزار و 576 فقره تخلف به ثبت رسیده که 381 دستگاه خودرو و 150 دستگاه موتورسیکلت توقیف شده است.

رئیس پلیس راه غرب استان تهران با اشاره به درخواست کاهش سرعت از 120 کیلومتر به 100 کیلومتر در محور آزادراه تهران ساوه افزود: نوع برخورد در تصادفات رانندگی در آزادراه‌های غرب استان را براساس گزارشات اعلام شده سرعت بالا و عدم توجه به جلو بوده است که با درخواست کاهش سرعت در این محور می‌توان تصادفات و تردد را کنترل کرد.

قیطاسی با اشاره به تردد 83 هزار خودرو در محور آزادراه تهران- ساوه گفت: با توجه به حجم بالای تصادفات در این محور دادستان‌های شهرستان‌های غرب استان تهران می‌توانند به عنوان مدعی‌العلوم وارد مباحث نقاط حادثه‌خیز شده و پلیس راه را در اصلاح این نقاط یاری کنند.

وی بیان کرد: 80 درصد تصادفات در محدوده 30 کیلومتری شهرها و 77 درصد تصادفات در حوزه راه‌های اصلی و 12 درصد در حوزه راه‌های روستایی رُخ می‌دهد.

رئیس پلیس راه غرب استان تهران با اشاره به اجرای طرح‌های مقطعی در حوزه حمل و نقل مسافر افزود: تست اعتیاد و مصرف الکل برای ناوگان حمل و نقل عمومی توسط پلیس راه انجام می‌شود و رانندگانی که تست آن‌ها مثبت باشد از ادامه مسیر باز خواهند ماند.

سرهنگ قیطاسی در پایان با اشاره به تاثیر بسیار بالای دوربین در کاهش تصادفات خاطر نشان کرد: 732 دستگاه موتور سیکلت ، 825 دستگاه سواری و 807 دستگاه خودرو سنگین و کامیون طی دو ماه اخیر توسط پلیس راه اعمال قانون و توقیف شده است.

انتهای پیام/ ز

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۸۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی بخشی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان، گفت: پرونده کثیرالشاکی الماس مال شهر کرمان با عنوان اتهامی و ارتکاب بزه مشارکت در معرفی مال غیر به عوض مال خود در پروژه احداث چندین طبقه ساختمان و تعداد زیادی واحد با شکایت بیش از ۶۵ نفر شکات پرونده به شعبه بازپرسی کرمان ارجاع شد.

وی افزود: با پایان تحقیقات تکمیلی از سوی بازپرس پرونده، شعبه کیفری دو وارد رسیدگی شده و متهمان را از جنبه عمومی به ٣ سال حبس و جزای نقدی به میزان ٧٠ میلیارد ریال محکوم کرد که با اعتراض محکومان، پرونده در دادگاه تجدیدنظر استان مطرح و پس از رسیدگی حکم محکومیت قطعی متهم اصلی مشارکتاً با محکوم دیگر صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمان با تأکید بر اینکه جبران خسارت و استیفای حقوق مالباختگان اولویت دستگاه قضائی استان است، ابراز کرد: شکات می‌توانند از جنبه خصوصی همانگونه که در دادنامه ذکر شده جهت مطالبه مال خود مبادرت به طرح دادخواست حقوقی کنند.

همچنین مردم هوشیار باشند با اعتماد به وعده‌های واهی و ظاهر موجه و فریبنده متهمان، موجب تضییع اصل سرمایه مادی و ایجاد فشار روانی مضاعف بر خود و خانواده‌هایشان نشوند.

کد خبر 6082300

دیگر خبرها

  • دادستان کرمان صدور حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» را اعلام کرد
  • صدور حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال
  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
  • بازگشایی محورهای مسدود شده بر اثر سیل در نقاط سیل زده کشور
  • کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان
  • ورود دادستان شهریار به افزایش نجومی اجاره واحدهای تجاری
  • ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد
  • اشد مجازات برای سارقان سابقه دار/ به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی شود
  • ساخت وساز در حریم رودخانه سوادکوه نگران کننده است